Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund hunden väckte mig i natt genom att försöka öppna ytterdörren, förstod att det inte stod rätt till eftersom han annars är stendöd om...
Svar
4
· Visningar
1 054
Senast: Poxz
·
F
Övr. Hund jag är inte så proffs på hundraser .. ngn som kan ge mej några förslag på några små hundraser :D :love:
Svar
11
· Visningar
1 041
Senast: Gliss
·
Övr. Hund Jaha, nu är det gjort... Var hos vet. i går och gav vår lille pojke en kemisk kastrering, det ska bli spännande att se om det blir...
Svar
5
· Visningar
921
Senast: nevin
·
Övr. Hund jag har skrivit lite på forumet förut, men mestadels läst i skymundan. I höstas fick jag ta bort min gamla tik pga sjukdom. Nu har...
Svar
18
· Visningar
1 093
Senast: Ambra
·
Övr. Hund Halloj! Förr har jag aldrig riktigt gillat Bedlingtons, kanske mest pga deras utseende, men också av vad jag har fått för uppfattning...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Någon som testat?? Hur tycker ni att det är? bra/dåligt? Har blivit tillfrågad om att prova det på jyckarna och tänkte då prova...
Svar
9
· Visningar
4 746
Senast: Bebben
·
N
Övr. Hund Som topic... Alla hundar har juh ett namn kenneln ger dom som står i regpapperna till hunden. Har eran hund ngt sånt som e lite... 2 3
Svar
52
· Visningar
6 206
Senast: unki
·
D
Övr. Hund Nu har vi ställt ut min hund för första gången och vilken kritik vi fick :) Utmärkt på typ o helhetsintryck. På...
Svar
11
· Visningar
1 115
Senast: dorisdoris
·
C
Övr. Hund Har en schäferkille på 9 månader, jättetrevlig hund, hur snäll som helst och lydig. Inkallning funkar super. MEN vi har ett problem. När...
Svar
11
· Visningar
1 047
Senast: corina_w
·
Övr. Hund vart kan man hitta info om utställningar? vill ställa ut min hund men han är blandras så jag vet inte om det går... och vart finns det...
Svar
5
· Visningar
749
Senast: Micheellee
·
Övr. Hund Usch, blev så rädd nyss. Var ute på kvällsrundan nyss, Leia var som vanligt lös (ja, jag har 100% lydnad på henne) och Nikita var...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: falukorw
·
W
Övr. Hund Hej! min hund "tar livet av mig" Han heter Diesel och är hur snäll som helst:devil: förutom mot mina katter... han ska alltid jaga...
Svar
7
· Visningar
1 051
Senast: wtpmjgda_Diesel
·
Övr. Hund Jag anmälde Nikita till en taxutställning i Ånnaboda på lördag. Igår skickade jag mail för att höra var brevet med nummerlapp o dy. var... 2
Svar
22
· Visningar
1 673
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Har smått börjat träna lite freestyle med min hund, mest för aktivering och för att hon tycker det är så roligt att lära sig nya saker...
Svar
4
· Visningar
926
Senast: Applepie
·
Övr. Hund Mamma har gått och skaffat en dvärgpudel som nu är 10 veckor gammal. Denna lilla vovve sitter och gnäller och är helt desperat nu, mamma...
Svar
6
· Visningar
904
Senast: gul_zebra
·
J
Övr. Hund Har haft hund i många år och alltid hanar så när som på en tik för ett antal år sedan och blir konfunderad när jag hör andras... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
11 848
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Ni som kan ngt om diabetiker kanske kan hjälpa mig att reda ut en sak. Om man har nedsatt funktion i bukspottkörteln och glucagon...
Svar
5
· Visningar
1 226
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Hur gör ni om dom skulle kissa eller bajsa? Det luktar ju inte så gott varma dagar. Hur gör ni rent? Vad har ni för underlag i... 2
Svar
27
· Visningar
8 477
Senast: Boan
·
Övr. Hund Fästingar ta mej faan överallt!! Jag har satt på fästinghalsband, badat dom i schampo mot fästingar och har nu även gått på med... 2
Svar
24
· Visningar
1 585
Senast: _Skifting_
·
B
Övr. Hund Hejsan vi är nya här jag och min hund så vi tänkte bara kika in och säga hej till er allihopa :) 2
Svar
36
· Visningar
2 297
Senast: Bankis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka