Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har funderat länge på att skaffa hund, men aldrig vågat pga olika anledningar. Jag vill veta om era barnvänliga knähundar... 2
Svar
26
· Visningar
1 747
Senast: KisseNova
·
T
Övr. Hund Nu vill jag se bilder på era dobbisar! Vart o fotat min vilde på 7 månader i skogen idag... (Som för övrigt är väldig billig just nu...
Svar
11
· Visningar
921
Senast: angelo
·
Övr. Hund Utan att bli störda av valpar, som hänger dem i hasorna och tuggar på dem, så har de nu fått till det både i går och i dag :D...
Svar
8
· Visningar
827
Senast: Pi Pi
·
Övr. Hund Jag har en JRT tik som bor hos mina föräldrar på landet. Hon är född 26 juni 2006, alltså fortfarande ung. Hur som haver så började hon...
Svar
3
· Visningar
721
Senast: mimmipigg
·
T
Övr. Hund Alla ni som har hund? Om nu en hund inte skall lämnas hemma själv, hur går det ihop med jobb eller studier? Hur gjorde ni när hunden var...
Svar
16
· Visningar
1 329
Övr. Hund Var ute med valpen tidigare idag. Busade lite på en grästplätt på framsidan av huset.. Var redan mörkt ute och det regnade rejält... 2
Svar
20
· Visningar
1 685
Senast: barajag...
·
Övr. Hund I samband med att min goldentik löpte blev hennes päls alldeles mjällig. Nån som har bra tips? Någon som fått hunden fin i pälsen av...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: angelo
·
Övr. Hund min hund luktar skumt i munnen.. nästan som en stickande känsla i näsan? det luktar inte bara hund och det luktar nog inte ruttet... 2
Svar
24
· Visningar
1 521
Senast: wtf
·
Övr. Hund Idag blev det bus på tomten. Rajja fick tag på en pinne som skulle dödas :devil: Nu är hon snart 6 månader :)...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: et_flickan
·
S
Övr. Hund Jag har en liten Parson Russelhane på lån sen en knapp vecka tillbaka. Idag skulle jag för första gången prova att ha honom lös en liten... 2
Svar
20
· Visningar
1 789
Senast: Sveipur
·
Övr. Hund Ni som har meriterat era hundar lite mer, till championat och titlar, har ni höjt deras livförsäkring då? Är i diskussion med mitt...
Svar
9
· Visningar
2 153
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Någon här inne som har en Amerikansk Cockerspaniel, eller har kunskap och erfarenhet av denna ras? Vill veta allt, både de posetiva...
Svar
9
· Visningar
1 977
B
Övr. Hund Har hamnat i en lite tråkig historia med en hund som vi tänkte köpa.... Har varit och hämtat en hund som vi har på prov, och tanken va...
Svar
8
· Visningar
1 107
Senast: Gnist
·
T
Övr. Hund I eftermiddags var jag och en kompis ute med mina 2 hundar (golden 6 år och cavalier 14 v.) Cavalieren var lös och när vi kommer där och... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 148
S
Övr. Hund Oseriös Annons
Svar
13
· Visningar
1 060
Senast: Nattuggla
·
Övr. Hund Sitter här och funderar lite granna på hund numer två....dock inget köp en på ett bra tag, men planer och drömma kan man ju alltid....;)...
Svar
13
· Visningar
954
Senast: villi
·
Övr. Hund HUNDENS LAG * Om jag gillar det så är det mitt * Om det är i min mun så är det mitt * Om jag kan ta det ifrån dig så är det mitt *... 2
Svar
20
· Visningar
1 955
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Min nya blivande vallhund Minerva flyttar snart hit :love: Fler bilder kommer nog i morgon ;) 2 3
Svar
52
· Visningar
3 035
Senast: elinsjobergh
·
Övr. Hund Rätt söt liten tjej, men riktigt inte vad som var utlovat :crazy: Ska återigen försöka få tag på uppfödaren idag, då han vare sig... 2
Svar
28
· Visningar
2 544
Senast: Pi Pi
·
Övr. Hund Ni minns kanske min tidigare tråd om vildsvinen här... Nu har de letat sig ända intill husknuten. Kameran har fångat två grupper, en på...
Svar
5
· Visningar
1 080
Senast: Miaaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka