Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund Inte förrän nästa vecka kommer den eventuellt nya hunden på besök. Ahh, jag kommer att gå i bitar medans jag väntar. Dessutom så...
Svar
3
· Visningar
681
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Behöver man betala extra för att ta med sig en 40-kilos Rigdeback-bebis på pendeltåget (och tunnelbanan)? Och hur vet man vilka vagnar...
Svar
3
· Visningar
1 247
Senast: kpist
·
M
Övr. Hund min hund är snart 9 mån. och sjukt trotsig ( eller så är hon bara dum ..) hon är mkt lydig med det mesta men när man vart på promenad...
Svar
19
· Visningar
1 114
Senast: legolaspiggelin
·
D
Övr. Hund Satt och funderade lite på vilka kändiar här i Sverige som har hund och vad de har för hund. De enda jag kom på var Persbrandt, kungen...
2
Svar
20
· Visningar
4 108
Senast: Zeeke
·
Övr. Hund Jag har fått möjligheten att jobba i USA under några månader, och det enda som egentligen får mig att tveka är hundarna. Ta med eller...
Svar
1
· Visningar
928
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Är hon inte bedårande söt? Nej matte, här tänker jag inte posera. Känn lugnet, jag håller koll på gården. Kan inte ni...
2
Svar
21
· Visningar
1 652
Senast: glee
·
Övr. Hund Min lilla hund har tungan ute på höger sida förjämnan och alltid när han sover!! Varför har han det? Jag är rädd att det ska ge problem...
Svar
2
· Visningar
7 198
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund I mitt letande efter den bästa rasen för mig så har jag nu stött på ett litet "problem" som jag skulle vilja ha hjälp med. Jag har...
2
Svar
22
· Visningar
3 041
Senast: Wishes
·
Övr. Hund Någon som vet eller har erfarenhet av det här med foder till en växande hund. Alltså från valp till ca 12 månader. Jag fick rådet att...
2
Svar
20
· Visningar
1 805
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Min sambo frågade det idag, och jag insåg att jag inte riktigt kan svara på den frågan ordentligt. Så jag vänder mig till er, som...
2
Svar
38
· Visningar
21 751
Senast: wingil
·
B
Övr. Hund Hej! Vi skulle på sikt vilja ha en trevlig gårdshund. Jag har umgåtts med 1 sådan hund jag nämnt här och han var en toppenhund! Därför...
Svar
10
· Visningar
1 125
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Vad har dessa för användningssyfte och hur bör dessa bo?
2
Svar
37
· Visningar
5 254
Senast: Tippan
·
B
Övr. Hund Nu har jag äntligen fått tummen ur * och anmält oss till en kurs i tävlingslydnad. Väntetiden är ca 6-12 månader, så det finns tid att...
Svar
9
· Visningar
944
Senast: Madde85
·
A
Övr. Hund vi har en schäffer/rottweiler blandis här hemma hon är världens snällaste och skulle aldrig göra någon nått ont. (aldrig kanske mna...
Svar
16
· Visningar
1 020
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Det är kanske aningnens tjatigt det här med foderfrågor, men jag skulkle behöva lite hjälp! :) Har tre tikar i varierande ålder...
2
Svar
34
· Visningar
2 519
Senast: Enya
·
Övr. Hund De slutgiltiga provsvaren kom förra veckan och visade på rätt så allvarlig allergi, för hennes ålder... För de som inte är insatta...
Svar
5
· Visningar
1 014
Senast: lady_vip
·
M
Övr. Hund Nu har jag undersökt varför inte min hane kan få "hängning" i min tik, hon har som en skiljevägg i vagina, nån som varit med om det...
Svar
11
· Visningar
6 829
Senast: Maggan_p
·
Övr. Hund Är på bildvisningshumör idag! :D Här kommer lite bilder på Diva (och mej). Håll till godo! Vilopaus i gröngräset Här är hon...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: moe
·
I
Övr. Hund Min hund har börjat äta dessa pga obalans i sköldkörteln. Nu slog mig tanken att de kanske även har några biverkningar. Vilka i så fall?
Svar
6
· Visningar
10 814
Senast: Tippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Tamråttor flyttar in

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp