Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Tröstade mig lite med att läsa hundannonser, hade inte tänkt skaffa en ny hund förrän sorgen hunnit lägga sig lite. Men där stod Valpen...
Svar
3
· Visningar
883
Senast: linnean
·
Övr. Hund Ska givetvis ringa vet., men vad tror ni det kan vara? Hon är gammal, född 92, doberman. Har blivit lite stel senaste året, men annars...
Svar
6
· Visningar
8 484
Senast: yackie
·
H
Övr. Hund Imorgon är det dags att installera tvättmaskin, och då kommer det komma en såndär läskig stor grov karl som går in med skor och...
Svar
1
· Visningar
863
Senast: escodobe
·
H
Övr. Hund Någon som har testat något av aktivitetsspelen som finns på denna sida?: www.nina-ottosson.com Är de värda priserna? Verkar ju inte...
Svar
10
· Visningar
2 024
Senast: Heira
·
R
Övr. Hund Grannens hund blev tjuvparad idag men hanen satt bara fast i ca: två minuter,lostnade själv. Hon hävdar att det inte kommer att bli...
Svar
14
· Visningar
1 577
Senast: ask
·
Övr. Hund Världens sötaste lilla wheatenkille har kommit hem! Han var så himla duktig i bilen, sa inte ett pip, men var ganska så nyfiken. :-) Väl...
Svar
6
· Visningar
881
Senast: Fjunet
·
Övr. Hund Hej på er! Vår 4 mån valp har börjat kissa ofta. Han har varit risig i magen ngn vecka, men det borde väl inte hänga ihop? Har funderat...
Svar
4
· Visningar
3 913
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Jag har gett min gamla tik flexijoint nu i drygt 14 dgr och döm om min förvåning, hon har blivit en helt ny hund :eek:.Hon har inte...
2
Svar
25
· Visningar
3 697
Senast: Tippan
·
T
Övr. Hund Nån som kan sätta in (el länka) till en bild på en svensk jaktlabbe och en på en svensk showlabbe. Alla snackar om olika sorter men jag...
Svar
18
· Visningar
8 523
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Nu är det ju så att vi har planer på att skaffa oss en till liten familjemedlem. Då till min fråga. Jag har möjlighet att lämna...
2
Svar
25
· Visningar
3 186
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Malinois...har hört massa varianter..men villken är den rätta ?
Svar
13
· Visningar
1 813
Senast: Bebben
·
D
Övr. Hund Min hund Tussie är död och jag kan inte fatta att dem kunde stjuta henne fast hon skakade ju hela tiden gud vad jag :cry: Har ni...
Svar
11
· Visningar
1 462
Senast: Grana
·
T
PB
Övr. Hund Jag har två frågor efter att nu träffat ett antal PB. 1. Varför låter de så förbannat mycket? Alla låter *grr* *gläffs* *morr* Varför...
Svar
10
· Visningar
944
Senast: Tippan
·
Övr. Hund .. Att en av dom här små sötingarna är våran! :bump: Annandag påsk ska vi till Uppsala och glo lite! Hoppas inte tråden blir...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: Mela99
·
Övr. Hund Jag är så himla less på alla hundägare som aldrig plockar upp efter sina hundar!!!! :mad: I mitt bostadsområde så ligger det hundskit...
2
Svar
20
· Visningar
1 738
Övr. Hund Här är bilder på min systers valp som vi ska hämta på fredag. Ototo heter han, vilket är japanska för Lillebror. Rasen är Shiba Inu. De...
Svar
3
· Visningar
835
Övr. Hund hurdan päls har era hundar? hur sköter ni den? jag är världens lataste så jag schamponerar 1-2 ggr/år och borstar med karda när de...
Svar
19
· Visningar
2 368
Senast: jontemyra
·
S
Övr. Hund Jag har en aprikos dvärgpudelhane på 12 veckor. Urgullig liten en! Fast han busar lite för mycket med våra utekaniner. Nån mer som har...
Svar
3
· Visningar
870
Senast: oasen
·
H
Övr. Hund Ingår inte kennelhosta i det vanliga vaccinet som man tar vid ett års ålder? Hur visar sig kennelhosta? Och är vaccination fullgott skydd?
Svar
4
· Visningar
1 096
Senast: Stoppard
·
C
Övr. Hund Behöver lite hjälp nu i denna djungel av försäkringar. Ska skaffa försäkring åt min fars hund men vilken är bäst? Vilken är billigast...
Svar
8
· Visningar
1 147
Senast: Qvip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp