Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ett ljusblått med texten "One of us comes when called" eller ett rosa (ganska klarrosa) med texten "One of us is a bitch". Det senaste...
Svar
9
· Visningar
823
Senast: Fannsan
·
Övr. Hund finns det någon här som har en bullterrier eller kanske flera? Tycker det är så extremt sällan man ser andra som har bullar, vilket jag...
Svar
7
· Visningar
1 002
Senast: Dizzi
·
Övr. Hund Som inte står på rasklubbens lista verkar det vara många som tror att de som inte gör det är hemska, oseriösa typer har jag märkt ;)...
Svar
4
· Visningar
806
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund Våran rottis har blivit ordentligt rastlös, även fast vi lekt och tränat lydnad flera gånger om dagen och gått promenader så kan hon...
Svar
6
· Visningar
5 995
Senast: et_flickan
·
D
Övr. Hund En liten film på Loke då han har tuppjuck :rofl: Nån som förstår sig på vad han håller på me?:D...
Svar
9
· Visningar
938
Senast: Donna
·
C
Övr. Hund Någon som vet om det finns något fästingmedel el. fästinghalsband man vågar använda på sin hund om man själv är gravid? Man umgås ju...
Svar
2
· Visningar
919
Senast: Lenis
·
Övr. Hund ... Går det öht? Hundarna i fråga är en finsk spets/isländsk fårhund 7 år gammal och en boxer 6 år gammal. Bägge är jobbiga med andra...
Svar
1
· Visningar
674
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Är det någon som har ngt att säga om denna helt underbart vackra och trevliga hund? Har på senaste tiden träffat ( eller man får väl...
Svar
4
· Visningar
1 085
Senast: lady_vip
·
F
Övr. Hund Hej alla hundälskare! Jag behöver hjälp med att hitta den "perfekta" hundrasen! Så alla uppfödare eller representanter får gärna ta sin... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 054
Senast: barajag...
·
Övr. Hund Någon som ska ställa på Hässleholm? Jag ska ställa båda dagarna:banana: Ska bli kul med två olika domare så nära varandra, att jämföra... 2
Svar
30
· Visningar
1 616
Senast: Flo-Jo
·
M
Övr. Hund Har under hela denna dagen suttit och läst om hundars etologi och inlärda, medfödda instinkter osv. Funderar lite över att det på många...
Svar
7
· Visningar
1 176
Senast: villi
·
N
Övr. Hund En av "mina" valpar. -Min kull som jag fick i oktober och sålde av runt årsskiftet. En gammal vän fick syn på en annons på blocket igår... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 034
Senast: NataliTM
·
Övr. Hund Visste inte riktigt vad jag skulle sätta för rubrik ;) Nåja, efter att ha spanat runt lite efter hundtäcken på nätet så blev jag...
Svar
15
· Visningar
3 041
Senast: Yllop
·
Övr. Hund Har nu introducerat smakportion av uppblött valpfoder med välling till valparna. Hur mkt ska man ge dem första tiden och hur många mål...
Svar
3
· Visningar
1 631
Senast: Audur
·
Övr. Hund Jag antar att det inte bara var jag från buke som var på hundutställningen i stäket idag! Så hur gick det för er andra? Resultat för oss...
Svar
8
· Visningar
1 166
Senast: horselove
·
S
Övr. Hund hur klarar era hunder det med varmen? 2
Svar
20
· Visningar
2 839
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Vissa dagar är dom billiga, ibland gratis. Och nu kan jag tillomed betala för att bli av med dom! Då börjar budgivningen då!:devil...
Svar
7
· Visningar
864
Övr. Hund Varit på utställning idag och ställt lilla Julie. Kritiken Typ, storlek och helhetsintryck: Utmärkt Storlek: 28 cm Välformat... 2
Svar
20
· Visningar
1 812
Senast: Filippan83
·
S
Övr. Hund Har en terrier hemma som ska valpa om några veckor och tänkte bara kolla om man räknar 63:e dygnet från första eller sista...
Svar
9
· Visningar
8 559
Senast: NataliTM
·
R
Övr. Hund Hej! Jag ska köpa en valp i slutet av juli och undrar om ni har några tips på hur man lägger upp "schemat" den första tiden? Jag vet ju...
Svar
14
· Visningar
4 309
Senast: radiate86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka