Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur länge sover era hundar; 1. Om ni ligger kvar i sängen själva länge? 2. Om ni går upp tidigt? 3. ? Min hund ligger kvar...
Svar
13
· Visningar
926
Senast: Lazio
·
G
Övr. Hund Ja. det gör valpen, 17 v, i kopplet. Hon är helt hopplös just nu, bara hugger tag i kopplet och drar o drar. Har läst att man ska...
Svar
8
· Visningar
1 021
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Hej! Min berner sennen, 9 år har betett sig konstigt idag. När jag kom upp på morgonen blev han inte glad, han brukar vifta jättemycket...
Svar
3
· Visningar
857
Senast: Fengur
·
Övr. Hund Eller vad är det egentligen för nåt? Är det bara en dvärgpinscher som busar fångad i fel ögonblick? Hur som helst så ser hon ut som en...
Svar
10
· Visningar
904
Senast: Mysgrisen
·
B
Övr. Hund Ja, då har man ju en allergisk hund.. Min avelstik oxå.. Har diskuterat detta fram och tillbaka vad som är det rätta att göra.. Min... 2
Svar
24
· Visningar
3 180
Senast: Bee Sweet´s
·
Övr. Hund Jag har blivit dagmatte åt en dalmatiner på 3 år och nu undrar jag vad som är normalt att ta betalt? Jag kommer få en 100-lapp om...
Svar
3
· Visningar
1 087
Senast: Toksussie
·
Hundträning När kan man börja träna drag med sin hund? Vad för sele bör man använda? Har tänkt å köpa en Nomesele, är det en bra sele? Hade...
Svar
3
· Visningar
1 298
Senast: CA
·
G
Svar
11
· Visningar
980
Senast: jea78
·
M
Övr. Hund Min shäfer/kelpie hane gick upp väldigt mycket i vikt efter att han blev kastrerad. Jag känner nu att han måste tappa några kilo om hans...
Svar
17
· Visningar
6 581
Senast: HaRLeKIn
·
Övr. Hund Det rör sig om en 3årig toypudelhane och en 1,5årig goldenhane. Pudeln är nyfiken på goldenpojken och det går bra att vara ute och gå...
Svar
9
· Visningar
2 066
S
Övr. Hund Nån som gett det till sin vovve. Jag ger min golden torrfoder med lax. Men många säger att det inte är nå bra för hundar. Fodret är...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: svart arabhingst
·
K
Övr. Hund Min systers sambo är (fågel)jägare och hundägare, men kan inte ha hunden hemma pga ena barnets allergi, så han har senaste åren varit...
Svar
15
· Visningar
1 588
Senast: lady_vip
·
J
Övr. Hund Måste bar sätta in ett foto på min Baby.. :love: :love: Bild på honom när han var 5 månader och jag precis hade fått honom ENJOY...
Svar
12
· Visningar
1 080
Senast: Becca85
·
B
Övr. Hund Sitter å väntar på att klockan skall bli två så att jag kan åka iväg med Leia.. Hon har kliat sig i ansiktet under en tid och sist jag...
Svar
5
· Visningar
928
Senast: Bee Sweet´s
·
K
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av dessa "fästingsjukdomar" på hundar? Min hund har en massa konstiga symptom sedan flera år tillbaka. Ena...
Svar
1
· Visningar
1 491
Senast: Trissa
·
L
Övr. Hund Hästmassage är vanligt och nu undrar jag om det är lika vanligt bland hundarna? Jag har inte gjort det med Wille fast jag har börjat...
Svar
4
· Visningar
781
Övr. Hund Hur köpte ni era hundar? Var ni inne på rassidan och ringde valpförmedlare eller ringde ni runt till uppfödare och frågade? Ni kanske... 2
Svar
29
· Visningar
2 246
Senast: kpist
·
Övr. Hund Har lite funderingar och frågor, hoppas ni har bra svar! :) 1.) Markerar alla hanhundar lika mycket? Eller har det med rang att...
Svar
3
· Visningar
1 106
Senast: Timsetim
·
Övr. Hund Vi börjar nu på söndag, men jag är lite nyfiken på att redan nu få reda på vad som "förväntas" av oss. Någon som har lust att ge lite...
Svar
1
· Visningar
1 460
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Jag har inte varit medlem i skk sen mitt medlemskap gick ut i maj i år, men ändå fortsätter de skicka tidningen hundsport till mig...
Svar
8
· Visningar
957
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka