Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jösses vad han växer. Kommer knappt ihåg hans storlek. När folk frågar mig om hur hög han är har jag flera ggr kommit på mig själv med... 2
Svar
21
· Visningar
1 670
Senast: Milosari
·
Övr. Hund En kompis miste för ett tag sen sin gamla L. heeler. Nu har hon tittat runt lite efter en ny hund, men det verkar som de ser helt...
Svar
8
· Visningar
1 638
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Mulle brukar ligga och slicka/gnaga på sin strypkedja och på karbinhakar som är gjorda av metall. Händer oftast när vi åker tåg, bil...
Svar
4
· Visningar
3 569
Senast: Meibla
·
S
Övr. Hund Någon som har någon erfarenhet av detta foder? Det jag läst om det verkar ganska lovande. Jag har hört att det är ett ganska billigt...
Svar
1
· Visningar
959
Senast: Sweet
·
Övr. Hund Så här mycket tycker min ena och och katt om varandra.[/IMG]
Svar
3
· Visningar
691
Senast: marieka
·
Övr. Hund Ska köpa en dvärgschnauzer i höst... Sitter och funderar på namn. Vet att jag ska kalla henne för Disco men i stamtavlan måste hon ha...
Svar
16
· Visningar
1 277
E
Övr. Hund nu är det så att jag och min sambo efter sommaren äntligen ska förverkliga våran dröm och skaffa oss en pyrenéer. I över ett år nu har...
Svar
6
· Visningar
975
Senast: Hjartagna
·
N
Övr. Hund Jag har alltså två papillon varav den ena är 9 och den andra är 2 år gammal. Unghunden har jag ALLTID varit tok-noga med att verkligen...
Svar
3
· Visningar
1 266
Senast: lady_vip
·
C
Övr. Hund 25 papp för en valp? Hallå? Är det nya modenycken? http://www.blocket.se/view/4596614.htm?caller=ys_s&l=0&c=1&city=0 :confused: 2
Svar
38
· Visningar
2 927
Senast: vendelay
·
Övr. Hund Alla mina tre hundar jag haft har alla fått knäppryck efter att de blivit duschade. Springer runt runt runt i huset, skakar på sig...
Svar
6
· Visningar
1 146
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Han är så Sööööt :love: Kaxig som få...inte rädd för nåt :D Här visste han nog inte med vilken eld han lekte med...
Svar
13
· Visningar
1 140
Senast: Mirre
·
K
Övr. Hund Hej! Hur fungerar det egentligen? Ju mer jag tänker på det, desto mer förvirrad blir jag. Man parar tikar när de löper men kvinnor blir...
Svar
6
· Visningar
1 387
Senast: Bubbla
·
H
Övr. Hund Hittade en länk.. http://www.deviantart.com/view/11454716/ Finns en hel del starka bilder , varnar för den känslige! 2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 691
Senast: glee
·
Övr. Hund Nu har jag då äntligen hittat en hundras som faller mig i smaken. Detta har då bara tagit ungefär 10år. Jag ska skaffa en Beauceron...
Svar
9
· Visningar
1 967
Senast: qenzo
·
S
Övr. Hund Shakira, Donna o Baloo Sovdax... men donna har andra planer ;) Shakira.. sömnig! Små batteri drivna oranga hundar...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: Ferrari
·
A
Övr. Hund Är på tjänsteresa i paris, har varit här många gånger och älskar staden, men efter en promenad igår, där jag passerade flera...
Svar
12
· Visningar
1 075
Senast: Bellocean
·
Övr. Hund ...för oss idag. Vi ska nämligen på utställning, en specialare med bara Ridgeback. 90 st hundar kommer att vara med. Jag börjar bli...
Svar
4
· Visningar
773
Övr. Hund Hittade denna annonsen på blocket idag, och ringde upp, det är helskumt...
Svar
13
· Visningar
1 535
Senast: Kilauea
·
T
Övr. Hund En liten fundering... Om en hund har dålig syn finns det något man kan göra?
Svar
2
· Visningar
1 046
Senast: Tofflan
·
N
Övr. Hund \"flickan som blev biten av en collie!! \" Fejko tog upp detta på senior...om hunden som bet flickan. Vad tycker ni här inne på hund... 10 11 12
Svar
230
· Visningar
14 368
Senast: LIA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka