Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Kom igen nu in med lite roliga bilder, vi har ju sett massor med vackra hundbilder och några roliga så sätt igång och fota.:D... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 434
Senast: Gullan86
·
Övr. Hund ...för fort. Jag hade tråkigt så jag satt och kikade på gamla bilder på hunden och hästen. Grävde fram några riktigt söta...:love...
Svar
13
· Visningar
907
Senast: Novelette
·
Övr. Hund Vovven är nyss fyllda sex månader och har rejäl panosteit,har ätit femton dagar rimadyl utan effekt och tio dagar metacam med mycket...
Svar
13
· Visningar
2 713
Senast: pumah
·
Övr. Hund I går när jag borstade igenom hunden så hittade jag en knöl på hans hals. Ganska stor, som en pingisboll ungefär och rätt mjuk. Ungefär...
Svar
7
· Visningar
1 520
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Någon som vågar sig på att gissa vad denna söta lilla vovven är för en ras? ;)
Svar
10
· Visningar
1 205
Senast: thea
·
Hundträning Nu har min husky blivit ca 10 månader och eftersom detta är min första drag hund så har jag inte en aning om när man kan börja...
Svar
4
· Visningar
984
Senast: Black
·
Övr. Hund Såg en skrämmande grej när jag åkte hem från stallet idag. Var en tjej (unge) som var ute och gick med en hund. Helt lös, bara det...
Svar
3
· Visningar
893
Senast: TwiggyM
·
Övr. Hund Vad kostar/kostade hundkursen ni går/gick/ska gå på?? Har anmält mig och "valpen" till vardagslydnad med start i Januari, 8-10ggr...
Svar
14
· Visningar
3 748
Senast: simba_112
·
Övr. Hund Det är mycket sådant här nuförtiden :D Kommer fler...
Svar
12
· Visningar
1 002
Senast: Gnist
·
C
Övr. Hund Hejsan!! Vi har en tik på 6år blir sju i Maj 2007. Min fråga är är det dumt att ta valpar på henne så sent, alltså hon har inte haft... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 949
Senast: pralin
·
Övr. Hund Jag startade en tråd igår där jag ville att folk skulle kunna visa upp sina valpar och bara vara allmänt glada. Men istället så blev det... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 939
Senast: PernillaLindh
·
J
Övr. Hund Jag och min mamma har pratat länge om att para vår hund. Men jag är så himla rädd att hon typ.. dör :eek: när hon ska föda eller något... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 002
Senast: Jadzia
·
S
Övr. Hund Jag måset ah sett värdens gulligaste hund i dag när jag var på stan det var en valp men ändå så go. Så nu alla en vit hund som påminner...
Svar
5
· Visningar
5 223
Senast: Alfakrulls
·
S
Övr. Hund jag har en yorkshireterrier hane och min kompis en chihuahua tik och jag har en fråga tror ni det går och para dom eller blir det för...
Svar
10
· Visningar
967
Senast: CA
·
Övr. Hund För 2½ år sedan hade jag en hund på "foder". Eller snarare bantning. Kortfattat vägde hunden då 55kg, bantades ner till 28 och ska väga... 2
Svar
28
· Visningar
1 880
Senast: Poxz
·
Övr. Hund Nu har familjen äntligen fått utökning igen efter det att den gamla hunden tragiskt gick bort förra sommaren. Denna gång blev det...
Svar
12
· Visningar
1 207
Senast: Emor
·
L
Övr. Hund Hur aktiverar ni era hundar när det blåser full storm ute och regnet öser ner? Lite svårt att träna ex linförighet när man knappt kan gå...
Svar
11
· Visningar
882
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund Var ute på en väldigt lång promenad med hundarna förut. Planerade att gå till en sjö och väl framme så var det världens översvämning...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: Annielee
·
S
Övr. Hund Rasgissartest på Expressens hemsida. Hur många rätt får ni... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 173
Senast: Bansan
·
Övr. Hund Året var 2000, och jag åkte till Danmark för att testa livet som kennelflicka. Det var helt underbara hundar på kenneln, bland annat...
Svar
9
· Visningar
1 019
Senast: KisseNova
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka