Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Jo, har ju skaffat mig ännu en hund. Denna gången blev det en liten Goldenvalp,hane. Han är helt underbar på alla sätt, så extremt mild...
Svar
1
· Visningar
1 847
Senast: midnight Rags
·
P
Övr. Hund Vi ha en blandras på snart ett år. han är helt genomsnäll, älskar allt och alla, specigellt barn. han älskar även katter, bara lite för...
Svar
1
· Visningar
552
Senast: soma
·
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/orebro/story/0,2789,1125773,00.html Att inte ha ryggrad att stå för det h*n gjort!!! Hoppas de får in...
Svar
5
· Visningar
786
Senast: Blueeyes
·
S
Övr. Hund och jag sitter smått chockad över vad hundar kostar idag! Speciellt blandraser, renrasiga har ju alltid varit "dyra" i jämförelse. Och...
Svar
18
· Visningar
1 198
Senast: Ramona
·
L
Övr. Hund Sedan jag skaffade min hund. En blandras. Har jag kommit i diskutioner med en hel del hurvida man borde ha blandras eller inte. Ni har...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: Generalen
·
Svar
0
· Visningar
153
Senast: Idas
·
S
Övr. Hund Min kompis har en Labrador/doberman tik på 7 år. Som har blivit omplacerad 5 gånger!.. misshandlad osv. Nu kan dom inte ha kvar henne...
Svar
4
· Visningar
643
Senast: Stormur
·
Övr. Hund Nu till helgen så skall vi (jag och min sambo) åka på utställning för första gången med våra hundar. Det skall bli så himla roligt. Jag...
Svar
7
· Visningar
940
Senast: Turali
·
F
Övr. Hund Har ni fått erat PM? Har inte jag och börjar bli lite nojjig...
Svar
1
· Visningar
579
Senast: towe
·
J
Övr. Hund Hej Alla underbara hundmänniskor! Jag vill ha miljoner tips på aktivering, hur aktiverar du din älskling mentalt? -Berätta hur...
Svar
2
· Visningar
789
T
Övr. Hund Jag vet att det finns oändligt med trådar på detta ämne, men jag skulle behöva tips. Har funderingar att skaffa hund när jag är färdig... 2
Svar
24
· Visningar
1 633
Senast: Tintomara
·
W
Övr. Hund Hejsan. Jag och min familj har en gemensam hund som nu är 1½ år. Han är en blandning mellan lhasa apso/shitzu/bichon frise. Vi har ett...
Svar
4
· Visningar
1 384
Senast: _Winter
·
Övr. Hund Vad har ni märkt för skillnad på tiken efteråt? Funderar på att kastrera dvärgpinschern. Hon ska ändå aldrig gå i avel och onekligen...
Svar
8
· Visningar
1 018
Senast: vindvissla
·
G
Övr. Hund Senaste veckan har jag känt mig som världens tråkigaste matte och inte kommit på något roligt att göra med Selma. Jag behöver...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: glee
·
S
Övr. Hund Jag har läst på lite om rasen dvärgpincher, men ingen vet ju bättre än de som har dem hemma... så jag tänkte fråga lite. Min sambo... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 585
Senast: waldorff
·
Övr. Hund Vid den första och sista promenaden för dagen alltså. 1. Går den sträckta ni tänkt och vänder hem just vid den punkten ni tänkt...
Svar
16
· Visningar
1 130
Senast: kvandi
·
O
Övr. Hund Jag har en 4 månaders papillon valp som jag har lite frågor om, eller va jag ska göra med honom:rofl: Jag vill gärna få flera svar på...
Svar
9
· Visningar
1 053
Senast: obeskrivbar
·
Övr. Hund :angel: Hur lång träning har denna hund i vallning?? Och inget fusk :devil: :devil... 2
Svar
23
· Visningar
1 560
Senast: Grana
·
T
Övr. Hund Brukar vanligtvis inte vara här på Hund, men behöver lite hjälp av er som är kunniga inom ämnet:D Vi har en labbe hemma, hanhund 6 år...
Svar
7
· Visningar
2 434
Senast: thekid
·
Övr. Hund Här på denna Ö kommer det en massa sommar gäster nu denna tid. I dag var jag på långpromenad med min Rottweiler. Har gått ca 45 min...
Svar
4
· Visningar
816
Senast: MDusty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31