Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vår lilla (kräsna) pointertik vill inte alltid äta sin mat. Frukosten är oftast mest kinkig, och ibland vägrar hon även middagen. Förra...
Svar
15
· Visningar
1 197
Senast: BuenoBull
·
P
Övr. Hund Ja, det kanske blir en till i huset igen. Den här gången blev jag uppringd från en omplaceringsverksamhet. Jag har pratat och mailat...
Svar
4
· Visningar
816
Senast: Milosari
·
G
Övr. Hund ....hur gör ni??? Alla tips och erfarenheter mottages tacksamt. Vi har två valpar som har bott inne med oss i tre dygn nu och det...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 413
Senast: Grana
·
Övr. Hund Jag började spåra med Jason för en månad sen ungefär och har hunnit med att lägga ett par enkla spår. Saken är den att han älskar att...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 920
Senast: linafina
·
T
Övr. Hund Jag sitter bara här och lullar utan att ta mig för något. Hundarna var ute 6-7 timmar igår, så jag känner ingen panik att de måste göra...
2
Svar
33
· Visningar
1 608
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Nu är valpträffen spikad den 22:e maj 13:00 i Bokskogen i Torup. Alla är välkomna, främst valpar och unghundar. Det kommer även närvara...
Svar
14
· Visningar
1 007
Senast: Tiggertjejen
·
S
Övr. Hund idag avslutades vår agilitykurs med stafett och tävlingar. så nu tänkte jag bara skryta och säga att laget vann stafetten. min voffe...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: sucka
·
Övr. Hund Jag ska göra MH:et i höst på Jason och det ska bli himla intressant. Han ska även röntgas i armbågar och höftleder. Blir han fri på...
Svar
5
· Visningar
937
Senast: linafina
·
B
Övr. Hund och jag skulle verkligen vilja sluta! :( Min hund är valpig och bufflig men när han väl koncentrerar sig är han riktigt rolig att...
Svar
17
· Visningar
1 073
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Som de flesta vet så har jag en Grand Danois hane på 10 månader hemma ( mer vild än tam just nu ;) ) En tung ras och jag har aldrig...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 583
Senast: mosaik
·
O
Övr. Hund Min lilla valp blev mycke mindre än jag hade tänkt mej. Typ som en chihuahua :o Hon är 8 veckor på Onsdag och jag har börjat...
Svar
7
· Visningar
1 236
Senast: Milosari
·
P
Övr. Hund Hur länge kan man gå med en 9 månaders hund av mellanstor ras? Det är rask takt som gäller.
Svar
6
· Visningar
1 090
Senast: Tiggertjejen
·
C
Övr. Hund Jag brukar ju ibland vara hundvakt åt den här lilla krabaten, Perro . Det är jätteskojjigt. Och hunden tycker det oxå :) Nu ska jag ha...
Svar
13
· Visningar
1 030
Senast: Cronis
·
Övr. Hund Sitter här och funderar redan över vilken ras som det kan tänkas bli trots att det är år kvar .. Förberedning och rasletning är ju en...
2
Svar
26
· Visningar
1 862
Senast: Orzon
·
Övr. Hund Hej hej! Fick tabletter utskrivna av veterinären att ha med på promenaderna ute om plutten blir biten av en orm. Tabletterna skall...
2
Svar
26
· Visningar
3 283
Senast: Zafir
·
Övr. Hund Har hamnat i ett litet dilema :crazy: ska försöka göra en lång historia kort.. jag bor i hyreshus och i vårat område så är det ett...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 190
Senast: Vaccan
·
F
Övr. Hund Jag har en tervuerentik på 14 månader som inte travar , bara passar. Kan hon få skador av passgången och hur (fan) får jag bort det...
Svar
7
· Visningar
935
Senast: Milosari
·
O
Övr. Hund När jag är ute och går med min lilla valp så förstår jag att folk blir som tokiga. Hon är ju SÅ SÖT! :love: Och att alla vill stanna...
Svar
5
· Visningar
1 106
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Nu kommer ännu en foderfråga! :angel: Vår lilla dvärgpinscher-hane, 12 veckor gammal, har Precept Puppy som foder. han verkar lite...
Svar
16
· Visningar
1 084
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Jag skulle vilja mentalbeskriva min hund. Har försökt leta lite på nätet men jag hittar inget. Vet någon här var man kan hitta klubbar...
Svar
13
· Visningar
1 346
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp