Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund :love: :love: :love: :love: Badade henne idag och passade på att fota under torktiden.. 2
Svar
25
· Visningar
1 792
Övr. Hund Börjar bli riktigt j*vla less på min byracka till hund! Snart orkar jag inte nåt mer faktiskt. Vi tar det från början,Har en omplc... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 605
Senast: MulleMonster
·
Övr. Hund För snart 2 veckor sedan vad min tik i Höglöp och blev tjuvparad av en hanhund typ två gånger, han var bara på några sekunder båda två...
Svar
19
· Visningar
1 527
Senast: ofelia
·
Övr. Hund Min 15 månaders goldentjej har lite olika problem som gör det jättesvårt att hitta foder som fungerar. I början åt hon carrier... 2
Svar
20
· Visningar
3 610
Senast: Angelina
·
Övr. Hund min lilla kille har precis börjat markera inne. vad ska jag göra för att få bort det?? men stora hane gjorde det han åxå precis i...
Svar
3
· Visningar
712
Senast: Nominous
·
N
Övr. Hund Ja jag måste mest bara skriva av mig och skryta lite ;) Jag har haft hundar i hela mitt liv (blev som bebis mer eller mindre...
Svar
7
· Visningar
896
Senast: NataliTM
·
Övr. Hund Jag vill börja med att jag VET VAD DESSA RASER ÄR AVLADE TILL, jag vill mest ha lite tips och råd och tankar från er!!! Jag ska... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 212
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Berätta allt! Positivt och negativt. Bra "förstahund"? Ordet är fritt. 2
Svar
28
· Visningar
5 307
Senast: Sony
·
Övr. Hund Efter en lång tid av konflikter så kom jag äntligen in på frågeställningen: "varför väljer min hund att lyda mig när jag säger åt henne... 2
Svar
22
· Visningar
2 212
Senast: EmelieK
·
Övr. Hund Har idag fått hem min underbara valp :love: (tråd kommer när bilderna finns på datorn) och har tänkt att jag ska använda klicker när vi...
Svar
5
· Visningar
922
Övr. Hund Jag har en Tollare som är ca ett år gammal. Sedan i våras så har hon blivit så himla slö och ointresserad av att leka och busa. Innomhus...
Svar
18
· Visningar
1 138
A
Övr. Hund Vilka raser har hunden i sig? Det rör sig om 4 raser, en ras är inte godkänt i sverige och är väldigt ovanlig. Här kommer bilden...
Svar
7
· Visningar
822
Senast: Abraham
·
Övr. Hund Pim killes und har börjat få konstiga "kli"ryckningar. fast han kliar ändå inte utan bara vivtar med benet. Dom har smörjt in honom med...
Svar
3
· Visningar
3 038
Senast: Fannsan
·
V
  • Låst
Övr. Hund Ngn som känner till ngn uppfödare till Varghybrider ? 3 4 5
Svar
88
· Visningar
23 065
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Knyckte iden från nån annan häst tråd :angel: Sätter in en bild på en hund å så ska ni gissa rasen. den som har rätt sätter in en ny... 32 33 34
Svar
662
· Visningar
41 185
Senast: Stolpskottet
·
Övr. Hund Vet inte helt säkert men börjar fundera på om mmin lilla grabb har lite problem med analsäckarna. han luktar verkligen röv och slickar...
Svar
3
· Visningar
1 467
Senast: verrdogan
·
Övr. Hund har inte sett hunden i verkligheten men är det verkligen en amstaff? Ser verkligen inte ut så på bilden :confused: En amstaff är för...
Svar
11
· Visningar
1 131
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund Här kommer lite nya bilder på Piru och Jääkäri Grabbarna grus tillsammans. Jääkäri ligger förväntans fullt (som vanligt)... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 646
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Vi ska adoptera en hund från Irland!! Undrar om det finns någon som har adopterat från utlandet som kanske kan ge mig lite råd:idea: . 2 3
Svar
42
· Visningar
3 929
Senast: peace
·
Övr. Hund Ikväll har jag ställt till det ordentligt! Mammas hund, en amerikansk cockerspanielhane på 10 år, har alltid varit väldigt "egen"...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: nevin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippmaskin till tjock päls
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna