Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej hej! Hur har ni lärt er hund att gå fot? Jag har letar runt en hel del på Internet och kan läsa där på de flesta sidor att...
Svar
9
· Visningar
1 057
Senast: julia_v
·
Övr. Hund Jobbar i ett stall där min arbetsgivare hyr gården av en annan familj. Familjen har en rottis som inte är så intresserad av människor...
Svar
8
· Visningar
1 086
Senast: Hera
·
Övr. Hund Jag måste bara få fråga er en fråga som jag och en kompis precis suttit och diskuterat. Hur räknar ni när det gäller era hundars...
Svar
8
· Visningar
1 020
E
Övr. Hund *långt* Jag är hundvakt åt en 6årig golden i två månader. Han har blivit ganska bortskämd och lyder knappt de kommandon som jag kräver...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: Tippan
·
C
Övr. Hund Min kompis har 3 hundar, varav den ena är valp(han är väl ett ½år nu men han är ju valp för det!:)) till de vuxna. Hon bor på landet å...
Svar
7
· Visningar
1 986
Senast: Cronis
·
Övr. Hund Okej, vad gör man? Båda hundarna är helt klart understimulerade då de bara hittar på en massa ofog hemma i ren tristess. Men VAD ska jag...
Svar
8
· Visningar
1 191
Senast: Calazirya
·
H
Övr. Hund Är det nån som vet vad den vita hunden som brukar vara med i äntligen hemma är för ras?? :confused: :confused: :confused:
Svar
2
· Visningar
598
Senast: heineken
·
J
Övr. Hund Jag har märkt att många hundar blir RÄDDA för Leo :crazy: Alltså när man kommer till att det skall hälsas ( tex hundar som vistas i...
Svar
7
· Visningar
1 216
Senast: nefretel
·
S
Övr. Hund förmodligen är det lättare än att få en hund som inte vill att skälla!;) De jakthundar jag är uppvuxen med skällde naturligtvis i...
Svar
14
· Visningar
20 551
Senast: nefretel
·
M
Övr. Hund Vi har två supermysiga Welshar (Springer Spaniel). Den äldre har kanonfin päls, inte en tova någonstans, och pälsen är lite grövre än på...
Svar
3
· Visningar
894
M
Övr. Hund Vad får din valp för foder och varför? Ger du tillskott/vitaminer i form av tabletter el. annat? Varför (inte)?
Svar
19
· Visningar
1 384
Senast: Rose
·
F
Övr. Hund Vi har en väldigt pratig och meddelsam schäfertik på 2 år. Hon kan t.o.m. jama! Har hört att schäfrar kan vara väldigt pratiga, finns...
Svar
17
· Visningar
3 236
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Var ute med min lilla dvärgtax igår och träffade på en tjej i min ålder(24). Vi började snacka och hon sa att det var kul att se...
2
Svar
22
· Visningar
2 000
Senast: Novelette
·
P
Övr. Hund Någon som vet hur mycket choklad en hund måste äta innan det blir livsfarligt och riskerar att den dör?? Jag har sett att våran granne...
Svar
7
· Visningar
1 741
Senast: Ishtar
·
C
Övr. Hund Hur bra ser en hund i mörker egentligen? :confused: I helgen som va tog vi hand om min sambos arbetskamrats Jack Russel, trevlig...
Svar
5
· Visningar
9 127
Senast: Cronis
·
M
Övr. Hund Ni som har hund, hur jobbar ni? Hur gör ni med hunden under arbetstid? Hundvakt/ hundgård/ hundkompis/ ensam hemma?
2
Svar
25
· Visningar
1 746
Senast: Jangvik
·
Övr. Hund För att föra en hund in och ut från Norge.Vad behövs i pappersväg vaccinering ect?
Svar
6
· Visningar
690
Senast: Moniq
·
Övr. Hund Ska ev köpa en hund nu. Har för tillfället en Golden Retriever som dock bor hos mina föräldrar. Vill pyssla lite med lydnad och så...
Svar
13
· Visningar
859
Senast: FadeAway
·
Övr. Hund "när dom har sånt här taggigt halsband betyder det att hundarna är jättefarliga och jättestarka... Indy är jättestark!" hunden han...
Svar
9
· Visningar
1 002
Senast: cili
·
S
Övr. Hund Min 5 månader gamla golden tik har börjat fnysa ganska mycket, alltså hon blåser ut luft genom nosen som om hon hade något i nosen som...
Svar
5
· Visningar
8 522
Senast: Sweet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp