Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund och hur länge är hon "villig"? :angel: Wilma började löpa den 1 januari och idag var hon riktigt på "bettet", Hon har vikit svansen...
Svar
3
· Visningar
1 362
Senast: Kicki_J
·
Övr. Hund hej! jag har en 10årig hund sedan tidigare och ska nu ev köpa en hund till av annan ras, när vi köpte den första hunden var jag ganska...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: Gullan86
·
Övr. Hund :bump: :bump: jippie!! bara måste skriva... idag släppte våpran schäfer kille ner sin andra kula.... är 17 veckor idag så vi...
Svar
1
· Visningar
664
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Jag ska köpa en hund till, jag har en collie tik på 8 år hemma. Ja och min familj ( man + två barn) har sedan länge bestämt oss för en...
Svar
10
· Visningar
1 133
Senast: pumah
·
Övr. Hund Har ni haft det hos era hundar? Vad har det berott på och hur har ni behandlat? Jag fick tag på en ficklampa idag och hjälp med att...
Svar
3
· Visningar
5 481
Senast: Harvester
·
D
Övr. Hund Hej! Nu har jag lyckats tappa bort mig bland alla dessa förkortningar innom utställningsvärlden. Vilket inte är speciellt bra eftersom...
Svar
7
· Visningar
1 026
Senast: Grana
·
A
Övr. Hund Någon som har erfarenhet om denna ras? Har egna?? Är lite intresserad av att skaffa en sådan om nått år och vill veta mer:) Tycker... 6 7 8
Svar
155
· Visningar
11 757
Senast: Saybia
·
Övr. Hund här är en ganska häftig bild på Santa Julf Vanilla som är mamma till min valp :O "Nää hon e inte så farlig.." 2
Svar
23
· Visningar
2 107
Senast: Ramona91
·
G
Övr. Hund Jag har köpt en valp som jag får hämta om två veckor. En tik. Vad tror ni om blandningen phalene/kinesisk nakenhund? Båda föräldrarna...
Svar
5
· Visningar
1 319
Senast: Bismark
·
E
Övr. Hund Hej! Kollar runt lite på intressanta raser som jag eventuellt kunde tänka mig i framtiden och stötte på holländs vallhund. Men jag...
Svar
15
· Visningar
5 265
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund ja jag hittade två filmer som jag tyckte var väldigt hemska. det är tydligen polishundar från kanske frankrike eller tyskland. jag...
Svar
18
· Visningar
1 501
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Min hund brukar då och då busa med en annan hund (utomhus) & i dag kom några bekannta till den hundens ägare och sa att "ja, ***** har...
Svar
11
· Visningar
2 462
Senast: mimmipigg
·
E
Övr. Hund Hej! Ny här på forumet, men har hängt här lite till och från ett tag, men inte skrivit något själv. Jag har tänkt skaffa hund i...
Svar
9
· Visningar
1 301
Senast: Essim
·
H
Övr. Hund Behöver er hjälp! Ska eventuellt köpa en vuxen hane, som nuvarande ägare vill använda i avel efter köpet. Han har inga meriter själv...
Svar
12
· Visningar
1 310
Senast: Egonson
·
E
Övr. Hund Hur lätt är det egentligen idag att hitta en "riktig" bruks schäfer utan "räkrygg" i Sverige och isf. hur kan man hitta dem i detta hav...
Svar
3
· Visningar
986
Senast: ekran
·
Övr. Hund http://pg.photos.yahoo.com/ph/metall1070/album?.dir=/2607re2...
Svar
9
· Visningar
1 049
Senast: Rotterö
·
P
Övr. Hund Sitter och undersöker kennlar och har nu stött på något underligt. På kennelns egna sida står det att flera av hundarna är patella ua... 2
Svar
25
· Visningar
2 912
Senast: Gnist
·
L
Övr. Hund Som gärna innehåller mer bra ämnen mot ledproblem. Har haft ett jätte bra som jag köpte på horseshow, Cartiflex. Men hittar ingen som...
Svar
4
· Visningar
965
Senast: Suuz
·
P
Övr. Hund Hur mycket tycker ni att man ska kunna för att skaffa hund? Vad är det man måste ha koll på och veta för att kvalificera sig till att...
Svar
18
· Visningar
1 198
Senast: pralin
·
Övr. Hund Har ni sett vilken liten skit vi fick hem igår :love: En 8-veckors liten prick :rofl: Ingen mes direkt, hon tvekar inte många... 2
Svar
32
· Visningar
2 234
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka