Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vovven är ute och traskar i gräset=)
Svar
0
· Visningar
173
Senast: _moa_
·
Svar
0
· Visningar
156
Senast: _moa_
·
Svar
0
· Visningar
159
Senast: _moa_
·
G
Övr. Hund Började fundera när jag läste foder & tillskottstråden.. Vitamin B 12 finns väl i alger och det är kanske inte så många foder som...
2
Svar
20
· Visningar
2 109
Senast: Tippan
·
P
Övr. Hund tyson är 9 veckor i dag. igentligen heter han goldenglow discovery nu har jag tagit några bilder
Svar
6
· Visningar
851
Senast: Pamme_Jaspin
·
P
Övr. Hund i går skulle tyson komma hem men de visade sig att de har blivit sjuka :cry: :cry: (de blev vaccinerade i måndags men han har inte...
2
Svar
34
· Visningar
2 273
Senast: Pamme_Jaspin
·
M
Övr. Hund Min hund är ingen stjärna på att apportera. Faktum är att han aldrig självmant bär något i munnen överhuvudtaget. Jag har provat det...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 317
Senast: Madde85
·
M
Övr. Hund Fy fasen vad kul jag har haft nu. Var nyss ute och släpade däck med min hund. Som jag tidigare nämt så vill jag ju att min hund ska bli...
Svar
2
· Visningar
670
Senast: Madde85
·
Övr. Hund Tänkte skicka ut mina valpdrömmar i en tråd och se vad ni kloka på buke tycker om tidsplanering och rasval... Jag är nu student...
Svar
16
· Visningar
1 282
Senast: glee
·
M
Övr. Hund De här sista dagarna så har min hund struntat TOTALT FULLKOMLIGT i när jag kallar på henne. Vad tusan är det med henne? Hon ska...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Jag hoppas det inte redan kommit upp en tråd som jag missat.. Men nu börjar det ju närma sej! Få höra nu! Vilka ska ställa, tävla...
2
Svar
29
· Visningar
1 707
Senast: kpist
·
G
Övr. Hund Hur vet man om en utställning är för alla raser, när det är en rasklubb som håller i den? :confused: Kan ju maila och fråga, men...
Svar
7
· Visningar
786
Senast: glee
·
Övr. Hund min hund är världens sötaste, det är hon. men hon har just tuggat i sig min plånbok. :crazy: dessutom åt hon tidigare upp mitt...
2
Svar
26
· Visningar
1 810
Senast: blindmelon
·
I
Övr. Hund Sedan en vecka tillbaka är en sloughivalp försvunnen i skogarna söder om Mariestad. Läs mer om det här...
Svar
1
· Visningar
865
Senast: strega
·
Övr. Hund hittade en massa bilder på julie idag som jag helt hade glömt bort, som jag måste dela med mig av. på bilderna var hon ca 4 månader...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: glee
·
M
Övr. Hund I Lördags var vi på vår första praktik på valpkursen och Ronja var en av dom yngsta... Vi tränade på att inte dra i koppel och...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: maxxxime
·
Övr. Hund Här i norr fick vi igår snö :banana: Idag är det klart väder och - 15 grader, Lille Atlaz blir snorig. ( för er som inte vet är...
Svar
2
· Visningar
744
Senast: Calazirya
·
S
Övr. Hund Måste de gå ut fler gånger om dagen jämfört med andra hundar? Hur mycket mat äter de om dagen och vad ligger månadskostnaden ungefär på?
Svar
19
· Visningar
1 439
Senast: pitchi
·
D
Övr. Hund Läste just i Torslanda tidningen om en hund som blivit ihjälbiten av en annan hund på sitt hunddagis. Pga dålig tillsyn !!!! Jag blir...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Någon som prövat "hundtricket"??! Jag hade lite social träning med Shumba idag. Vi tog en promenad in till centrala Sundbyberg och sa...
Svar
11
· Visningar
1 144
Senast: ridskoleryttare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp