Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

R
Övr. Hund Jag har ju haft vovven på foder tills nu och meningen var väl att jag skulle ha det ett tag till . Ägaren är nöjd med mitt arbete med...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 336
Senast: Jadzia
·
R
Övr. Hund Ni har säkert sett den men de som inte har det,kolla vilka fina saker de har. http://www.bamsesbollar.se/index1024.asp
Svar
2
· Visningar
824
Senast: jenifa
·
Övr. Hund Min hund(storpudeltik på 10 mån) sprang bort pga en stressad situation den 21/3. Var borta flera timmmar, hittade henna gömd i en håla...
Svar
3
· Visningar
2 812
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Jag har ett litet problem och undrar om någon har något bra tips! Jag har två tikar, den ena är en snart 4-årig schäferkorsning som är...
Svar
8
· Visningar
1 195
Senast: Geezer
·
C
Övr. Hund Hejsan! Har en fråga som jag hoppas Ni kan hjälpa mig med...Har någon av er fått stora beteendeförändringar på er hund pga sjukdom som t...
Svar
4
· Visningar
1 761
Senast: Cheenookie
·
Övr. Hund För tillfället är jag förkyld som attan och har knappt ork att gå ut med hunden. Jag vill helst bara ligga i sängen och sova. När jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 488
Senast: mian1
·
J
Övr. Hund :( Snacka om skämmigt i dag. Har varigt och besiktigat min nya lägenhet i dag, så säger dom som bor där - nä men sitter hunden i bilen...
Svar
1
· Visningar
951
Senast: Qvip
·
Z
Övr. Hund Vad har era hundar gjort för komiska saker??? Vi har lånat våran ridlärares lilla tibetanska spaniel, Chicko, som är åtta år gammal...
2
Svar
26
· Visningar
2 140
Senast: snurran
·
Övr. Hund Vår valp har varit kass imagen några dagar. Han har ganska lös avföring, och han måste ut ofta och göra "the big one", oftast blir det...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: Nenne1
·
M
Övr. Hund ...och valpen roar sig några minuter i andra änden av huset.
Svar
12
· Visningar
1 190
Senast: amkm
·
Övr. Hund :D Nu har vi pratat ännu mer hund är hemma i huset och sambon börjar vekna. Nu har vi sedan sist gjort ett rasbyte, nu är vi väldigt...
Svar
3
· Visningar
985
Senast: Calazirya
·
V
Övr. Hund Hotspots & hudallergi på min schäfer Hallå.. jag har en schäfer som nu i april blir 2 år. har sedan förra året i maj haft stora problem...
Svar
9
· Visningar
2 267
Senast: vide
·
N
Övr. Hund Under tråden om hudproblem finns det råd om att raka hunden på de områden problem uppstår. Vad jag funderar över är vilken rakapparat ni...
Svar
7
· Visningar
2 638
Senast: JennyF
·
Övr. Hund Ibland blir man verkligen rädd. Hon verkar inte ha några som helst hjärnceller aktiverade ibland :crazy: Råkade hamna på en artikel...
Svar
10
· Visningar
1 083
Senast: Bebben
·
Z
Övr. Hund Min hund vill inte äta! Hon är pigg och kry, men verkar inte gilla maten (hon äter nämligen både det ena och det andra ute ...) Jag har...
Svar
8
· Visningar
1 646
Senast: KaZa
·
J
Övr. Hund ok kör en likadan hundtråd=) Hur ser en helt vanlig dag ut för din hund med promenader o sysselsättning? Veckoliga aktiviteter kan också...
2
Svar
34
· Visningar
1 983
Senast: kpist
·
S
Övr. Hund jag har en bordercolli hane på ca 7månader och han är snäll och trevli emot familjen men såfort det kommer någon som är lite okänd hem...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 345
Senast: Tippan
·
Övr. Hund \"Vanlig människo mat till hund??\" Någon som vet vad hunden behöver för tillskott av tex mineraler/vitaminer mm när den bara äret...
Svar
12
· Visningar
5 579
Senast: KING88
·
K
Övr. Hund Sambon ringde precis hemifrån, det har varit ett rejält hundslagsmål. :( Våra två tikar har gruffat en hel del det senaste, i synnerhet...
Svar
10
· Visningar
1 066
Senast: knyttet
·
Övr. Hund nu har underverket äntligen kommit :) 8 veckor gammal Jack Russell-hane vid namn Milo läskiga ögon 10 min efer vi kommit hem, inte...
Svar
18
· Visningar
1 057
Senast: vide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp