Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

I
Övr. Hund Läste i en tråd om en hund som visade tecken på att bli gammal genom att bla bli skotträdd. Är det ett vanligt tecken? Min 10åring...
Svar
1
· Visningar
1 709
Senast: Mynta2
·
H
Övr. Hund Någon som vet var man kan hitta en sådan? Jag bor i Jönköpingstrakten o undrar om det finns/har funnits blandisutställningar där. Hur...
Svar
2
· Visningar
876
Senast: HaRLeKIn
·
D
Övr. Hund http://expressen.se/index.jsp?a=426687 Vår vän Ingmar "ingo" Fransson har fått sin bil med sina två Schäfrar i stulen. Den ena...
Svar
9
· Visningar
1 081
Senast: Dean
·
G
Övr. Hund Var har Du hållit hus?? :mad: Du vet väl att man inte får lämna buke en längre tid utan att upplysa om vart, varför och när...
Svar
3
· Visningar
699
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Många har fördomar mot denna ras, en del är rent rädda för den... Själv började jag nästan gråta när jag såg denna film :( (Sätt...
Svar
16
· Visningar
1 365
Senast: WimsA
·
Övr. Hund Tror ni det funkar att ha hund och samtidigt läsa till veterinär?
Svar
2
· Visningar
1 306
Senast: Hermelin
·
S
Övr. Hund hej!!jag hade en liten fråga, det är så att jag och min kille har skaffat en valp, vi har haft hundar innan men kom inte ihåg hur det...
Svar
4
· Visningar
782
Senast: Gnist
·
Övr. Hund I morgon så ska vi ta farväl av vår gammelhund. Han är 14 år och har aldrig varit sjuk. Nu har han grå starr och hör dåligt men är...
Svar
17
· Visningar
1 349
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Jag har nämligen länge funderat på detta, att sterilisera min ena tik, men eftersom försäkringsbolaget inte ersätter en enda krona så...
Svar
18
· Visningar
2 688
Senast: Bebben
·
B
Övr. Hund Hej Var och igår och hämtade en hundvalp på 3 månader. Nu är det väldigt länge sen jag hade hund och har glömt lite.... :confused...
Svar
10
· Visningar
11 540
Senast: millansnillan
·
Övr. Hund Jag är helt rudis vad gäller photoshop, men här finns en liten bild att beskåda.
Svar
4
· Visningar
833
Senast: Dean
·
Övr. Hund Vad har ni för erfrenhet av att ha två hanhundar? Blir det ofta missämja mellan dem eller blir de bästa kompisar och lever lyckliga i...
Svar
6
· Visningar
757
Senast: moe
·
K
Övr. Hund Hm hur de nu stavas aja... Någon som har eller haft en hund som fått borrelia efter att den fått en fästing?? Hur kom ni på de och...
Svar
2
· Visningar
651
Senast: kakelfrugan
·
G
Övr. Hund Valpen har börjat tugga på köksbordet :( . Kan man göra något äckligt klet och smeta på? 2
Svar
21
· Visningar
1 396
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Hund Usch, det är så jobbigt. Jag hjälper till på hundstallet som sån där doggywalker och går med diverse hundar som behöver motion. För en...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Man ska ju inte börja leka med hunden om det är på dens alternativ, men om jag tar intiativet till lek, och hunden springer och hämtar...
Svar
10
· Visningar
901
Övr. Hund Min valp blev så glad när jag kom hem att hon råkade kissa i vår säng. Då skällde jag lite på henne och hon skämdes och gick ut. I... 2
Svar
21
· Visningar
1 889
Senast: vindvissla
·
Övr. Hund Hej! Eftersom vi nyss flyttat till hus, med trädgård, vill vi bygga en liten hundgård till dvärgpinscher-kille! :D Jag har aldrig...
Svar
8
· Visningar
12 171
Senast: Trissa
·
W
Övr. Hund När jag köpte min nu 14 v gamla valp så gav min uppfödare henne Nutra Nuggets valpfoder, så jag fortsatte, problemet är bara att hon är...
Svar
4
· Visningar
1 028
Senast: julia_v
·
Övr. Hund Vill gärna höra hur ni har gjort, samt kanske en del idéer runt hur jag kan göra. Det gäller alltså att lära valpen att stanna till...
Svar
9
· Visningar
10 312
Senast: WimsA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka