Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

R
Övr. Hund Sitter o här o försöker hjälpa bekanta med sin boxer tik. Men jag hittar ingen rasklubb? Någon som vet?
Svar
2
· Visningar
867
Senast: Rebeccy
·
S
Övr. Hund Är det någon som vet hur reslutat på svenskahundsport klubben förhåller sig till Skks? Var på utställning i hlgen på denna klubb och...
Svar
4
· Visningar
764
Senast: skjootan
·
P
Övr. Hund :mad: I dag åkte farfar och jagade men sin stövare som heter Klara, när han kom fram till platsen där han skulle jaga släpte han ut...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 545
Senast: Enya
·
U
Övr. Hund Det här är ett svar på en tidigare tråd där någon frågade om Beaglens lämplighet som sällskapshund. Jag missade tråden då det begav sig...
Svar
4
· Visningar
19 054
Senast: Julle
·
A
Övr. Hund Undrar av nyfikenhet om någon vet vad en estrela valp ligger på i pris ungefär? Skulle även vara intressant att veta om någon har...
Svar
5
· Visningar
2 232
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Jag måste säga att hennes overall är nog det bästa köp vi gjort till henne. Nu har hon betydligt lättare att vara ute på vintern, om än...
Svar
19
· Visningar
1 350
Senast: Julle
·
G
Övr. Hund Hejsan alla! Det är så att "låtsas-farmor" och "låtsas-farfar", i princip mina släktingar alltså. De vansköter sina två hundar...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: GypsyRoseLee
·
Övr. Hund Hej igen! För en vecka sedan fick vi ju hem vår första hund, en fyraårig Springerhane som behövde ett nytt hem p g a skiljsmässa. Han...
Svar
6
· Visningar
990
Senast: ako
·
Övr. Hund Vår hund vill vara med oss jämt, överallt och hur som helst. Gärna i knät, på magen eller åtminstone så pass nära att inte ens en liten...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: astronaut
·
S
Övr. Hund Har en 5-årig goldenhanne som vi köpte när han var 1 år. Då hade han knappt alls varit lös och stack rätt ofta. Nu går det allt bättre...
Svar
5
· Visningar
641
Senast: Milosari
·
T
Övr. Hund Det var droppen! :mad: Var ute och gick på en härlig promenad för ett tag sen med hunden. Vi gick längs en plogad väg på en åker och...
Svar
7
· Visningar
927
Senast: skrocken
·
Övr. Hund ska endel hundar "sprätta" efter att dom har bajsat?? Är det bara nåt onödigt medfött beteende eller har det någon funktion???
Svar
14
· Visningar
911
Senast: GaurdianAngel
·
M
  • Låst
Övr. Hund Hjälp till att skriva på om en ny lag som förbjuder Tidelag-sex med djur. :devil: http://www.fica-gest.com/tidelag Läs mer här.
11 12 13
Svar
250
· Visningar
23 097
Senast: Jadzia
·
R
Övr. Hund Vad jag har hört så räcker knappast långa promenader, för att få upp konditionen på sin hund.Hur motionerar ni era hundar...
2
Svar
24
· Visningar
2 260
Senast: EmelieR
·
Övr. Hund Ni som pluggar/jobbar på dagarna och har hund och häst. Hur hinner ni med träning och ev tävlingar?
Svar
5
· Visningar
787
Senast: Tippan
·
Övr. Hund ”Mycket vackert tikhuvud! Utmärkt uttryck! Välplacerade öron. Torr vacker hals! Utmärkt kropp och bra benstomme. Normala vinklar fram...
Svar
6
· Visningar
764
Senast: Aningsfull
·
P
Övr. Hund Har ingen hemsida att lägga bilder på. Hur lägger jag in en bild hät på forumet från mig hårddisk? Går det?
Svar
5
· Visningar
716
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Varför lyfter min hund på bakbenet när han bajsar?? Har inte sett nån annan hund göra så.
Svar
2
· Visningar
811
Senast: taccotad
·
Z
Övr. Hund Här kommer en garanterat tämligen enkel fråga: Vaccinering mot valpsjuka- Hur många sprutor? Har fått ett totalt hjärnsläpp och behöver...
Svar
1
· Visningar
666
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Min lillebror har skaffat sig en beagle som nu blivit 6 månader gammal. Han ska ha henne till jakt. Jag har tagit åt mig att träna...
2
Svar
21
· Visningar
3 513
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp