Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Det har nu gatt drygt tva veckor sedan ko-incidenten. Harley fick stanna hemma nagra dagar efter forsta forsoket att besoka kossorna...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: Ramona
·
Övr. Hund det har öppnats ett litet hundtrimmeri alldeles i närheten där jag bor. ägaren funderar på att ta in precept för försäljning och det...
Svar
7
· Visningar
884
Senast: Tippan
·
L
Övr. Hund Nu har jag bestämt mig ang omplaceringen jag funderade över. Efter långt övervägande, och många tankar hit och dit, bestämde jag mig...
Svar
6
· Visningar
983
Senast: LadyBlue
·
Övr. Hund Här kommer lilla guldklimpen Arne´s resultat från helgens utställning i Sofiero: 1:a plats med HP, och BIM-valp!! Han var...
Svar
12
· Visningar
878
Senast: giowanna
·
K
Övr. Hund när kan man para hundar? alltså hur gammal måste honan va för att kunna få valpar och hur gammal måste hanen va får att kunna göra...
Svar
5
· Visningar
1 066
Senast: svart arabhingst
·
B
Övr. Hund Hur ofta avmaskar ni era hundar/år? Vilka preparat använder ni och brukar ni ta träckprov för annalys? Vi bor på landet, på en stor...
Svar
2
· Visningar
976
Senast: moe
·
X
Övr. Hund http://www.deadend.se
Svar
4
· Visningar
751
Övr. Hund Jag och sambon har planer på att skaffa schäfer nr två nästa sommar eller eventuellt nästa sommar igen. Det ska vara en hund med...
Svar
11
· Visningar
6 242
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Mammas hund har feber (40,2 igårkväll och nu på morgonen 40,5). Hon är inte hängig, men lite slöare än vanligt och ville inte äta igår...
Svar
2
· Visningar
694
Senast: Trissa
·
G
Övr. Hund Hur man ger sin katt ett piller: 1. Lyft upp katten och håll den i ditt armveck så som du skulle hålla ett...
Svar
12
· Visningar
1 234
Senast: Cuaifeach
·
N
Övr. Hund Hjälp mig att lista ut detta problem med min hund (retriver). Så fort jag eller min sambo går ut ur huset och är borta 5 min stjäler...
Svar
7
· Visningar
1 560
Senast: Sweet
·
Övr. Hund efter all träning, svett och tårar trodde jag nästan att M hade blivit en normal, stabil hund. men ack så fel jag hade. igår small det... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 675
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund Ni med små hundar, vad får de göra som de ALDRIG skulle fått göra om de varit större? Ni med Stora hundar, vad tror ni de skulle fått...
Svar
16
· Visningar
1 092
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund :banana: äntligen har jag bestämt mejj...de är dags för en till hund i familjen :bump: roligt roligt tycker jag :banana:
Svar
3
· Visningar
765
Senast: Yeah
·
Övr. Hund Hej! Jag har en berner sennen som är 9 år och 4 månader. I ca ett år har han ätit Eukanuba Senior för stora raser 6 år+. Han väger 40...
Svar
13
· Visningar
1 071
Senast: svart arabhingst
·
C
Övr. Hund Min pojkvän har astma och är därmed också pälsdjursallergiker. Vissa kattraser går bra - så vi jobbar på att hitta en katt som passar...
Svar
10
· Visningar
5 677
Senast: kamomillo
·
H
Övr. Hund Vad är det för fördelar respektive nackdelar m bordercollie i en blandras? Min hund är 50% bordercollie sen golden, newfoundland o...
Svar
11
· Visningar
6 071
Senast: HaRLeKIn
·
M
Övr. Hund :eek: I går hade jag en fruktansvärd dag. Den började klockan tre på natten av att mamma ringde. (hon skulle vara barnvakt till min...
Svar
5
· Visningar
1 065
Senast: mårran
·
Övr. Hund Typ som en liten ficka man kan sätta i bältet? Jag har sett sådana, men vet inte var. Har ni något tips på någon nätshop som säljer...
Svar
9
· Visningar
1 613
Senast: elsa_carlsson
·
J
Övr. Hund En sådan här tråd har säkert funnits uppe här förut, men jag tycker att det är roligt att veta hur man ser på sina hundars drifter... 2
Svar
37
· Visningar
2 988
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka