Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Tänkte skicka ut mina valpdrömmar i en tråd och se vad ni kloka på buke tycker om tidsplanering och rasval... Jag är nu student...
Svar
16
· Visningar
1 299
Senast: glee
·
M
Övr. Hund De här sista dagarna så har min hund struntat TOTALT FULLKOMLIGT i när jag kallar på henne. Vad tusan är det med henne? Hon ska...
Svar
1
· Visningar
710
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Jag hoppas det inte redan kommit upp en tråd som jag missat.. Men nu börjar det ju närma sej! Få höra nu! Vilka ska ställa, tävla...
2
Svar
29
· Visningar
1 711
Senast: kpist
·
G
Övr. Hund Hur vet man om en utställning är för alla raser, när det är en rasklubb som håller i den? :confused: Kan ju maila och fråga, men...
Svar
7
· Visningar
787
Senast: glee
·
Övr. Hund min hund är världens sötaste, det är hon. men hon har just tuggat i sig min plånbok. :crazy: dessutom åt hon tidigare upp mitt...
2
Svar
26
· Visningar
1 813
Senast: blindmelon
·
I
Övr. Hund Sedan en vecka tillbaka är en sloughivalp försvunnen i skogarna söder om Mariestad. Läs mer om det här...
Svar
1
· Visningar
869
Senast: strega
·
Övr. Hund hittade en massa bilder på julie idag som jag helt hade glömt bort, som jag måste dela med mig av. på bilderna var hon ca 4 månader...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: glee
·
M
Övr. Hund I Lördags var vi på vår första praktik på valpkursen och Ronja var en av dom yngsta... Vi tränade på att inte dra i koppel och...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: maxxxime
·
Övr. Hund Här i norr fick vi igår snö :banana: Idag är det klart väder och - 15 grader, Lille Atlaz blir snorig. ( för er som inte vet är...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Calazirya
·
S
Övr. Hund Måste de gå ut fler gånger om dagen jämfört med andra hundar? Hur mycket mat äter de om dagen och vad ligger månadskostnaden ungefär på?
Svar
19
· Visningar
1 443
Senast: pitchi
·
D
Övr. Hund Läste just i Torslanda tidningen om en hund som blivit ihjälbiten av en annan hund på sitt hunddagis. Pga dålig tillsyn !!!! Jag blir...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Någon som prövat "hundtricket"??! Jag hade lite social träning med Shumba idag. Vi tog en promenad in till centrala Sundbyberg och sa...
Svar
11
· Visningar
1 146
Senast: ridskoleryttare
·
Övr. Hund Hej hej! Hur har ni lärt er hund att gå fot? Jag har letar runt en hel del på Internet och kan läsa där på de flesta sidor att...
Svar
9
· Visningar
1 059
Senast: julia_v
·
Övr. Hund Jobbar i ett stall där min arbetsgivare hyr gården av en annan familj. Familjen har en rottis som inte är så intresserad av människor...
Svar
8
· Visningar
1 090
Senast: Hera
·
Övr. Hund Jag måste bara få fråga er en fråga som jag och en kompis precis suttit och diskuterat. Hur räknar ni när det gäller era hundars...
Svar
8
· Visningar
1 022
E
Övr. Hund *långt* Jag är hundvakt åt en 6årig golden i två månader. Han har blivit ganska bortskämd och lyder knappt de kommandon som jag kräver...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: Tippan
·
C
Övr. Hund Min kompis har 3 hundar, varav den ena är valp(han är väl ett ½år nu men han är ju valp för det!:)) till de vuxna. Hon bor på landet å...
Svar
7
· Visningar
1 986
Senast: Cronis
·
Övr. Hund Okej, vad gör man? Båda hundarna är helt klart understimulerade då de bara hittar på en massa ofog hemma i ren tristess. Men VAD ska jag...
Svar
8
· Visningar
1 201
Senast: Calazirya
·
H
Övr. Hund Är det nån som vet vad den vita hunden som brukar vara med i äntligen hemma är för ras?? :confused: :confused: :confused:
Svar
2
· Visningar
599
Senast: heineken
·
J
Övr. Hund Jag har märkt att många hundar blir RÄDDA för Leo :crazy: Alltså när man kommer till att det skall hälsas ( tex hundar som vistas i...
Svar
7
· Visningar
1 224
Senast: nefretel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundbeteende
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp