Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Kan någon förklara skillnaden på en Akita Inu och en American Akita??
Svar
4
· Visningar
1 176
Senast: Milosari
·
Övr. Hund mina hundar har scalibor för tredje året och jag har hittills varit supernöjd. inte en enda fästing, tills nu då. jag plockade precis av...
Svar
9
· Visningar
1 605
Senast: Minja
·
P
Övr. Hund Nu behöver jag massor med tips och råd från er alla! Vi håller på att träna upp hundens muskler till det normala igen efter...
Svar
5
· Visningar
753
Senast: plymen
·
Övr. Hund Efter att ha beställt en skrinda, och idag en ordentlig dragsele, så trodde jag att succen skulle vara ett faktum. Jag tänkte ju mig...
Svar
7
· Visningar
803
Senast: Kira
·
C
Övr. Hund En eftermiddag för ungefär en månad sedan vad jag och 2 till ute och red i skogen och så kommer vi och travar så precis när vi ska sakta...
Svar
13
· Visningar
1 061
Senast: hipphoppare
·
Övr. Hund Är det någon som har erfarenhet av den? Positivt, negativt? Är intresserad av att köpa en då den är krocktestad och den enda på...
Svar
0
· Visningar
1 027
Senast: _husmusen_
·
Övr. Hund Jag har just nu 2 st löpande tikar hemma, och en hane. Hanen är totalt ointresserad av tikarna. Vad kan det bero på?
Svar
8
· Visningar
1 615
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Hur gör man när hunden utför kommandot man sagt (sitt, ligg etc) men hunden gör det i slow motion? Han GÖR ju det så jag vet inte hur...
Svar
3
· Visningar
800
E
Övr. Hund Har funderat ett tag på hur min hund ser ut i kroppen egentligen. Letar valputställningar, men har inte hittat någon här i närheten...
Svar
10
· Visningar
1 129
Senast: Spói
·
H
Övr. Hund Är det någon som har några tips eller knep på hur man kan få hund och katt sams? så fort dom får syn på varandra så flyger katten på...
Svar
4
· Visningar
1 268
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Då sitter man här i valet & kvalet; antingen en dv-schnauzer eller en amerikansk cocker. Båda är jättetrevliga och jag måste bestämma...
Svar
4
· Visningar
1 616
Senast: soma
·
Övr. Hund Nu har damen åkt på halsinfektion igen. Hon gjorde det ifjol också och det är så himla billigt med veterinärer och antibiotika...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Såg det i dag hos veterinären och frågade lite om det. Min äldsta tik har ont i sina höfter och jag frågade lite löst om jag hade kunnat...
Svar
9
· Visningar
2 754
Senast: smirk
·
C
Övr. Hund .. en Vorsteh? :love: Vi har 2 st, en som är 12 år och den andra 3 månader. Hon som är 3 månader är en riktig :devil: Haha, bara bits...
Svar
8
· Visningar
762
Senast: careblomman
·
P
Övr. Hund Min älskade hund. Mamma köpte han när jag var ett år , och sedan dess har vi vart oskiljaktiga. Men vid 15års ålder var det dags för...
Svar
1
· Visningar
603
Senast: Englaa
·
K
Övr. Hund Jag ska på utställning på söndag, en inofficiell. Idag är det tisdag, och det syns fortfarande inte till något brevledes PM/nummerlapp...
Svar
6
· Visningar
795
Senast: Kimz0r
·
E
Övr. Hund Hoppas nu att det inte finns tusen andra såna här trådar, då får jag väl skäll:angel: Jag funderar på att skaffa hund, inte just nu...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: Eccentric
·
Övr. Hund Pinsamt men jag har faktiskt glömt bort hur det var min hund skulle vaccineras :crazy: Jag fick honom för ett år sedan och då...
Svar
10
· Visningar
4 253
Senast: villi
·
Z
Övr. Hund Kan någon ge mig lite råd för allergitåliga hundraser, mer eller mindre. Även hemsidor, det vore snällt. Min pojkvän är lite allergisk...
Svar
11
· Visningar
2 164
Senast: plomman
·
S
Övr. Hund Håller på att fylla i registreringspapperna till SKK för mina valpar och då ska man fylla i något som kallas svansbetekning. Vad fasen...
Svar
3
· Visningar
5 440
Senast: Kimz0r
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka