Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hurra vad bra. ang. knäppa kommentarer från andra hundägare. Jag var ute och gick med löptik (höglöp :crazy: ) och 7 månaders...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 089
Senast: Bubbla
·
Övr. Hund min spaniel grabb sitter å ylar hela nätterna, började i helgen. han har varit "med bollar" i kanske 3-4 månader. det finns löpande...
Svar
13
· Visningar
1 732
Senast: Poxz
·
Övr. Hund Jag har lite frågor angående mönstring och röntgen. Måste alla hundar genomgå mönstring?? Vad går det ut på?? Måste man röntga sin...
Svar
1
· Visningar
540
Senast: Smillan
·
G
Övr. Hund Våran tik ska ha helgen vecka nio eller början på vecka tio.... Och vi har haft kattungar och föl och kaninungar men aldrig valpar!!!!
Svar
3
· Visningar
686
Senast: Cronis
·
Övr. Hund ...att lata bli att jaga bilar? Vi har tva hundar, en 4-arig blandrastik och en 8 manaders blandrashane. De ar familjehundar och har...
Svar
18
· Visningar
1 307
Senast: skrocken
·
S
Övr. Hund Om jag någon gång kommer att skaffa hund lutar det åt en Jack Russelhane. Jag har fastnat för dessa små livliga typer. Jag väljer mellan...
Svar
4
· Visningar
766
Senast: Jaahl
·
Övr. Hund Hej! Jag har funderat ett tag på att skaffa hund nu. Tänkte höra lite med er här på hundforumet som antagligen vet mer än jag. ;) Jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 285
Senast: Sannis
·
Övr. Hund Jag har aldrig använt en sån förr och skulle vilja höra lite åsikter. Stallhunden som jag brukar vara ute o busa med varje gång jag...
2
Svar
26
· Visningar
3 129
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Har ett problem jag upplever som stort med våran Dobermann hane som är 10 mån gammal. När man är ute o går med honom och man får möte...
Svar
10
· Visningar
1 390
Senast: Moheed
·
Övr. Hund Finns det nagon sida, eller liknande, dar man kan se vilka raser som saljer bast? Alltsa vilka hund-raser som ar "inne" just nu. Garna i...
Svar
6
· Visningar
1 018
Senast: Kilauea
·
P
Övr. Hund Funderar på att skaffa en chihuahua när jag ska flytta hemifrån. Ni som har en chihuahua eller har erfarenhet av denna lilla hund kan...
2
Svar
36
· Visningar
8 104
Senast: Mirrah
·
M
Övr. Hund Nu rider mina dräktiga tikar varann, den ena vet jag ska ha valpar om en vecka den andra visar alla tecken på dräktighet, rosa tissar...
Svar
5
· Visningar
2 474
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Jag har ett problem med min hund. Han är mammig och vill alltid följa med vart jag än går. Nu är det så att jag ska börja jobba natt...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Låter ni dem va kvar i sovrummet eller kör ni ut dem?? Kör ni isf ut dem hela natten eller bara "ett tag"?? Funderar på att ta min...
Svar
16
· Visningar
4 820
Senast: lenizen
·
U
Övr. Hund ÅH! :love: Västgöte! Det var min första "egna" hund. Fast det var ju inte min utan farsans men den följde mig överallt. Skvallrade för...
Svar
3
· Visningar
1 945
Senast: Nenne1
·
Övr. Hund Jag är redigt trött på att (nästan) alltid få in ett blött och lerigt monster när jag varit ute på promenad. jobbigt att dusha hunden 6...
Svar
2
· Visningar
800
T
Övr. Hund Jag är ute och åker skidor en del och har nu funderat på om man skulle köpa en dragsele till vovven och prova låta honom dra. Han är...
Svar
10
· Visningar
2 162
Senast: skrocken
·
G
Övr. Hund Våran familj har 2 hundar. En jättefin 4-årig schäfertik vid namn Molly och en ca 6-månaders valp, blandning mellan tax och powderpuff...
2
Svar
38
· Visningar
2 525
Senast: Nenne1
·
Övr. Hund Går det? Hur ofta använder man spetsraser till spårning? Jag kan inget alls om hundar, så ni får ha överseende med kanske en korkad...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Diva fick hoppa och busa i snön idag vilket hon ääälskar. Med sele och spårlina, täckbyxor, jacka, mössa, vantar och diverse...
Svar
3
· Visningar
647
Senast: _Runaway_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp