Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund töserna i huset http://i19.photobucket.com/albums/b151/lis1e/DCP_2280.jpg har haft nadja nu en månad ungefär...
Svar
4
· Visningar
864
Senast: Nitra
·
V
Övr. Hund Har enda sedan jag var en liten mus varit alldeles förtjust i Grand Danois. Någon gång ska jag ha en sådan.. (gärna fortast möjligt)...
Svar
11
· Visningar
2 926
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Ja så känns det när hundarna av den större rasen är inne. De pruttar så man skulle kunna kola av .. :eek: :eek: :eek: Vi har bytt...
Svar
8
· Visningar
1 271
Senast: Matiz
·
M
Övr. Hund Jag började för tre veckor sedan att tillsätta bvitamin i maten till min tik. Detta för att jag missade en färskfoder leverans och kunde...
Svar
3
· Visningar
2 436
Senast: ChesterTheJester
·
M
Övr. Hund Det som jag sett folk skrivit som skillnad är att lvh är "hårdare" i psyset,egensinnig eller liknande. Men skulle vilja att någon som...
Svar
4
· Visningar
1 822
Senast: mallan
·
F
Övr. Hund har en valp hemma på 11veckor som är VÄLDIGT lös i magen. `ska jag bara ge henne ris å risvatten. ellr något annat :confused:
Svar
8
· Visningar
840
Senast: ChesterTheJester
·
Övr. Hund Författare: Cecilie Køste och Morten Egtvedt. Någon som läst den boken?? Vad tyckte ni? Bättre eller sämre än andra böcker om...
Svar
15
· Visningar
1 119
Senast: mallan
·
M
Övr. Hund Har en 23 v dobermannvalp och jag har jättesvårt att få henne rumsren. Hon säger aldrig till när hon är nödig och hon både kissar och...
Svar
6
· Visningar
1 055
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund det är min "lilla" grandistös=) mattes goaste knähund!!!
Svar
0
· Visningar
180
Senast: nemesis
·
Övr. Hund Min pojkvän har en 1½ årig golden hane som jag mestadels sköter eftersom killen jobbar. Ibland när man är ute med honom kan han få...
Svar
8
· Visningar
863
B
Övr. Hund Har en kompis vars hund har fått elicshia (vet inte hur det stavas). Blir denna hund återställd. Hon ska få medicin i 20 dagar. Finns...
Svar
9
· Visningar
1 379
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Har fått veta att min 5 åriga dobermannntik KAN ha problem med sina höfter. Inte alls mycket, man märker inget alls på henne förutom...
Svar
2
· Visningar
810
Senast: Enya
·
Övr. Hund Vet någon om det finns en sida där man kan titta hur lång karens det är på vissa läkemedel? Min hund höftades igår, och jag undrar...
Svar
2
· Visningar
1 040
Senast: Mysgrisen
·
M
Övr. Hund Jag har en goldenhanne på snart sex år, han har lite olika problem med sin hud, bla. har han fukt/värmeexem i ljumskarna men det...
Svar
3
· Visningar
2 239
Senast: malinwiklund
·
Övr. Hund Vem är på? Är lite ensam och troligtvis jättesocial och understimulerad på söndag. Vore det inte lite skojj om vi kunder träffas... 2
Svar
24
· Visningar
1 707
Senast: falukorw
·
L
Övr. Hund Jag kollar runt en del på hundraser. Då familjen verkar liite posetivare mot att skaffa hund. Föräldrarna har haft hund, farfar har och...
Svar
10
· Visningar
2 508
Senast: Gnist
·
M
Övr. Hund Idag morrade valpen (eller ja, han är ju 6 ½ månad nu) åt mig för första gången. Jag sa till honom att gå och lägga sig (han var...
Svar
13
· Visningar
980
Senast: millansnillan
·
Övr. Hund Jag är intesserad av en Jack russel. Hur är era jack russels? Fäller de mycket i jämnförelse med en golden? Någon som vet en seriös...
Svar
7
· Visningar
1 815
Senast: Raven
·
Övr. Hund Min mamma har en gammal pudel, ca 14 år. Han har på senare tid börjat kissa inne. Det spelar ingen roll hur mycket han rastas, han...
Svar
6
· Visningar
21 673
·
Övr. Hund Ska hämta en valp om 2 veckor, berner sennen korsning, funderar lite på vad jag ska köpa för foder. Ska man ge valpfoder eller inte... 2
Svar
30
· Visningar
3 295
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka