Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vad krävs för att få ställa ut hund?? 2
Svar
20
· Visningar
2 387
Senast: superstar
·
Övr. Hund Min syster ska köpa hund och letar transportbur nu. Det är bara en valp än, men fullvuxen så kommer den vara runt 40-50 cm i mkh (Shiba)... 2
Svar
21
· Visningar
2 419
Senast: superstar
·
L
Övr. Hund En kollegas hund (som jag nu har äran att passa i 10dagar...) skulle jag vilja säga att han hatar andra hundar. Ser han en annan hund...
Svar
9
· Visningar
1 017
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Idag har vi besök och besökarna har med sig deras lilla valp på typ 16-18 veckor, en liten svensk dansk. Det gick jätte bra när dom...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: _moa_
·
K
Övr. Hund Hej! Jag tycker att knälederna på min 6 mån valps framben har förändrats. Tycker de är både stora och knöliga och det har kommit ganska...
Svar
1
· Visningar
1 058
Senast: mallotten
·
H
Övr. Hund Går i hundköpar tankar! Men vet inte riktigt vad jag vill ha för ras! Har en bordercollie som jag har tävlat och tränat med. Men hon... 2
Svar
22
· Visningar
1 912
Senast: Zarro
·
E
Övr. Hund Det finns bara en plats hundar får bada på, lagligt, där jag bor. I tidningen igår stod det om två pojkar som badat i den sjön och fått...
Svar
1
· Visningar
6 443
Övr. Hund Mina hundar är lite över 60 cm i mankhöjd.. Jag har funderat på att köpa en bur till vildpojken :p Men jag vet inte vad jag ska ha...
Svar
3
· Visningar
3 468
Senast: Linduzz
·
Övr. Hund Här är en helt egen tråd för Lundaträffen. Vad gäller? Mitt förslag är 5:e maj på St Hans Backar. Vilka kan? Kakis 2
Svar
38
· Visningar
2 025
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund :eek: Det var rätt intressant och tur att Scott var med och kunde styra upp det hela :D Hon börjar fatta detta...
Svar
5
· Visningar
969
G
Övr. Hund Jag ska vara hundvakt åt en flamsig 5-månaders valp, den ska vara hemma hos mig och min tik. De har träffats många gånger förut. Valpen...
Svar
3
· Visningar
952
Senast: Turali
·
J
Övr. Hund Vad trött man blir:( Var ute o joggade med schäfern i går kväll, på en motionsslinga som går runt en insjö, det är ganska mkt folk som... 2
Svar
32
· Visningar
2 332
Senast: lady_mike
·
Övr. Hund Hanhundsrelaterat i alla fall. Ar det nagon som varit ute for att en tikagare anvant annan kennels hanhund for parning och sedan...
Svar
3
· Visningar
761
Senast: KungTulle
·
Övr. Hund Tycker vi kan ha en tråd där vi lägger ut bilder och så får man gissa vad de är för ras. Jag börjar med två bilder: Bild 1...
Svar
12
· Visningar
963
Senast: Elinber
·
L
Övr. Hund Alexandra filmade mej idag när jag tränade Lewa, så här kommer lite filmer : Ignorera att jag säger "håll käften Midas" nån gång och...
Svar
9
· Visningar
1 005
Senast: liten82
·
T
Övr. Hund Jag fick tag på en valp billigt. Det är en blandras, men jag tycker den är jättefin. Det är en blandning mellan tax och sankt berard... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 229
Senast: Englaa
·
H
Övr. Hund Jag har nu fått höra att hundar kliar sig mycket om det är för mycket protein i fodret, kan det stämma? Min lilla dansk-svenska...
Svar
4
· Visningar
1 809
Senast: tappad_knasboll
·
Övr. Hund mammas hund hade visst nån form av skabb och sannorlikheten att min hund också har det är stor. hon kom inte ihåg vad det var för sort...
Svar
2
· Visningar
6 172
Senast: wtf
·
Övr. Hund Har precis kommit hem ifrån djursjukhuset. Våran tibetanska spaniel som är 13 1/2 år blev idag på dagen jätte dålig. Mamma hade varit...
Svar
2
· Visningar
3 187
Senast: Gecko
·
Övr. Hund Tycker det är dax med en ny tråd där alla stolt visar sina sötnosar! stora som små,fula som fina och i alla möjliga situationer... 15 16 17
Svar
324
· Visningar
21 616
Senast: Smulis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka