Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund valpen vår har magsjuka, någon som har något bra huskurs-recept?
Svar
8
· Visningar
3 119
Senast: Missemyran
·
H
Övr. Hund Hejsan! Min dobbermanhane på 6 år har misstänkt wobbler i nacken. Är det någon som vet något om detta? Han har förlamningssymtom i...
Svar
4
· Visningar
9 729
Senast: hubinette
·
Övr. Hund Till 99,999% är min hund det bästa som finns i mitt liv. Något som kanske verkar litet, men betyder så mycket är när han ligger i sin...
Svar
10
· Visningar
957
Senast: Bee Sweet´s
·
C
Övr. Hund Från vilken dag räknar man? Tisdag började hon slicka sig mer än vanligt men jag upptäckte inte blod förrän onsdag eller torsdag...
Svar
11
· Visningar
1 071
Senast: ChristinA
·
G
Övr. Hund Hur gick det på din kurs idag? Laddade du ryggsäcken och vovven och kom iväg idag? Onödig att vara nervös, va! :D
Svar
4
· Visningar
702
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Har en underbar strävhårig Jack Russeltik som nu är 7 månader. Ena örat vill inte ligga lika vikt som det andra utan har sitt veck lite...
Svar
10
· Visningar
6 777
Senast: Ploppi
·
Övr. Hund Greyhoundtiken (blev fem år i december) verkar lite 'ur slag'. Hon äter som vanligt, har ingen feber, päls, slemhinnor, avföring etc...
Svar
4
· Visningar
1 374
M
Övr. Hund Träningen med rumsrehnet har gått lite upp och ner med min valp, han kissar ju inne lite då och då men mest på tidningarna vi lagt ut...
Svar
11
· Visningar
7 859
Senast: _malle__
·
Övr. Hund Kom igen nu jag vill se era senaste bilder som ni tagit nu så här i början på året :). Jag tog bilder på Jason idag. Bara sittbilderna... 2
Svar
25
· Visningar
1 644
Senast: pepp
·
B
Övr. Hund Idag hade vi besök av en bekant och hennes labradortik. Vi var ute på gården och tränade lite lydnad/busade. Min bekant...
Svar
13
· Visningar
4 689
Senast: beda
·
Övr. Hund Tankte bara meddela att Jordbruksministeriet (eller vad man nu skall oversatta det med, lansveterinaren/statsveterinaren?) har i...
Svar
6
· Visningar
1 040
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Hund Någonting som irriterar mig är hur folk medvetet eller omedvetet förstör uppfostran av hundar. Springer de inte rakt fram och hälsar på... 2
Svar
24
· Visningar
2 180
·
G
Övr. Hund Åh, vilka virrpannor jag har till jyckar! :eek: Jag har ju två kommandon för fotgående. Fot kommandot är ju för tävling, där jag...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: glee
·
Övr. Hund Funderar så här i midvinternatten varför det är ok att korsa BC med andra raser, för att få fram bättre vallhundar eller blanda... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 703
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Jag var ute och lekte med vovven i rastgården där jag bor. Det kommer då en annan hund med ägare och går mot grinden. Jag säger att "om...
Svar
6
· Visningar
1 009
·
L
Övr. Hund Jag vill ha en bok med all världens (nåja, nästan alla åtminstone) hundraser i.Det ska vara utförlig info (både utseende och sätt) och...
Svar
5
· Visningar
803
Senast: Stoppard
·
T
Övr. Hund Märkte för ca en vecka sen att min hund har fått otroligt mycket sk. lösskinn! Han är 2,5 år köpte honom när han var ca 1,5 år och han...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: Tofflan
·
Övr. Hund Vi har katter sedan tidigare och nu har vi också en hundvalp. Valle valp är ca 3månader nu och han är en liten hund av terrier typ...
Svar
5
· Visningar
1 015
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min lilla tjej har aldrig varit stor i maten, men nu under löpen äter hon i princip ingenting. Hon äter några tuggor av maten men sen är...
Svar
7
· Visningar
6 715
Senast: Bee Sweet´s
·
G
Övr. Hund Åh vad jag är glad! Vi ska få ta över våran älskade "promenadhund" tills vidare och det är det absolut bästa som kunde hända! :love...
Svar
3
· Visningar
1 173
Senast: glimmie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka