Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min hund har aldrig brytt sig om hästar. Han har koll på dem och flyttar sig vid behov. Han är nästan alltid med mig när jag rider. Han...
Svar
2
· Visningar
864
Senast: Hera
·
L
Övr. Hund Hur mycket fick ni betala för hanhund resp tik?
Svar
11
· Visningar
808
Senast: Mitra
·
Övr. Hund Jag är ingen hundägare själv men jag tycker om hundar däremot har jag enorm respekt till stora hundar som jag inte känner och är på... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 219
Senast: LIA
·
R
Övr. Hund Jag är desperat och behöver snabba Tips och råd. Det är så att min hund Ronja (Bearded collie 7 År.) Är skotträdd. Det har vi vetat av i...
Svar
10
· Visningar
1 053
Senast: navajo
·
M
Övr. Hund vad innebär att man får ett cert när man tävlar?
Svar
3
· Visningar
816
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Jag har lagt märke till att min hund kan rapa till ibland. Inte ofta men det händer ibland. Gör era hundar det någon gång? Jag har... 2
Svar
24
· Visningar
17 367
Senast: linafina
·
M
Övr. Hund När ger ni er hund/valp sista måltiden på kvällen & när får den första måltiden på morgonen? När går ni senast ut med hunden på kvällen...
Svar
7
· Visningar
864
Senast: _malle__
·
J
Övr. Hund idag fick min älskade lille vovve somna in.. han hette foxie, hanne, blev 5.5 år.. han njurar hade slutat fungera, så de fanns inget...
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: Trissa
·
S
Övr. Hund Min lilla vovva fyller 1 år om några veckor. Jag undrar när man ska ge 1 års sprutan. Är det när hunden fyller ett år eller är det när...
Svar
4
· Visningar
711
Senast: Smillan
·
S
Övr. Hund Jag har aldrig varit å ställt ut en hund förut. Men nu snart ska vi på vår första utställning vovvan å jag :banana: Min fråga är får...
Svar
4
· Visningar
775
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Som en del av er redan läst så har vi allvarliga planer på att skaffa hund, och troligen en Springer Spaniel. En åkomma hos hund som jag...
Svar
9
· Visningar
1 747
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Har någon här någon erfarenhet av det? Våran lilla dvärgpinscherflicka ska in för undersökning imorgon och jag är nervös som få. Dels...
Svar
11
· Visningar
2 078
Senast: MissFideli
·
Z
Övr. Hund Lite funderingar kring det. Min personliga åsikt om detta är: Nej det borde man inte. Borde man inte börja med att ta hand om hundarna... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 928
Senast: Sol
·
Övr. Hund Jag och sambon har börjat prata lite mer seriöst om att skaffa hund. Det är inget som kommer att ske i morgon, men eventuellt framöver... 2
Svar
27
· Visningar
2 226
Senast: Milosari
·
B
Övr. Hund Brukar möta ett par på mina promenader som precis har skaffat en liten JR hane på 12 veckor som är så otroligt "harig".. Han har alltid... 2
Svar
25
· Visningar
4 466
Senast: Sophie
·
D
Övr. Hund Lägg upp bilder på era Cavalier king charles spaniels! Här är min guldklimp Charlie :love...
Svar
5
· Visningar
768
Senast: Ferrari
·
Övr. Hund ...till hund som kräks och har diarréer, någon som har receptet? M blev ganska dålig i natt och eftersom allt hon får ur sig är helt...
Svar
3
· Visningar
2 382
Senast: Stoppard
·
S
Övr. Hund Någon som ska dit på lördag? Jag och sambon ska åka dit och kolla lite på olika raser och så, kanske ska köpa hund. Jag har haft golden...
Svar
7
· Visningar
871
Senast: Sannis
·
S
Övr. Hund hej har en lonberger på 2 år i mars och funderar på att skaffa en till nån som har leonbeger? kanske nån som tillochmed har 2?
Svar
8
· Visningar
1 054
Senast: Sannis
·
G
Övr. Hund Åhh, jag känner mig så dum! Jag trodde jag hade hittat den rasen jag absolut ville ha och idag var jag på en utställning i Borås för...
Svar
3
· Visningar
731
Senast: zesel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka