Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Är det någon här som har en chihuahua ? Ska få en när jag gått klart skolan:)
Svar
12
· Visningar
1 191
Senast: Ramona
·
E
Övr. Hund Är det någon som lärt in sin hund gå spår med hjälp av klicker, snitslar nere vid backen och inget spårslut? Fick höra om metoden och...
Svar
3
· Visningar
701
Senast: Excellent
·
Övr. Hund Vad är det man behöver tänka på om man går i valptankar men redan har en vuxen hund? Alla vanliga 'köpa valp'-tankar (tid, pengar osv)...
Svar
4
· Visningar
1 159
Senast: Favina
·
B
Övr. Hund När ska man egentligen avmaska hundarna? När dom är valpar, men sen då? När det behövs eller en gång/år? 2 gånger/år?
Svar
2
· Visningar
644
Senast: Doneloge
·
M
Övr. Hund Bakgrundsfakta: Igår när jag var ute med valpen så kom det ut en stor labrador från skogen. Den ville antagligen bara leka (viftade...
Svar
7
· Visningar
910
Senast: LIA
·
S
Svar
10
· Visningar
1 140
Senast: Aliide
·
M
Övr. Hund Jag är ju väl medveten om att hundar ska ha fri tillgång till vatten men min hanhund har börjat "okynnesdricka". Det verkar som att han... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 609
Senast: LIA
·
Övr. Hund fick ju hem ny vovva i fredags. hon har våtexem (blandras med bla, labbe o bernersennen) och har fått royal canin tidigare (kommer att...
Svar
4
· Visningar
2 031
Senast: Jadzia
·
M
Övr. Hund Är det inte lite väl tidigt för min valp att bli det? En 6 månaders gammal cockerspanielvalp. Han har försökt att jucka på mig...
Svar
7
· Visningar
2 457
Senast: millansnillan
·
K
Övr. Hund Hej. Jo det är så att min hund hammnade i slagsmål i lördags med en 3 gånger så stor hund (min hund är en drever). Jag såg inte slags...
Svar
10
· Visningar
3 916
Senast: Kalledussin
·
B
Övr. Hund Har i natt vridit och vänt på mig och knappt sovit någonting alls. Det har uppkommit ett problem som jag känner mig osäker på om jag... 2
Svar
21
· Visningar
2 029
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Någon här som har erfarenhet av att ge aloe vera till hund? Är intresserad av samtliga erfarenheter, därför skriver jag inte mer i mitt...
Svar
6
· Visningar
2 209
B
Övr. Hund Tips tack!! Har en Jack Russel hane på ett år... Just nu är vi inne i värsta trots åldern :( Alla tips välkomna!!
Svar
11
· Visningar
4 288
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Igår var gjorde både jag och Rover utställningsdebut. För min egen del gick det väl inget vidare, jag hade ingen aning om någonting; hur...
Svar
4
· Visningar
826
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund fick hem en ny hund i fredags. treårig tik som heter nadja. vår andra hund heter hugin och är två. vi fick med maten hon käkade...
Svar
5
· Visningar
869
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Jesus f-ing christ! :eek: :D :rofl: www.teacupspuppies.com
Svar
10
· Visningar
940
Senast: Morran
·
C
Övr. Hund Fick en tankeställare när jag läste tråden om hunden som inte får dricka när den vill. Vi har alltid, med alla hundar, alltid haft... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
7 246
Senast: svart arabhingst
·
M
Övr. Hund att inte skapa den här tråden, men nu måste jag få skriva av mig. Har som ni vet fått en cockerspanielhane av mina föräldrar. Jag är...
Svar
15
· Visningar
1 839
Senast: millansnillan
·
T
Övr. Hund Hejsan! vad kul det vore om vi kunde presentera oss å våra hundar?! :bump: Jag å min sambo har en greyhound som heter Fiffi... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 546
Senast: BabeRuth
·
Övr. Hund Vi bor i lägenhet i stan. Ett ganska lyhört hus. Som granne har vi en ungkarl med sex stycken Greyhounds. Det är väl helt ok iof om det...
Svar
13
· Visningar
1 521
Senast: gejsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka