Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Hjälp..... Våran Jack Russel har fått för sig att hon har valpar... Hon piper å gnäller konstant. Släpar runt på sin rosa nalle...
Svar
10
· Visningar
7 784
Senast: Grana
·
S
Övr. Hund Jag ger mina hundar pedigree torrfoder. Men jag funderar mer å mer på att byta till något bättre. Jag är inte riktigt nöjd med pälsen... 2
Svar
23
· Visningar
3 893
Senast: rattalskare
·
Övr. Hund Gården Snäcksjön sedd nerifrån bryggan
Svar
0
· Visningar
207
Senast: Brolinskan
·
Övr. Hund I den här tråden önskar jag att få se bilder på hundar med blå ögon, tycker det är så fantastiskt vackert :love: :love: :love...
Svar
7
· Visningar
5 431
Senast: Saybia
·
H
Övr. Hund Måste bara få berätta hur bra det gick. Min vovve på 5 månader följde med på sin första ridtur i skogen i förrgår. Jag var lite nervös...
Svar
4
· Visningar
847
Senast: HaRLeKIn
·
H
Övr. Hund Måste bara visa, min älskade fia som annars alltid, varje natt sover tillsammns med "mamma" och "pappa" i sängen. Jag var orolig då...
Svar
7
· Visningar
833
Senast: Havregryn
·
M
Övr. Hund Jag har aldrig varit på hundutställning. Så går jag och anmäler min 4 månaders hoffe valp.Hur tokig kan man bli :smirk: Så, därför...
Svar
1
· Visningar
667
Senast: Dorro
·
G
Övr. Hund :love: Det går jättebra! Var ju så nervös innan för allt, men det har inte varit några problem. Hon är en väldigt tuff liten tjej som... 2
Svar
36
· Visningar
2 134
Senast: Gefjun
·
M
Övr. Hund Min pappa har jämthundar som han jagar med. Igår var han ute med hunden på fjället och hade pejl på hunden, hunden far efter en älg och...
Svar
6
· Visningar
894
Senast: Sablar22
·
S
Övr. Hund bara älskar den här bilden på vår hund betty, tycker den e så himla underbar :love:
Svar
1
· Visningar
658
Senast: Tviggy1081
·
E
Övr. Hund I början av min hunds liv så använde jag Nutra Nugget´s foder den gröna säcken.. Sen flyttade jag och fick svårt att hitta fodret då det...
Svar
3
· Visningar
716
Övr. Hund hur vet man om tiken är dräktig? har gått nästan en månad sedan de parade sig första gången. de som har tiken sa att hon är slöare än...
Svar
1
· Visningar
1 423
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Den 7 juli 2005 föddes det en liten svart han-valp på morgonen hos min pojkvän, mamman är golden/labrador och pappan är golden. vid...
Svar
3
· Visningar
1 026
Senast: Gupello
·
B
Övr. Hund I våras anmälde jag oss till tävlingslydnad, och fick veta att jag troligen får vänta minst ett år pga kö. Bra, tänkte jag, då har vi...
Svar
9
· Visningar
906
Senast: Mysgrisen
·
Z
Övr. Hund På väg i skolbussen :)
Svar
4
· Visningar
763
Senast: Itchie
·
Övr. Hund Jag har börjat fundera allvarligt på detta, något som jag faktiskt inte tänkt ska bli något bekymmer - men kanske är det min...
Svar
5
· Visningar
2 240
Senast: Hund-Stina
·
J
Övr. Hund För hundarna? Jag flyttar till gård med stall om en vecka, och med stall kommer ju även råttor :crazy: Jag vill inte ha...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: julia_v
·
Övr. Hund Jag är uttråkad. Och Ridgebackbebisen och jag har ingen att leka med. Finns det ingen som bor i Karlstad, med omnejd, som vill hitta på...
Svar
2
· Visningar
899
M
Övr. Hund Till er som va emot rottweiler/bordecollie...hon är hur fin som helst,lättlärd som attans och lyssnar bra så jag är nöjd med mitt köp... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 540
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Jag har fastnat för denna ras, jag vet inte varför egentligen, men de är fina, och som jag uppfattat rasen (det jag läst) så verkar de... 2
Svar
35
· Visningar
7 634
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S