Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund ...som för dagbok över hundens aktiviteter? Ända sedan han var valp har jag fört dagbok (varje dag) med anteckningar över vad vi...
Svar
7
· Visningar
793
Senast: scesar
·
Övr. Hund Varför måste just HAN dö. våran lille Ville :cry: kunde itne våran nya hund dö istället. han är 14½ år nu..har varit med mig hela...
Svar
5
· Visningar
750
Senast: enjes
·
Övr. Hund Eller hur var det nu. Det är inte alltid så lätt om man är liten... Man kan försöka på alla håll och kanter men nej, farliga är dom...
Svar
10
· Visningar
919
Senast: Seabaz
·
C
Övr. Hund en sån där pinne (en silver färgad grejj) som man tjudrar fast i backen å sen kan sätta fast hunden i? Hoppas ni fattar va jag...
Svar
15
· Visningar
1 098
Senast: Albert
·
Övr. Hund Izor! :love: Åtta veckor och en dag är han vår svarta dvärgschnauzer - och nu utforskar han sitt nya hem. Vi har väl varit hemma i...
Svar
9
· Visningar
962
Senast: Ämelie
·
M
Övr. Hund Vad är era synpunkter på att ha två tikar tillsammans? Jag vet att det är en del som har en av varje (hane, tik) men finns det någon som...
Svar
17
· Visningar
8 176
Senast: Enya
·
Övr. Hund måste bara visa hur stora mina pluttisar har blivit. söta som socker :love:
Svar
4
· Visningar
755
Senast: marieka
·
Övr. Hund Jag var ute i gronsakslandet i eftermiddags och hundarna var med som vanligt ( de gillar att hjalpa till att grava) :smirk: Vander...
Svar
4
· Visningar
730
Senast: Itchie
·
G
Övr. Hund Så trött jag blir. Hatar när djuren blir dåliga. Tiken markerade lite på ett bakben för några veckor sedan. Detta gick sedan över för...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: GaurdianAngel
·
P
Övr. Hund På tisadg kommer den nya hunden på besök. Funkar han med Kira å barnen får han stanna. Dessutom så ser det ut som om det blir en liten...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: BuenoBull
·
M
Övr. Hund Nu är inte JAG på jakt efter någon ny hund, men jag skulle vilja höra vad ni har för åsikter om en blandning mellan alaska husky (far)...
2
Svar
37
· Visningar
3 043
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Fick idag ännu ett brev från vet som utreder Lokas allergier. :cry: Förrådskvalster och husdammskvalster har redan konstaterats och jag...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Jag vet att det finns mängder med trådar om detta, men jag vill bara veta om det finns någon hemsida där man kan läsa om BARF. Är för...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: Timsetim
·
G
Övr. Hund Jag blir så trött på dessa huggormar (ja, det är väl inte riktigt deras fel :crazy: ) Nu är det 3:e gången på 1½ vecka som hanen...
Svar
7
· Visningar
1 157
Senast: Pitbull
·
Övr. Hund Jag som lider av kroniskt dåligt självförtroende gällande min kapacitet och förmåga att dressera min hund, har nu betalat in...
Svar
4
· Visningar
749
Övr. Hund Jag förstår ifall den här frågan är lite luddig och svår att svara på. Men nu är det så, att jag ska springa och gå 5 km imorgon. Det...
Svar
8
· Visningar
877
Senast: GaurdianAngel
·
T
Övr. Hund Sitter här och ska nog få tummarna ur och äntligen skaffa mig en vovve. Men nu sitter jag då och funderar på vilken ras.. vill ha en...
Svar
11
· Visningar
1 138
Senast: Vaccan
·
B
Övr. Hund Boris ID-tatuering är nästintill oläslig, så det blir till att ringa vetten snart och göra om den alt. chip-märka. Varför nöts den...
Svar
10
· Visningar
848
Senast: beda
·
M
Övr. Hund jag tittar lite på skoj ibland på olika hundraser. Och jag har stört mig på alaskan malmute och a... husky e det samma ras lr...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Du vet att du är en hundmänniska när... 1. Du har fler hundsängar, tuggleksaker, halsband, koppel, selar och hundburar än du har...
Svar
10
· Visningar
1 136
Senast: Aningsfull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp