Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Z
Övr. Hund Jag är på jakt efter en lågställd & släthårig JRT tik. Men har ännu ej hittat nån uppfödare norrut. Bor ju i Gällivare å vill gärna ha...
Svar
2
· Visningar
702
Senast: Zink
·
S
Övr. Hund hej! jag söker den dagmatte till min långhåriga chihuahua som är 5,5 mån under månaderna juni,juli och ibörjan av agusti. han är...
Svar
1
· Visningar
958
Senast: Minerva
·
Övr. Hund ....i slutet på maj får jag hem min boxervalp. En tik som har ett kennelnamn som betyder godis (på ett annat språk). Funderar på att...
Svar
11
· Visningar
5 593
Senast: Blixtra
·
Övr. Hund Ja, nu har ju den tiden kommit igen då man nästan dagligen (om man bor i stan) ser hundar som lämnats kvar i bilar som står mer eller...
2
Svar
21
· Visningar
1 545
I
Övr. Hund Hejsan! jag har haft hund hela mitt liv mest Dobbisar och schäfrar... gillar att köra bruks och sök... Nu skaffade jag en blandiskille...
Svar
17
· Visningar
1 121
Senast: Italyme
·
Övr. Hund jag har tragglat med rutan i flera år nu, men känner fortfarande att den inte sitter helt och hållet. jag har ändrat lite här och var...
Svar
4
· Visningar
913
Senast: Milosari
·
F
Övr. Hund Är det någon här som har provat Royal canin Energy 4800 Performance? Jga har en Siberian husky kille som jag skulle vilja få upp en 3...
Svar
6
· Visningar
1 174
Senast: Flo-Jo
·
Övr. Hund Med all säkerhet. Våran granne och min morsa rök ihop idag över hönsen. Dom hade kommit ut ur sin hönsgård och tagit sig in i deras...
2
Svar
30
· Visningar
2 519
Senast: et_flickan
·
Övr. Hund Om det är en fördel eller nackdel vet jag inte, men moppan kissar och bajsar INTE på uteplatsen (ca 15kvm gräs). Vad kan det bero på...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: Kamomilla
·
I
Övr. Hund Planerar att skaffa hund i höst, men vet inte riktigt vilken ras än. Är rätt mycket inne på dobberman och liknande raser.. Men undrar...
Svar
3
· Visningar
966
Senast: Kimz0r
·
C
Övr. Hund Jag och sambon funderar på att skaffa en till hund. Vi har en 5½-årig Jack Russell/Silky Terrier-hane redan. Jag var ganska sugen på en...
Svar
4
· Visningar
804
Senast: ako
·
M
Övr. Hund Hanlade först och främst om att lägenhetsföreningar inte vill ha in hyresvärdar som äger en Kamphund. Undrar då vilka hundar de menar...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 760
Senast: midnight Rags
·
N
Övr. Hund Ja, hade djuraffärerna där ni bor ngn sån grej idag? Dvs att dom hade en fotograf där som förevigade era småttingar? Kom nyss hem...
Svar
7
· Visningar
678
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Jag är så slug:p Behöver verkligen konditionsträna, men jag tappar motivationen efter att jag inser hur dålig kondis jag har efter...
Svar
13
· Visningar
944
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Ja, som rubriken säger. Finns det någon borste eller kam som är effektiv & bra till rottweilerpäls? Min lilla dam fäller som en tok &...
Svar
7
· Visningar
3 761
Senast: Minerva
·
A
Övr. Hund Det har börjat rinna var från våran hanes snopp!:crazy: Någon som vet vad det kan vara:confused: . Det är mer som en hård klump, men nu...
Svar
3
· Visningar
718
Senast: Pangare
·
M
Övr. Hund min goldie-kille svettas väldigt mkt, även fast det inte är så varmt.kan man trimma honom utan att det ser fult ut för att hjälpa honom...
Svar
9
· Visningar
982
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Min hund äter gräs men kräks inte. Hon är pigg och glad och verkar absolut inte sjuk. Varför äter hon då gräs? Hon har även börjat...
Svar
12
· Visningar
2 738
Senast: Linsenhejhej
·
B
Övr. Hund Var in å röntgade hunden igår med anledning av hans knakande rygg, hittade ett diskbråck som var gammalt (i princip helt ihopväxta...
Svar
4
· Visningar
2 403
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Hund Efter många turer in och ut från djursjukhus så är äntligen min plutt hemma igen. Han fick ögat blixtopererat för ca 2 veckor sedan...
Svar
4
· Visningar
643
Senast: Armani__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp