Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag och sambon är och hälsar på mina svärföräldrar i Karlstad och kommer troligtvis att stanna några dagar längre än väntat. Detta...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: Jadzia
·
G
Övr. Hund Min valps ögon rinner, som om hon gråter. Har ni någon aning om vad det kan vara, och vad man ska göra? Ska ringa till vet. imorgon om...
Svar
5
· Visningar
1 132
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund En hund i stallet älskar att skrämma mig, han morrara visar tänderna och senast i dag bet ha nmig i knät. Han biter inte hårt men jag...
Svar
16
· Visningar
1 196
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Då ett par hundar i min bekantskapskrets avlivats pga långt gången canser..bla min, så började jag fundera på detta om denna sjukdom...
Svar
2
· Visningar
913
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Jag såg en läcker hund igår, men kan inte reda ut vad det var för ras. Mellanstor, muskulös men inte grov och huvudet såg ut som en...
Svar
6
· Visningar
3 805
Senast: Cronis
·
S
Övr. Hund sommaren 2004 va vi i norrland hos släktingar som vanligt hade vi våra tre hundar med oss som alla är fruktansvärt sociala. så en dag...
Svar
8
· Visningar
952
Senast: Hund-Stina
·
H
Övr. Hund Tiken blir snart 8 månader och har ej löpt än ... Är det normal? Sen, hur regelbundet löper hundar? skillnad på små och stora...
Svar
6
· Visningar
845
Senast: Kilauea
·
J
Övr. Hund Är lite bekymmrad över min kompis hund.. Han skaffade en schäfer/rottweiler valp och enda sen han fått hunden så har han tagit med...
Svar
14
· Visningar
1 192
Senast: WimsA
·
Övr. Hund Är inte aktuellt just nu - får ju snart hem min efterlängtade valp :)! Men ifall framtiden bjuder möjligheten att ha två hundar, så...
Svar
7
· Visningar
3 871
·
F
Övr. Hund Har en grandis hane som är snart 9 mån, de mesta i vardags lydnaden funkar bra osv. Lite små gnatigt i bland som de kan vara men...
Svar
6
· Visningar
1 202
·
Övr. Hund Tycker ni att det är elakt? :confused:
Svar
13
· Visningar
2 003
·
S
Övr. Hund Hej. Jag har en schäferhane som är 9½ månad. Han är världens mysigaste, goaste, bästa som finns. Vi bor på en gård så han är mycket lös...
Svar
18
· Visningar
1 500
·
M
Övr. Hund Tog hand om en hund nu för ett halv år sedan En shi tzu. Han hade under några månader flyttats runt till olicka hem å va inte i de...
Svar
11
· Visningar
1 217
·
Övr. Hund Hej! Jag har sökt på tidigare trådar om detta med att hunden börjar dricka mer än vanligt, dock så hittar jag inte riktigt någon som...
Svar
2
· Visningar
1 366
Övr. Hund Här är lite bilder på den sötaste hunden av dom alla.. :D MALTE*S* Så här ser han ut nu.. Å så här såg han ut...
Svar
6
· Visningar
873
Senast: Penny_Lane
·
Övr. Hund Hunden har till och från ätit dåligt senaste veckan, ibland inte alls¨på hela dagen. I morse åt hon upp allt, men spydde upp allt direkt...
Svar
6
· Visningar
1 045
Senast: Qodrofenia
·
Övr. Hund Min hund har varit lite ovanligt loj till o från senaste tiden o bara allmänt inte riktigt varit som hon brukar. Min brorsas fästmö...
Svar
7
· Visningar
6 541
Senast: Pocahontas
·
Övr. Hund Hur har era hundar haft det i sommar? Hobbes sommar har bestått av mycket badande. Det har ju varit så väldigt varmt. Så har vi...
Svar
3
· Visningar
873
Senast: glee
·
G
Övr. Hund Nu börjar det verkligen bli dags att anmäla till en kurs! Problemet är att jag inte har så stor koll på instruktörer här, och vill...
Svar
10
· Visningar
887
Senast: glee
·
C
Övr. Hund Det ska bli så roligt! Jag har längtat så mycket efter honom! Det va längesen jag träffade honom. En evighet! Är han inte söt! :D...
Svar
4
· Visningar
785
Senast: Cronis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka