Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Tagna igår under en lekstund ute i höstsolen. :love: Här med en av sina tre (lite för stora) tröjor, upprullad för eventuell... 2
Svar
39
· Visningar
2 317
Senast: Jozze
·
B
Övr. Hund Vi har ju en Bc hanne om är kanon på alla sätt... Problemet är att när man tillrättavisar honom så blir han så fruktansvärt...
Svar
5
· Visningar
2 346
Senast: Dean
·
Övr. Hund Skulle få hem en Bordercollie nu i veckan. I lördags blev han påkörd och under natten dog han på djursjukhuset.... :(
Svar
13
· Visningar
928
Senast: Matiz
·
S
Övr. Hund Jag har varit på en del inofficiella utställningar. Ibland kan domarna skriva saker som blir lite kul. Jag har en Jack Russel tik. Nu...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Är det ngn som har beställt ngn örtblandning från Hippo k9 till er vovve? Har beställt till vår gamla valp Joker (8 år :D ) men...
Svar
3
· Visningar
664
Senast: belzebub
·
G
Övr. Hund Visst är han söt :love:
Svar
8
· Visningar
1 535
Senast: Gazzan
·
E
Övr. Hund Ni kan inte gissa vad uppfödaren till våra hundar har döpt en valp i senaste kullen till.. JODDLA MED SIV!! Alltså, han döper dem med... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 021
Senast: sucka
·
Övr. Hund Någon här som ska till Köping den 23/10? Vore kul att veta, för det var så många hundar anmälda!
Svar
4
· Visningar
1 124
Senast: Malin_L
·
G
Övr. Hund Hur gamla var era hundar när ni började tävla i lydnad? Vilka kurser gick ni innan? Hur gamla är era hundar och vilken klass tävlar ni i... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 239
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Debut i lydnadsklass 1 i helgen, och jag är så nöjd. I lördags skrapade vi ihop 144p och ett 2a pris. Igår fick vi 158p och ett 2a...
Svar
4
· Visningar
804
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Har varit och hälsat på valpisarna idag igen. :banana: Förra gången jag var där var de fyra veckor, nu var de sex och fulla av bus! Så... 2
Svar
22
· Visningar
1 748
Senast: marika_
·
Övr. Hund Fick denna hunden för två månader sedan... gissar att hon är ca 6 månader nu. Är det en golden eller labbe? Eller något annat? bexie1...
Svar
12
· Visningar
1 178
Senast: vindvissla
·
Övr. Hund De senaste dagarna har vår hund betett sig mycket märkligt. I förrgår tvärstannade han och morrade på en reklamskylt, ni vet en sådan...
Svar
2
· Visningar
1 026
Senast: Timsetim
·
Övr. Hund Jättesöta också! :love: http://i19.photobucket.com/albums/b190/Dill_Katt/HPIM4954.jpg...
Svar
10
· Visningar
960
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Hund ...gud vad jag saknar henne :crazy: Satt & kollade igenom några disketter & hittade några bilder på henne. Det högg till i hjärtat...
Svar
16
· Visningar
1 107
Senast: Saybia
·
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,713274,00.html Att man stressar sin hund att gå till attack!!! Tycker det är...
Svar
17
· Visningar
1 489
Senast: Casper
·
Övr. Hund Förhoppningsvis är det snart dags för Jason att göra sin mh beskrivning. Jag bokade in honom i våras och betalade men har ännu inte... 2
Svar
24
· Visningar
2 399
Senast: Tippan
·
Övr. Hund ÄNTLIGEN! Hittat något som både hunden och jag (snart är resten av famlijen introducerad ;) ) tycker är kul! Köpte en leksak förra...
Svar
5
· Visningar
904
Senast: _Runaway_
·
A
Övr. Hund Min 6 månaders hane gnäller/ylar väldigt ofta när han är tycker att det händer för lite och jag undrar om någon har något tips på vad...
Svar
5
· Visningar
843
Senast: Annapanna
·
Övr. Hund Jo, Loka är och har alltid varit väldigt fixerad vid mat... Nu har det gått så långt att hon tar sig upp på diskbänken då ingen ser...
Svar
19
· Visningar
5 823
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka