Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Hej! Någon som vet en bra sida på nätet där man kan köpa hund böcker. Skulle vilja ha tag i en bok om Jack Russel´s Kanske nån som har...
Svar
4
· Visningar
872
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Hej alla hundägare! Denna historia är mindre kul :cool: , men vill passa på att varna Er alla som ska till Malmö Djursjukhus :mad: ...
Svar
13
· Visningar
1 271
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Jag har en 4 månaders valp. Korsning mellan Basset Hound och Cocker spaniel. I fredags började han halta. Han haltade hela helgen och... 2
Svar
20
· Visningar
2 275
Senast: Egonson
·
Övr. Hund Har min tik på foder från uppfödaren. Hon ska ha två kullar på henne. Hon har haft en kull men det blev bara en valp som dog efter 6...
Svar
12
· Visningar
947
Senast: Gnist
·
M
Övr. Hund Jag har börjat fundera på en till hund. Men det är lite jag undrar över. Vilken ålder hade eran första då ni skaffade den andra...
Svar
4
· Visningar
806
Senast: mosaik
·
Övr. Hund Jag var hos veterinären i fredags med mina två Cavalier King Charles Spaniels (Beatnik och Warrior, eller Warro). Mest var det för att...
Svar
3
· Visningar
3 271
Senast: Excellent
·
M
Övr. Hund Jag väntar på att vår lilla franska bulldoggtik ska komma hem till oss (det är 5 lååånga veckor kvar...) Tänka att tid kan gå så...
Svar
8
· Visningar
1 344
Senast: Mumlan
·
Övr. Hund Det kan väl inte vara så vanligt att hundar vill ha det? Idag när vi var ute och strosade i trädgården så ville vovven ha. Han gick och...
Svar
8
· Visningar
18 978
·
D
Övr. Hund Är plastmatte till en siberian och jag håller på att bli knäpp på hur han är mot andra hundar (speciellt hanhundar). Han ylar (kan inte...
Svar
1
· Visningar
829
Senast: Marre.N
·
R
Övr. Hund Är det nån här som känner till Svartagården? Jag känner en schäfer kille som tydligen ska komma därifrån. Vill ni berätta mer om...
Svar
3
· Visningar
1 461
Senast: Hermelin
·
M
Övr. Hund Ja tror detta är rätt ställe att lägga den här tråden på, jag har ett problem med min hund som jag många gånger kan tycka är jobbigt då...
Svar
2
· Visningar
715
·
S
Övr. Hund Nu är det så att min jack Russel tik alltid är hungrig. Men hon verkar inte klara sig med mat 2ggr per dag. Alltid en stund innan jag...
Svar
4
· Visningar
1 889
Övr. Hund Har bestämt mig för att skaffa hund, och har nu blivit erbjuden en valp ifrån en kennel - problemet är att hunden kommer vara... 2
Svar
22
· Visningar
1 824
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Vi tycker att vovvens klor har börjat växa väldigt mycket. Tidigare har vi kunnat vänta flera veckor mellan klippningarna men vi klippte...
Svar
5
· Visningar
1 665
·
Övr. Hund Senaste 2½ vecka har jag och sambon vart på semester runt halva sverige och i och med det träffat massa trevliga hundar på campingar... 2
Svar
25
· Visningar
2 494
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Hur gör ni som har hund när ni ska gå på fest hos någon? Tar ni med er hunden? Lämnar ni bort den? Eller låter ni den vara själv hemma... 2
Svar
22
· Visningar
4 771
Senast: cissi_cassandra
·
L
Övr. Hund Om två timmar ska min älskade goldentik få somna in efter 10 underbara år :cry: Hur tar man sig igenom det här egentligen...
Svar
10
· Visningar
1 390
Senast: CA
·
Övr. Hund Min hanhund visade ju allergi mot kvalster när han gjorde sitt pricktest. Jag har nu börjat fundera då jag läst en del inlägg på ett...
Svar
17
· Visningar
4 721
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag har ett litet problem. Min lilla Jack Russel, ca 1½ år gammal har börjat bråka med sin bästis som är 1½ månad yngre och av samma...
Svar
7
· Visningar
3 332
·
T
Övr. Hund Vovven har sedan 4 dagar hostat å kraxat,ibland till han kräks. :crazy: Det är värst på morgonen då kan han hosta till två-tre gånger...
Svar
6
· Visningar
1 045
Senast: Mysgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S