Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund hur funkar det? Bussar, tunnelbana, spårvagnar mm.. Hur funkar det? Kostar det extra? och i vilka vagnar (tunnelbana) får man ha...
2
Svar
36
· Visningar
2 445
Övr. Hund Visst har han blivit stor, min buse! ta bort "http://" http://hem.passagen.se/red_simba/Buddy/byddy1.JPG
Svar
7
· Visningar
962
Senast: linafina
·
M
Övr. Hund HEJ! Behöver massor av tips :) Valparna är nu 5 veckor och vägrar äta hundmat som är uppblött...har blandat i fil och välling men de...
Svar
1
· Visningar
1 101
Senast: Fraise
·
G
Övr. Hund Var i Stockholm finns det bra affärer med hundtillbehör? Innanför tullarna. Ska köpa ett hurtta-halsband, kanske finns någon här som vet...
Svar
2
· Visningar
909
Senast: glee
·
Övr. Hund Jag och min sambo är väldigt sugna på att skaffa vovve/vovvar. Men vi har fått höra av en närstående att man skall helst ha barn först...
2
Svar
28
· Visningar
3 095
Senast: doris
·
G
Övr. Hund Träffade på en liten valp som en "bekant" har köpt. Den var 10 v. och jättesprallig på livet. Jag som hade min ena mkt snälla hund...
Svar
13
· Visningar
1 028
Senast: Grana
·
M
Övr. Hund Blev lite inspirerad av Aningsfulls tråd så jag tänkte lägga upp lite bilder på hundarna i min omgivning, hoppas att ingen har nått emot...
2
Svar
27
· Visningar
2 032
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Har lite funderingar att börja med det fodret, någon här som använder det tycker ni att det funkar bra? Vet ni vilka storlekar på...
Svar
2
· Visningar
2 523
Senast: beda
·
C
Övr. Hund Hej! Jag har en 1,5 år Australisk Terrier som jag tränar stenhårt. Rumsrenhet är A & O. Tyvärr har jag inte lyckats få hunden att...
Svar
6
· Visningar
2 208
Senast: Grana
·
R
Övr. Hund igår kom min lilla valp hem ... så snuttig att man kan dö .... är det normalt att en 8 veckors tik kan sitt och ligg redan ? provade...
Svar
15
· Visningar
1 189
Senast: glee
·
Övr. Hund Hur ofta gör era hundar det? Och var och med vilka? Esters hundkompis har dött och det finns inga andra hundar som hon brukar umgås...
2
Svar
22
· Visningar
1 969
Senast: mian1
·
Övr. Hund Jag ville bara skriva av mig lite. Vår leonberger Hoffman har nog bara 2-3 månder kvar att leva :cry: Han blev jättedålig för några...
2
Svar
22
· Visningar
7 357
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Idag blev min dvärgpudel sanerad hos frissa och nerklippt och rakad och fixad. Märkte dock genast att han inte har två pungkulor... utan...
Svar
3
· Visningar
1 171
Senast: glee
·
Övr. Hund Någon här som har en tysk wachtelhund :love: :love: ?? Eftersom att rasen ifråga har blivit mer populär nu så tänkta jag att kanske nån??
Svar
11
· Visningar
3 274
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Kan någon hjälpa mig reda ut vad som står i denna annons, vill inte ringa för SÅ nyfiken är jag inte. :smirk: Det är skrivet som...
Svar
10
· Visningar
1 022
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Min gamla labradortik Tilda är snart 15 år gammal och det är så härligt att hon fortfarande är pigg och frisk, sånär som på att hörseln...
Svar
12
· Visningar
1 166
Senast: xmariax
·
B
Övr. Hund Är det någon som vet ungefär hur mycket det brukar kosta att ha hunden på hunddagis ? Är det någon som har/har haft hunden på dagis ...
Svar
3
· Visningar
1 492
Senast: maxxxime
·
U
Övr. Hund Då jag för tolv år sedan skulle köpa münsterländer var det svårt att finna valpar som såldes till annat än jakt, men ändå har jag...
Svar
4
· Visningar
2 293
Senast: beda
·
Övr. Hund när räknas en hund som gammal egentligen? visst är det lite individuellt, men om vi säger ett genomsnitt på en mellanstor hund...
Svar
3
· Visningar
889
Senast: Duvan
·
K
Övr. Hund Vi ska snart flytta till hus och då det är svårt att sätta ner stolp till staketet såhär års så tänkte vi skaffa löplina åt hundarna...
Svar
7
· Visningar
4 224
Senast: UrsusRex
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp