Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Tyvärr förstördes fototillfället av en pladdrande besökare hos grannen som fick för sig att börja härja med brudarna och samtidigt...
Svar
7
· Visningar
939
N
Övr. Hund Min rottis, 7 mån, och jag var ute och promenerade i skogen i förrgår, då jag helt tappade bort mig. Följde en stig (älg&rådjursstig)som...
Svar
3
· Visningar
652
Senast: Ninja77
·
W
Övr. Hund Vad less jag är på detta matvägrande. Vad gör man? Om vi byter sort börjar han äta normalt igen men hur farligt är det att byta sort...
2
Svar
33
· Visningar
2 161
Senast: Dragonora
·
D
Övr. Hund Hej!! Mina båda småhundar verkar klia sig mer än vanligt i öronen, samt vill skaka på sig för jämnan. Hittar varken vax eller annan...
Svar
4
· Visningar
1 718
Senast: ImFabulous
·
Övr. Hund Om hunden äter andra hundars bajs är det för att det är "gott" eller för att hunden har brist på något? Jag har "problem" med min...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 991
Senast: ImFabulous
·
M
Övr. Hund Hämtar min första egna valp på fredag, eller lördag.:bump: Vad ska jag tänka på? Släng hit alla era bästa tips, och mest avskräckande...
Svar
4
· Visningar
4 857
Senast: AnnaJL
·
Övr. Hund Hur räknar man ut inavelsgraden hos valpar?:confused:
Svar
1
· Visningar
630
Senast: Gnist
·
F
Övr. Hund Nån som har prövat? I vilket sammanhang? Det har startat upp en ny hundmassör nära mig och jag funderar på att gå och prova med min...
Svar
3
· Visningar
896
Senast: cararv
·
L
Övr. Hund I Morse så hade min 7 åriga golden varm nos, men den var inte torr, men nu är den både varm och torr. Vad kan det bero på? Kan hon ha feber?
Svar
9
· Visningar
13 369
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Är det inte dags att fika snart igen? Ser att det är upprop både här och var, och blev lite sugen på att träffas igen, är det nån mer...
2
Svar
36
· Visningar
2 467
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Någon snäll person som skulle kunna länka sidan? :) Ni vet den där sidan så man ska svara på frågor, och sen kommer det upp raser som...
Svar
3
· Visningar
1 402
Senast: Smulis
·
S
Övr. Hund Hjälp mej! jag är rädd för hundar det har jag varit sen en hund hoppade på mej (och jag känden hunden och inte vem som ägde den) nu har...
Svar
4
· Visningar
801
Senast: PIRU
·
H
Övr. Hund Vi tog över en hund som har varit misshandlad innan. Inte av den ägaren som hade den men den innan. Vi vet inget om honom, tog över...
2
Svar
20
· Visningar
1 785
Senast: Horse
·
R
Övr. Hund Men eftersom det finns en fotolek för hästar måste det ju finnas en med hundar såklart!! Jag vill se en finsk lapphund:D
4 5 6
Svar
103
· Visningar
6 109
Senast: Minerva
·
N
Övr. Hund Någon här som håller på med det? skriv gärna och berätta och lägg gärna in nån bild=) Funderar på att testa med våran amstaffblandis...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
7 728
Senast: Calazirya
·
R
Övr. Hund Sitter och läser i vår lokaltidning, ett reportage om hur viktigt det är för katter att aldrig vara utan mat. Det är för att redan efter...
Svar
5
· Visningar
916
Senast: Lenis
·
J
Övr. Hund Min schäferhane, som är nykastrerad, har blivit HELT matfixerad. Först trodde jag att det berodde på kortisonbehandlingen (behandlades...
Svar
12
· Visningar
2 049
Senast: Jeeves
·
B
Övr. Hund Jag har köpt ett fästinghalsband till min 6 månaders valp. Han kliar sig dock en hel del. Är det något som är fel då eller är det som...
Svar
8
· Visningar
1 120
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Ja, jag har en sheltievalp och en sheltie som är unghund som jag har tänkt att träna för skojs skull, enbart för hemmabruk (inget annat...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: The_pinklady
·
Övr. Hund En tanke slog mig just, vi har inga inhemska "sällskapsraser" alla våra raser är i grunden jakthundar. Många andra länder har haft...
2
Svar
28
· Visningar
2 032
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp