Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund vill passa på att visa min nya valpis:love:.. eller nya och nya jag fick hem honom när han var 8 veckor och nu är han 13...
Svar
14
· Visningar
1 036
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Jag sitter som ofta och drömmer om nästa hund även fast den inte är riktigt aktuell i dagsläget. Vilken ras tror ni skulle kunna passa...
Svar
15
· Visningar
973
F
Övr. Hund Jag har bestämt att till våren skaffa mig en Dalmatiner :love: och nu skulle jag skulle vilja ha lite mer info, och gärna bilder från... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
12 036
Senast: elmelts
·
Övr. Hund Blir era tikar slöa vid löp tiden? Kissar era hundar GÖR ofta ca 7 gånger i rad, kissar går 1m kissar går 1 m kissar. Jag...
Svar
5
· Visningar
1 011
Senast: waldorff
·
Övr. Hund Hejsan! Är det någon här som har en dalmatiner eller känner någon som har en, har tänkt att skaffa en i mars -08 när min utbildning är...
Svar
5
· Visningar
1 063
Senast: Sol
·
E
Övr. Hund Hur gammal måste hunden vara om man ska träna/tävla i Junior handling? Hittar inte information om det någonstans?:confused:
Svar
2
· Visningar
608
Senast: Englaa
·
E
Övr. Hund Är det dumt att döpa om en hund som är 4 månader gammal? Hon lyssnar väl skapligt på namnet, men det är rätt så jobbigt att säga... 2
Svar
20
· Visningar
3 567
Senast: Turali
·
T
Övr. Hund en av mina hundar har börjat med nåt lustigt beteende som ja inte riktigt ver varför han gör så.. te x om ja sitter på golvet då backar...
Svar
13
· Visningar
1 468
Senast: Toudi
·
H
Övr. Hund Jag har tävlat massa lydnad och liknande i flera år med min nuvarande hund. Och har nu köpt en till och funderar på om jag ska testa att...
Svar
3
· Visningar
639
Senast: hasselby
·
J
Övr. Hund Hej. Nästa vecka får jag hem min JR-valp, då 10 veckor gammal, hur mkt foder skall jag ge honom? 2 dl av Royal Canin mini junior, är det...
Svar
1
· Visningar
596
Senast: Raderad medlem 19815
·
S
Övr. Hund Vi har en mycket lättlärd trevlig hund, som har börjat hitta på ett hyss vi inte får ur honom. Så fort vi lämnar huset (och åker iväg)...
Svar
10
· Visningar
1 409
Senast: Spider84
·
Övr. Hund vill se lite härliga bilder på busiga hundar :D gärna nya bilder sånna vi inte sett förut. :D här kommer några från mej: vem...
Svar
4
· Visningar
682
Senast: Minerva
·
S
Övr. Hund Vi ska åka på en liten bilsemester (från Stockholm till Göteborg) och funderar på att ta en liten avstickare till Danmark eller...
Svar
16
· Visningar
1 899
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Klev ur badet,drog ur proppen,på med morgonrocken,öppnade dörre,gick till sovrummet för att hämta kläder,sen tillbaka till badrummet,och...
Svar
9
· Visningar
1 009
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Hund Jag köpte en jaktlabbetik på 3 år för snart 2 månader sedan. Allt funkar klockrent. :love: MEN nu RASAR det päls av henne. Jag dammsuger...
Svar
19
· Visningar
1 064
Senast: elmelts
·
Övr. Hund Min älskade hund är tolv år, han är pigg och glad men har fått en tumör:cry: Den sitter så dumt precis vid analöppningen... Enligt...
Svar
8
· Visningar
2 528
Senast: Mithalagos
·
E
Övr. Hund Hej! Nu han min lilla (eller ganska stora:angel:) storpudelvalp blivit 3 månader och borjat hoppa upp mot mord för att försöka ta mat...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: Enya
·
S
Övr. Hund Har en omplaceringshund som kissar inne så fort vi lämnar hemmet. detta beror väll troligtvis på separationsångest. men är det någon... 2
Svar
20
· Visningar
1 942
Senast: sthlm86
·
Övr. Hund Vad har uppfödaren för krav på sin fodervärd, antingen på tik eller hane? Har funderat på det ett tag, och letat svar men inte hittat...
Svar
13
· Visningar
1 200
Senast: Bansan
·
Övr. Hund Vi har haft Mini-buke träff, jag, YorkWann och Glimfeather och även våra underbara hundar!! :love: Kimmie, Cirius & Unni i full kariär...
Svar
9
· Visningar
972
Senast: Excellent
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka