Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund några tips hur man lär sin hund att sluta tugga på sladdar? våran hund är lite över ett halvt år och hon tuggar på TVkablar...
Svar
7
· Visningar
1 775
Senast: Miaaa
·
Övr. Hund Nu sitter jag och bara funderar, *djup suck* Från början: Tidigare i våras gick jag och Atlaz en hundkurs, på hundkursen blev han...
Svar
8
· Visningar
1 747
Senast: Bebben
·
N
Övr. Hund har en schäfer som är 3 år.. å fick diagnosen kronisk ytlig keratit "pannus" samt plasmom tredje ögonlock. skulle droppa henne...
Svar
7
· Visningar
6 733
Senast: Pocahontas
·
Övr. Hund Jag blir så J*vla förbannad på grannen..... Var ute och gick med hunden igår, eftersom hon lyder mig har jag henne lös. Då får hon... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 022
Senast: Becca85
·
L
Övr. Hund Hallå! Jag undrar om det finns någon här som har erfarenhet av cavalier? Vad är det negativa med rasen? Jag har läst på om rasen...
Svar
7
· Visningar
2 181
Övr. Hund nat och internat är det ju i helgen och vi(aldente igen och Elmelts o jag) var där med några av våra vovvar. Det blev väl lite blandade...
Svar
11
· Visningar
784
Senast: ancan
·
P
Övr. Hund Jo, han har ju varit här nu en sådär tre veckor. Det blev inte alls som jag hade väntat mig. Det skulle ju vara en stressad, osäker...
Svar
3
· Visningar
749
Senast: pippi27
·
Övr. Hund Hej. Kommer att ta över en 6 årig korsnings hanne nu i augusti och han är jätte snäll men kan ingenting. Sitt efter mycket om och med...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: Kilauea
·
A
Övr. Hund Här är han Leo 1½ år världens underbaraste lilla individ. Charmar alla älsar (nästan) alla. Guda snäll (om än lite dålig på...
Svar
14
· Visningar
1 427
Senast: Lady_A
·
M
Övr. Hund Sen i går så har minhund inte varit i tip top trim.. hans symptom är följande... Han är hård i magen när man kännder, piper till...
Svar
12
· Visningar
6 529
Senast: älgen
·
N
Övr. Hund Nån mer som har glädjen att få ha kvar sin vovve lääänge? Min gammelfarfar är femton år nu. Har haft honom sen han var sju veckor o...
Svar
3
· Visningar
710
Senast: Lady_A
·
B
Övr. Hund Har fått nys om en familj som måste hitta ett nytt hem till sin 3åriga Golden.. Hittar dom inget så kommer den att tas bort... Jag har...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: martha
·
G
Övr. Hund Förra sommaren hade jag scalibor-halsband på Selma men efter någon månad tog jag av det eftersom hon fick röda små bulor på halsen och...
Svar
6
· Visningar
1 303
Senast: glee
·
M
Övr. Hund Jag blev lite inspirerad av J3O's tråd ang. att lyfta upp hunden vid hundmöten. Hur gör ni om ni möter en lös hund ? Personligen...
Svar
18
· Visningar
1 327
Senast: Tiboo
·
J
Övr. Hund Vår rottweiler tik har fått eksem. Har förstått att det är vanligt på just den rasen. Ngn som vet hur och varför det uppkommer? Vår egen...
Svar
7
· Visningar
4 560
·
I
Övr. Hund Hur ska man bära sig åt?? Hunden är ju smal som en sticka (har ätit dåligt då han bott tillsammans med löptikar) & samtidigt varit lite...
Svar
12
· Visningar
1 030
·
J
Övr. Hund Finns det kanske några hundkunniga och dukiga människor här? :confused: :idea: Jag behöver lite bra tips om hund man ska fostra...
Svar
11
· Visningar
972
Senast: J3O
·
Övr. Hund :D Duke Van Deipen Brook heter han iaf ;)
Svar
8
· Visningar
1 046
Senast: Shettisar
·
J
Övr. Hund Min vovve, rottweiler/schäfer fick tio valpar (första kullen) för fem veckor sedan!! Lovade att lägga in bilder på alla valparna, här...
Svar
13
· Visningar
1 001
Senast: Juno
·
Övr. Hund Var på SKK utställning i Tvååker idag. Flera gånger hör man i högtalarna att det sitter hundar instängda i bilar. Fast man fick en lapp...
Svar
8
· Visningar
920
Senast: Poppinella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka