Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Som jag skrev i en tidigare tråd så har jag börjat på en prova på kurs i rally lydnad. Jobbade senast vårt pass var så tränaren var...
Svar
15
· Visningar
1 128
Senast: Borboleta
·
Övr. Hund Har nya grannar vars chihuahua kutar runt fritt ibland.. Han har kommit in i vår trädgård ett antal gånger, det är väl inte så farligt...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: Priscilla
·
I
Övr. Hund I fredags så hämtade jag min lilla dvärgpinscher-valp. Och hon har sin bädd i köket där det alltid är någon i stort sett. Men när hon är...
Svar
4
· Visningar
855
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Nu ska jag för första gången på en nationell hundutställning för alla raser. Tidigare har jag bara varit på inoffare och rasspecialer...
Svar
3
· Visningar
719
Senast: Ciindy
·
E
Övr. Hund Hur gör ni med era hundar på vardagar när ni jobbar eller går i skolan? Har ni någon som hjälper er, kan ni komma ifrån jobbet eller är...
Svar
14
· Visningar
1 562
Senast: Lottch
·
Y
Övr. Hund Dum fråga kanske men som rubriken säger: Kissar de mer på kvällen? Har en 10v valp och jag tycker att det verkar lite så.. Eller är det...
Svar
1
· Visningar
729
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Vad tycker ni? http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=353500 Gbg stad vill införa ett koppeltvång där alla hundar måste vara...
Svar
1
· Visningar
660
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Ja, som rubriken lyder, vad är det för blandning? :) http://www.pixbox.se/pic_show_id11412165.html... 2
Svar
27
· Visningar
1 825
Senast: flurrizen
·
Övr. Hund :eek: :eek: Har anmält 4 jämtar till utställning i Stöndar, dagen efter Vännäs-utställningen med 3 av terrierna, så det blir en... 2
Svar
28
· Visningar
1 914
Senast: Gnist
·
Y
Övr. Hund Vet att det inte är bra att låta valpar gå i trappor.. Har nyss fått hem min tikvalp på 10v. När vi varit ute på gården och hon är...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: replica
·
Övr. Hund Jaa, nu är det inte alls långt kvar...17juni är det viltspårs-SM för taxar. 40 taxar ska göra upp om vem som har den flitigaste nosen;)...
Svar
6
· Visningar
763
Senast: Novelette
·
E
Övr. Hund som jag skulle kunna få gå ut och gå med? jag är 10 år och det ska hälst vara en mindre hund...;)
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Där jag bor finns det bara tre ställen att kasta bajspåsar på. Av dessa tre är det bara en som är speciellt för bajspåsar. Detta medför...
Svar
18
· Visningar
1 619
Senast: Angelina
·
Övr. Hund Hej hej! Vilka här har flatcoated retriver? Bilder? Kennel? hur dom är osv :d 3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 610
Senast: plymen
·
Övr. Hund Nu vill jag veta ALLT om denna vackra och ståtliga hund... Planer om att införskaffa en sådan snarast, men tvekar pga. papillonen...
Svar
14
· Visningar
12 020
Senast: _Skifting_
·
Övr. Hund Vad ska man tänka på när man tar emot en omplacering? Min mamma har genom min ena lillebror fått erbjudande om en "kines" som ska...
Svar
5
· Visningar
1 011
Senast: _husmusen_
·
Övr. Hund Dessa hundar har säkert sin charm, men var? :o Vad används de till? Är det hälsosamt att se ut så? Jag läste något nån gång om jag...
Svar
12
· Visningar
1 671
Senast: Milosari
·
Övr. Hund För er som inte vet så är det SM i agility och lydnad i helgen, i Kristianstad. Någon som hade tänkt åka och kolla läget? Rent av... 2
Svar
34
· Visningar
1 619
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Några bekanta till oss har en 1 årighund, dom bor i en 3a på högsta våningen. Och idag får jag då veta att dom ska lämna sin unghund...
Svar
4
· Visningar
872
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Finns det någon här som har köpt valp el. vuxen hund från Danmark? Hur gick ni tillväga? Om man inte "känner" uppfödaren sen innan men...
Svar
4
· Visningar
910

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka