Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Ska ta hand om en hund åt ett par bekanta ett tag framöver (kan bli vääldigt länge) Det är en tik, på 10+ år. Afgan-tjej! Supertrevlig...
Svar
3
· Visningar
646
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Hur mycket fick ni betala för en renrasig valp, vilken ras och vilket år? Jag tycker att det varierar så mycket..... Min cocker...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 040
Senast: Duvan
·
S
Övr. Hund Jag har en jättetrevlig renrasig Dobermanntik som är registrerad, mentaltestad, röntgad och ögonlyst som jag vill ta valpar på. Jag...
Svar
11
· Visningar
1 320
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Hur kan man veta? Vi är nyfikna på att testa vår äldsta labbe på rådjursjakt. Tips på hur vi ska kunna bedöma hennes lämplighet...
Svar
18
· Visningar
1 340
Senast: UrsusRex
·
S
Övr. Hund Min hund (8 månaders golden retriever tik) har börjat bete sig underligt, hon piper mycket och har svårt att komma till ro men äter...
Svar
3
· Visningar
998
Övr. Hund Vad anser ni att man ska ha för hundböcker när man ska skaffa hund? Böcker om hundpsykologi, om hur man tränar en valp - vad finns det...
Svar
12
· Visningar
1 079
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Har precis gett valpen och den vuxna hunden (labbe) varsitt märgben att snaska på. Valpen har haft det tidigare och har inga problem att...
Svar
5
· Visningar
1 077
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Har korsningshundar alltid varit så dyra som dom är nu?! Det är ju helt horribelt vad dyra en del är på sina valpar och de små liven är...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
10 377
Senast: martha
·
J
Övr. Hund Hejsan! Jag är lite intresserad av vilket foder ni använder till era hundar och varför? Själv har jag Robur 33/20 till våran hund...
Svar
19
· Visningar
2 451
Senast: glee
·
Övr. Hund Vad är det för skillnad på JRTC of GB/Sweden och på Jack Russelklubben? Är villrådig över vilken klubb man ska vara med i. Vår...
Svar
3
· Visningar
1 465
Senast: Iddefixen
·
Övr. Hund Tiken, som jag förvisso bara haft sen april 04, är fem år och har löpt som en klocka en gång om året, i maj, hela livet. Så även förra...
Svar
4
· Visningar
1 012
Övr. Hund Var hos pappa idag och var på honom lite att tiken blivit alldeles för fet nu. Det är en riesentik, minns inte exakt hur gammal hon...
2
Svar
20
· Visningar
3 257
Övr. Hund Dvs lydnadsmomentet. Som några av er vet så tränar jag Loka flitigt i lydnad och ska nu komma igång igen efter vinteruppehåll (dvs då...
2
Svar
22
· Visningar
2 538
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund I morgon åker min sambo och jag till Thailand i två veckor. Vår gulleplutt ska få vara hos mormor och morfar och bli bortskämd. Jag...
Svar
4
· Visningar
734
Övr. Hund Jag har märkt att loke har gått upp något kilo på sistonde, fast sedan gick han ner lite igen och igår vägde jag honom. Katastrof. Han...
Svar
16
· Visningar
1 162
Senast: Jezz
·
Övr. Hund ehm.. nån som vet huruvida morötter är bra eller dåligt för hundar? :confused: Har hittat det perfekta hundgodiset till Tuffsan...
Svar
18
· Visningar
1 502
Senast: Bee Sweet´s
·
P
Övr. Hund Var idag på besök hos en tant som föder upp Pomeranians (dvärgspetsar) Dom är ju så himla underbara! Hon får sin första kull om lite mer...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: Priscilla
·
B
Övr. Hund Resultatet av 15 h på strömsholms djursjukhus för 3 veckor sedan :love: Laguna Seca Bus på hög nivå =) Laguna & Pike Mamma...
Svar
4
· Visningar
935
Senast: Bee Sweet´s
·
R
Övr. Hund Vi har två hundar, som fyller 8 på måndag ( :) ). De är av en ras som mognar ganska sent och blir ganska gamla, om det kan ha något med...
Svar
2
· Visningar
1 419
Senast: Real_Life
·
M
Övr. Hund hej jag har en tibbe terrier tik som är parad hon har nu bara 15 dagar kvar...hon kräktes vid vecka 5 och har svullna rosa tissar men...
Svar
18
· Visningar
1 741
Senast: Bee Sweet´s
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp