Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ni som har hundar med epulider, utväxter i tandköttet, vad har ni för erfarenheter av att skära/bränna bort dem? Har de återkommit efter...
Svar
3
· Visningar
2 666
Senast: Darby
·
Övr. Hund det är inte bara skit och elände här i lund. L har haft lite problem med ställandet i 2:ans inkallande. han har saktat in låååångsamt...
Svar
2
· Visningar
703
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Har börjat tänka skaffa-valp tankar. Är absolut inget säkert än dock. Men iaf så vet jag en tjej som har rottweiler-valpar och jag är... 2
Svar
39
· Visningar
3 438
Senast: Toudi
·
M
Övr. Hund Ni som har följt mina trådar vet ju att min hund vart oförklarligt jättesjuk 2 gånger nu i sommrast De började med att vi trodde han...
Svar
11
· Visningar
3 487
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Förut hittade jag nån jättebra sida med weightpullselen, nu kan jag inte hitta den!! Jag blir tokig!! Ska väl inte köpa nåt eg. men blir...
Svar
2
· Visningar
979
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Äntligen har min sambo och jag beslutat oss för en valp. :) Var och tittade på henne i fredags, hon e bara fem veckor så dagarna känns...
Svar
13
· Visningar
923
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Hade en bekant som påstod att det blir fläckar på gräsmattorna när hundar kissar på dem. Är det verkligen riktigt???? :confused:
Svar
17
· Visningar
3 499
Senast: fragansia
·
Övr. Hund Det här är ju inte riktigt klokt. http://www.expressen.se/index.jsp?a=433534 2
Svar
25
· Visningar
1 981
Senast: raven_82
·
Övr. Hund Jag hade nästan gett upp i hundmatsdjungeln när våra grannar tyckte att vi skulle testa fodret som dom ger sina s:t bernhards. Vilken...
Svar
4
· Visningar
773
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Tränade agility för första gången med min dvärgpinscher igår och det gick helt kanon! Hon älskade det, minst sagt. Hon sprang genom...
Svar
9
· Visningar
1 193
Senast: cissi_cassandra
·
E
Övr. Hund Gör en variant på tråden som är uppe på gnägg.. Hur märker man att ni är hundidioter? Mina tecken: *Jag har dragselar, spårsele... 2
Svar
27
· Visningar
2 471
Senast: JennyF
·
Övr. Hund Hej! Jag och min (blåsta) vovve tränar agility. I sommar hade vi uppehåll från träningen. Innan sommaren verkligen VÄGRADE hon att gå...
Svar
6
· Visningar
906
Senast: cissi_cassandra
·
Övr. Hund Finns det någon här som ska ställa ut i Sofiero i Helsingborg i september? Har ni ställt ut något i sommar? Var isåfall och hur gick... 2
Svar
25
· Visningar
1 771
Senast: linafina
·
M
Övr. Hund Ska på stort kalas i helgen, givertvis ska killarna med..... [/IMG] / Linda
Svar
2
· Visningar
680
Senast: Seabaz
·
D
Övr. Hund Jag undrar hur ofta ni avmaskar era hundar och vilket medel ni använder? Jag tänkte avmaska mina hundar nu men är fundersam kring vilket...
Svar
8
· Visningar
1 831
Senast: eldhroka
·
C
Övr. Hund Märker att jag skickar meddelande till mej själv. Teknikens underbara värld. Kungsör ? Vart ligger det tro ? Kan jag söka info om kursen...
Svar
2
· Visningar
586
C
Övr. Hund "GNIST" Du verkar ju ha koll !! Vem anordnar trimkurser, som nämns här o där..Är det typ Kennelklubbar eller.... Jag måste skaffa mej en...
Svar
5
· Visningar
817
Senast: Gnist
·
C
Övr. Hund Undrar hur man utbildar sej till "hundfrisör" Någon som vet ??
Svar
8
· Visningar
1 283
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Vi har en 3-årig dalmatinertik och sedan en månad tillbaka en goldentik (nu 3 månader). För den som känner till dalmatinern som ras, så...
Svar
6
· Visningar
1 064
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Tycker ni att man ska anmäla till polisen om en hund attackerat en annan hund helt oprovocerat?
Svar
19
· Visningar
5 494
Senast: Natali
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka