Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag och min sambo kommer troligen att skaffa hund. Inte just nu utan tidigast till hösten. Jag är ute i god tid och har redan haft...
Svar
4
· Visningar
937
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund I många omplacerings annonser så står det ofta att läsa denna lilla mening (Gärna till någon på landet) Varför är det så? vad tror ni...
Svar
11
· Visningar
1 035
Senast: Milosari
·
G
Övr. Hund Satt och tittade på ZTV, där det gick ett program om polishundar i USA. Två frågor ploppade upp: 1. I USA räknas ju en polishund...
Svar
4
· Visningar
1 176
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Just nu är jag i en otroligt jobbig del av mitt liv och helt ärligt vet jag inte alls vad jag ska göra... sitter bara och gråter...
2
Svar
36
· Visningar
3 703
Senast: MicroMonster
·
Övr. Hund Min man och jag har nu beslutat att köpa en hund till. Vi har det bra ställt och bor på landet. Vår nuvarande hund är en dobermanntik...
2
Svar
32
· Visningar
2 990
Senast: Oradors matte
·
I
Övr. Hund Chinese Crested! Jag har blivit lite intresserad av denna ras & därför frågar jag alla lyckliga "Kines" ägare (fodervärdar m.m.) om de...
Svar
4
· Visningar
1 161
Senast: Macke
·
Övr. Hund eller mästerfotografen har gjort det igen :cool: :D frostiga nosen snön är lite väl djup enligt M isblocket ska dööööö på...
Svar
14
· Visningar
800
Senast: GaurdianAngel
·
G
Övr. Hund Hur gör ni när era tikar löper? Använder ni skydd eller städar de efter sig? Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Selma städar inte så...
Svar
15
· Visningar
1 270
Senast: Bee Sweet´s
·
Övr. Hund Kan en blandrashund vara registrerad i SKK? Jag har för mig att så icke är fallet, men har nu hört motsatsen.... Kan man registrera...
Svar
7
· Visningar
3 527
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Min gamla labradortik som inom kort fyller 15 år är vid god fysik kroppsligt sett. Enda åkomman är väl isåfall att hon är stendöv sedan...
Svar
11
· Visningar
1 714
Senast: Iglatjarn
·
R
Övr. Hund Sitter o här o försöker hjälpa bekanta med sin boxer tik. Men jag hittar ingen rasklubb? Någon som vet?
Svar
2
· Visningar
866
Senast: Rebeccy
·
S
Övr. Hund Är det någon som vet hur reslutat på svenskahundsport klubben förhåller sig till Skks? Var på utställning i hlgen på denna klubb och...
Svar
4
· Visningar
763
Senast: skjootan
·
P
Övr. Hund :mad: I dag åkte farfar och jagade men sin stövare som heter Klara, när han kom fram till platsen där han skulle jaga släpte han ut...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 541
Senast: Enya
·
U
Övr. Hund Det här är ett svar på en tidigare tråd där någon frågade om Beaglens lämplighet som sällskapshund. Jag missade tråden då det begav sig...
Svar
4
· Visningar
19 024
Senast: Julle
·
A
Övr. Hund Undrar av nyfikenhet om någon vet vad en estrela valp ligger på i pris ungefär? Skulle även vara intressant att veta om någon har...
Svar
5
· Visningar
2 227
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Jag måste säga att hennes overall är nog det bästa köp vi gjort till henne. Nu har hon betydligt lättare att vara ute på vintern, om än...
Svar
19
· Visningar
1 349
Senast: Julle
·
G
Övr. Hund Hejsan alla! Det är så att "låtsas-farmor" och "låtsas-farfar", i princip mina släktingar alltså. De vansköter sina två hundar...
Svar
4
· Visningar
852
Senast: GypsyRoseLee
·
Övr. Hund Hej igen! För en vecka sedan fick vi ju hem vår första hund, en fyraårig Springerhane som behövde ett nytt hem p g a skiljsmässa. Han...
Svar
6
· Visningar
990
Senast: ako
·
Övr. Hund Vår hund vill vara med oss jämt, överallt och hur som helst. Gärna i knät, på magen eller åtminstone så pass nära att inte ens en liten...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: astronaut
·
S
Övr. Hund Har en 5-årig goldenhanne som vi köpte när han var 1 år. Då hade han knappt alls varit lös och stack rätt ofta. Nu går det allt bättre...
Svar
5
· Visningar
639
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp