Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

I
Övr. Hund Nu vill ja se bilder på era shäfer valpar.. ( även stora om ni inte har bilder på när dom va valp) Här är våran 10 veckors valp:D... 2 3
Svar
59
· Visningar
11 044
Senast: Gabbi
·
C
Övr. Hund Jag vet en(X) som klipper sina hundars morrhår, för att det inte är vackert i X ögon. Jag tycker både det är fult, och synd om... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 487
Senast: CarolineNSV
·
Övr. Hund Nu har våra blandrasvalpar kommit. Hitills är det 7 hanar och en tik men det känns som det skulle vara en kvar.:love: raserna är Berner... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 461
Senast: Welsh
·
K
Övr. Hund För att göra en lång historia kort: Min hund blev påflugen av en annan hund och ådrog sig en liten sårskada på vänstra frambenet. Det...
Svar
4
· Visningar
643
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Var ute och fotograferade en kompis hund till ett skivomslag. Så här kommer lite bilder från dagens skörd. Jag är ingen kanonfotograf... 2
Svar
20
· Visningar
1 756
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Kopierat från arbetarbladet Kan ju tilläga att hunden avled 1 månad senare av sina skador. Och "dagsböter" innebär 2 000 kr. :mad...
Svar
7
· Visningar
820
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund hej. har försökt få tag på jourhavande vet, men inget svar. vår lilla valp har under dygnet fått torr rethosta och har haft lite...
Svar
9
· Visningar
2 381
Senast: syrran
·
Övr. Hund Nån som får nån idé av det här? Vill ha en hund som: -är av mindre storlek -inte kräver hysterisk pälsvård (en del kan jag fixa... 2
Svar
27
· Visningar
2 005
Senast: Toviie
·
Z
Övr. Hund Idag när jag var på väg hem så var det två hundar på vägen, som inte flyttade sig, så jag stannade i vägkanten. Ena hunden kom fram...
Svar
2
· Visningar
672
Senast: zhacki
·
S
Övr. Hund Idag, för första gången har min 14 veckors dvärgschnauzer valp valt att lägga sig och vila i ett annat rum än det jag för tillfället är...
Svar
2
· Visningar
744
Senast: plymen
·
Övr. Hund Om man spanar runt lite på t.ex. blocket kan man hitta DRÖSVIS med denna mening. Mycket rottweiller, shäfrar, papillon och...
Svar
8
· Visningar
2 028
·
B
Övr. Hund Som rubriken säger; Vad kan man mer lära hunden?. Har en 4,5 mån gammal hund som kan: Sitt, fot, ligg, stanna, vacker tass, gå lös i... 2
Svar
26
· Visningar
2 509
Senast: Brummselisa
·
Övr. Hund Jaha då var man på den första nationella utställningen i helgen. Gick ju inte direkt som planerat när lillvoffsan fick en 2:a. Hängde...
Svar
3
· Visningar
753
Senast: simba_112
·
A
Övr. Hund Såg den här filmen från nordiska mästerskapen för polishundar, är den inte en ganska svag prestation denna norska hund gör, med tanke på... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 138
Senast: Jolanta
·
S
Övr. Hund En granne är ofta påverkad av alkohol och går med sin hund lös. Hunden anfaller skorna och därmed alltså fötterna på folk som antingen...
Svar
13
· Visningar
937
Senast: doglover
·
Övr. Hund Jag har en tik på 13 år som helt plötsligt har börjat kissa inne. Det verkar som om hon inte kan hålla sig riktigt. Ibland kan hon var...
Svar
4
· Visningar
1 144
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Något som stämmer tycker ni? :D 1. Om jag tycker om den, så är den min. 2. Om den finns i min mun, så är den min. 3. Om jag kan...
Svar
5
· Visningar
855
Senast: Halali
·
D
Övr. Hund Nu har jag suttit och fixat ihop en liten sommarfilm med hundarna. Kommentera! :) http://www.youtube.com/watch?v=xvF3QF4SwsI
Svar
8
· Visningar
1 128
Senast: Dandone
·
Övr. Hund Hur gammal ska man låta hunden bli?? Jag har själv bestämt mig för att den dagen då min hund inte längre orkar följa med på ridturer så... 2
Svar
24
· Visningar
2 052
Senast: Turali
·
E
Övr. Hund hur visar man att man kan ta ett ansvar om en hund? :bump::bump::bump::banana:
Svar
14
· Visningar
1 055
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden