Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund I valpis besiktningsprotokoll står "Munhåla, tänder och svalg: UA". Han har ställts ut ett fåtal gånger och det har inte sagts flaska om...
Svar
4
· Visningar
6 375
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund jag skulle vilja veta lite om mastiffen (eng) Hur är den till sättet?? Vaktar den?? Hur är den med andra hundar?? Vad mycket motion tål...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: mallotten
·
Övr. Hund är det nån som vet hur man går till väga om jag vill ta med mina två hundar till italien i 2-3 veckor?? hur är det med vacinationer...
Svar
5
· Visningar
1 006
Senast: Nominous
·
T
Övr. Hund Har en Cocker som jag tränat och även tävlat en del lydnad med men jag har ett stort problem, hon vill absolut inte ta apportbocken...
Svar
6
· Visningar
1 530
Senast: plymen
·
Övr. Hund Nagra nara vanner till mig, ett par, ska skaffa hund tillsammans och kollar ju nu runt efter lamplig ras. Men vi behover hjalp:D...
Svar
6
· Visningar
1 247
Övr. Hund Min 2 åriga blandis beter sej lite konstigt. Ett tag hade hon två sår på framtassen, stora som en femkrona och de var våta inuti. Inget...
Svar
2
· Visningar
675
Senast: vindvissla
·
Övr. Hund Det har nu debatterats ett längre tag om jaktlagens bestämmelser om för bud att ha hundar lösa. Det är tydligen en allmän uppfattning... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
10 534
Senast: Pangare
·
Övr. Hund För ett tag sen letade jag bland omplaceringshundar och hittade en som jag bara föll pladask för. Skrev en intressenmälan mest för att...
Svar
17
· Visningar
1 314
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Hejsan, min ena landseer är en ljuvligt vacker hund och hon får bra kritik på utst osv men IBLAND och BARA i koppel så går hon över i...
Svar
12
· Visningar
2 808
Senast: Casper
·
P
Övr. Hund Idag var min pappa och åkte inlines med hunden. Han släppte hunden lös och hon sprang med honom hela tiden (inom en radia på 2m). Då...
Svar
7
· Visningar
922
Senast: PansParis
·
Övr. Hund Skulle vilja ha lite info om Dalmatinern. :) Hur blir de om man inte aktiverar dem varje dag utan ibland endast går ut på...
Svar
8
· Visningar
1 088
Senast: Aatos
·
Övr. Hund Eftersom jag själv har två rottisar och tycker rasen är underbar så skulle jag gärna vilja se nya fina bilder på era, om ni har några. 2
Svar
20
· Visningar
1 704
Senast: nässla
·
Q
Övr. Hund Någon som lyckats ta en fin sommarbild på vovven iår ? Visa gärna :) 2 3
Svar
54
· Visningar
3 401
Senast: PansParis
·
F
Övr. Hund Tips på hundraser som passar mig? :confused: Den ska vara: Bra förstahund Arbetsvillig (bla. lydnad agility mm.) Ska helst inte... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 965
Senast: Druvan
·
Övr. Hund Jag har planer på att i framtiden skaffa en ny hund, men är väldigt osäker på vilken ras jag ska ha. Jag har tidigare haft olika...
Svar
6
· Visningar
826
Senast: Centaur
·
Övr. Hund Var hittade ni eran blandras? Varför valde ni just den? Själv har jag alltid haft blandras hundar och ska nu införskaffa en hund...
Svar
10
· Visningar
1 196
I
Övr. Hund Igår hämtade jag min lilla dvärgpinscher-valp och jag tycker att hon skakr mycket (inte bara ute). Varför gör hon det?
Svar
4
· Visningar
3 744
Senast: cool_water
·
Övr. Hund Vad säjer/tycker ni om att para en tik (4 år) med en unghane, (13 mån)?
Svar
14
· Visningar
2 105
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Har en liten fundering...tycker att min gammelhund borde sluta blöda nu:crazy: Märkte att löpet var på gång, dvs lite färgade...
Svar
1
· Visningar
772
Senast: plymen
·
R
Övr. Hund Hejsan. Jag är ny på detta forum men jag är också ganska desperat. Jag antar att många av er såg aftonbladets artikel i sommras om...
Svar
12
· Visningar
2 992
Senast: L1ll4n
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka