Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

R
Övr. Hund Stackars kungahuset...vad lär vi oss av detta? jo, håll i jycken! http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1123901,00.html
Svar
8
· Visningar
903
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Jag vet inte om det redan finns en tråd om denna ras. Hittar iaf ingen. Till helgen får jag iaf hem en golden hane som jag ska ha på...
Svar
5
· Visningar
842
Senast: kvandi
·
Övr. Hund :) Nästa helg åker vi och hämtar en liten tjej! :)
Svar
4
· Visningar
883
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Vi har en dobermannhanne på 2,5 år som är rätt kräsen och lite svårfödd, men som är fin i hulllet på Royal Canin 4800. Men - av naturen... 2
Svar
23
· Visningar
2 367
Senast: escodobe
·
Hundträning Igår fyllde Nilla 1 år, hon börjar bli stor tjej nu! Idag var vi nere på fotbollsplanen i området och tränade och lekte. Svårt att få...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: glee
·
B
Övr. Hund Har funderat på det här med hund ett bra tag, känner dock att vi måste hitta ett bra hunddagis alt. dagmatte/husse eftersom vi jobbar 8...
Svar
9
· Visningar
834
Övr. Hund För en fästing menar jag då. Min hund, Donna, får ibland inte en enda fästing på hela sommaren, ibland en eller maximalt två om det är...
Svar
3
· Visningar
718
Senast: Sazalamel
·
Övr. Hund Vad skall en hund kunna när man gör lydnadsprov 1. Vilka moment skall sitta helt ok. lite nyfiken bara :banana: 2 3
Svar
48
· Visningar
2 639
Senast: Rotterö
·
G
Övr. Hund Måste bara få visa... Gry somnade sittande i mitt knä...:rofl::rofl: hon kan somna hur som helst o vr som helst...
Svar
2
· Visningar
715
Senast: goggoman
·
Övr. Hund Hej, jag har så smått funderat på att ställa ut min tjej på en liten inofficiell utställning som vår aktivitetsgrupp anordnar i oktober...
Svar
7
· Visningar
1 003
Senast: barajag...
·
J
Övr. Hund Märker mer och mer att Zippo (den äldsta på 2,9 månader) stressar otroligt mycket.. Och blir väldgt lätt uppstressad. Och det har...
Svar
4
· Visningar
919
Senast: soma
·
L
Övr. Hund Måste bara visa en bild på min DS på snart 4 månader. Hon var på ett väldigt lömskt bushömör igår kväll och jag tycker att det syns så...
Svar
9
· Visningar
1 143
·
S
Övr. Hund Bakgrund: Vi bor i ett radhusområde (tom 3 aug då vi får villan!) Ungefär 50 m från mitt hus finns en skog och framtill skogen ligger...
Svar
14
· Visningar
1 203
·
Övr. Hund Senaste veckan så har Balto blivit som förbytt. Det började i fredags när svärmor var barn- och hundvakt, då hade han morrat mot... 2
Svar
20
· Visningar
1 382
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Finns det någon här som ger sin hund BARF? Jag har ingen hund för tillfället men har funderat på BARF när jag skaffar hund igen. Hur...
Svar
14
· Visningar
1 243
Senast: Rose
·
Övr. Hund Har ni några speciella lekar som er hund uppskattar? Och nu menar jag inte kasta boll o dyl. Nillas favoritlekar är Spindeln. Man...
Svar
4
· Visningar
942
Senast: Cezzan
·
Övr. Hund jag funderar på att skaffa ett antiskall till hunden som hjälp med att ta bort skällandet när folk går i trapphuset - det skall...
Svar
9
· Visningar
3 656
Senast: cano
·
A
Övr. Hund Var och undersökte ögonen på min hund idag och fick veta att han har sår på båda hornhinnorna . Han kommer att få använda ögondroppar...
Svar
13
· Visningar
1 308
Senast: Piraja
·
Övr. Hund Vår älskade Hjortronmyrens Whortleberry Wilma...Wilma har fått förstorat hjärta och samlar vätska i kroppen:cry: Vi ska börja medicinera...
Svar
15
· Visningar
1 317
Senast: Zolimita
·
P
Övr. Hund Jag har lärt vår hund spansk skritt! Han höjer benet rakt ut varannan gång medan han går! Okej, det behöver väl finslipas lite men det...
Svar
6
· Visningar
878
Senast: Jozze
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka