Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Om min lustiga lilla lapska (som för den delen inte är så liten längre..Höjdmässigt som finsk spetsarna och betydligt tyngre :o )...
Svar
10
· Visningar
832
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Har ju alltid läst att man ska ta hunden till stället o trycka huvudet mot hundens kiss då dom kissat inne. Det körde min syrra med då...
2
Svar
38
· Visningar
2 570
Senast: Curly
·
Övr. Hund ...mot en stackars försvaslös valp :confused: :cry: :mad: :confused: :cry: :mad: :cry...
Svar
3
· Visningar
675
Senast: Horse
·
Övr. Hund ...vad heter den?? Jag åker ju förbi där två gånger om dagen och VET att det ligger en där. Man tränar massor; skydd, lydnad och de har...
2
Svar
36
· Visningar
2 058
Senast: tiiilde
·
D
Övr. Hund I skrivande stund står min hund loke i hallen & gräver en "grop"?? åt benet han har i munnen :D ibland gömmer han sina älskade godbitar...
Svar
8
· Visningar
6 975
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Nu vill jag se bilder på era boxrar! Gärna lite info oxå
Svar
14
· Visningar
1 290
Senast: towe
·
Övr. Hund Lite akut fråga....... Har en tik på 8 år som är i höglöp. Hannen som är strax över året är helt galen.......gnäller osv osv...hela...
Svar
1
· Visningar
649
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Min tvååriga tik är skendräktig, och allt blir upp och ner här hemma :crazy: Främst är hon inte rolig att umgås med, hon har alltid...
Svar
11
· Visningar
801
E
Övr. Hund Har en fråga, försökte leta men jag hittade ingenting också la internet av. Har en hanhund (Grand Danois), som för tillfället är 3...
Svar
14
· Visningar
944
Senast: elezdam
·
Övr. Hund http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1057085,00.html Hur kan man vara så jävla dum i huvudet så man behandlar en hund, en...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: nevin
·
T
Övr. Hund Jag har två hundar som är olika som natt och dag. Vissa dagar är det tungt att ha en hund som inte är riktigt som andra. Periodvis så...
Svar
9
· Visningar
1 177
Övr. Hund Vad tror ni om detta? Min "lille" vovve sitter fast vid mig med osynligt koppel inomhus (inte ute tyvärr). Han är alltid i samma rum...
Svar
1
· Visningar
687
Senast: Luff
·
Övr. Hund Hallå hallå.. :) Jag är ingen expert i hundvärlden, ingenstans eg :D, och denna hund som vi har nu lärde jag känna då han var 3 år och...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 373
Senast: mandaaa_
·
Övr. Hund såhär "glad" blev min hund (familjens hund) när syrran och jag kom hem från stallet...
Svar
3
· Visningar
727
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Har nu upptäckt att min dam har börjat slicka på lädersoffan hemma, och för några sekunder sedan kom jag på henne med att slicka på...
Svar
7
· Visningar
8 802
Senast: malumbub
·
N
Övr. Hund Vill få in lite mer grönt i fönsterna här, men kan minnas mig att vissa blomsorter är direkt giftiga för husdjur om dom äter det. Så...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: Aningsfull
·
S
Övr. Hund Hej! Är det någon här som gör egen hundmat? :cool:
Svar
1
· Visningar
629
Senast: Zeeke
·
Övr. Hund Pratade med en tjej om en dp som är 4 mån & fortfarande absolut inte i närheten av rumsren, bajsar mkt oftare inne än ute, kisset är väl...
Svar
12
· Visningar
2 465
Senast: martha
·
P
Övr. Hund Är så att jag länge velat hålla på med agility men min border/berded tyckte bara hopp hindren var roliga resten ville hon inte alls...
Svar
1
· Visningar
1 436
Senast: strawberrywhite
·
M
Övr. Hund Snart är det dags, inom en vecka eller så ska vår jämttik få sin första kull med valpar. Tre stycken små puppisar fick veterinären det...
Svar
13
· Visningar
3 733
Senast: Prillan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp