Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag ska importera en "vit" collie tik från tyskland nu i höst... och eftersom det inte finns några vita collies här. (vad jag vet) så... 2
Svar
27
· Visningar
2 738
Senast: Grana
·
Övr. Hund Eftersom en grand danois uppenbarligen inte var välkommen in i vårat hus har jag fått sänka mina krav - till en toypudel. Helt ärligt...
Svar
8
· Visningar
4 294
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Har ni någon erfarenhet av att ha hund i villa med larm? Om man lämnar hunden ensam hemma någon gång och vill larma på huset, hur funkar...
Svar
3
· Visningar
892
Senast: Rie
·
T
Övr. Hund :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: Måste få dela med mig av min ulltussar. Dom blir 5 veckor på torsdag... Uuuuhhh bara 3 veckor...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: tuffavictor
·
Övr. Hund Min hund har under några månader mer eller mindre hela tiden haft klåda eller något sådant. Symptomen visar sig som så att han biter sig...
Svar
3
· Visningar
2 290
Senast: Comprende
·
Övr. Hund Bara för att de är "närmare" marken behöver de väl inte 2 meter koppel? Naturligtvis generaliserar jag nu, men efter att ha besökt...
Svar
6
· Visningar
1 213
Senast: KaZa
·
C
Övr. Hund Ska ställa ut vovven för första gången, både för mig och honom... :) Vad är det man ska tänka på, och hur går det till...? Har varit på...
Svar
4
· Visningar
879
Senast: cryingbabygirl
·
G
Övr. Hund Få se lite roliga bilder på era hundar! :) Här är mina bidrag (ta bort http://) ... 2
Svar
37
· Visningar
1 922
Senast: cherie
·
Övr. Hund Hej! Har två frågor till Er, först, vad ger Ni er hund för foder?? Min hund är så satans kräsen så han vägrar äta torrfoder. Vi måste... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 647
Senast: Mischmasch
·
P
Övr. Hund I söndags var vi i väg på vår tredje utställning med Rottis valpen som nu hunnit bli 9½ månad. På de två tidigare utställningarna...
Svar
4
· Visningar
826
Senast: puman_22
·
V
Övr. Hund kan någon berätta för mig vilka raser som finns i jack russeln? har hört ett påstående som jag inte riktigt tror på, så det skulle vara...
Svar
7
· Visningar
1 153
Senast: bengibollen
·
V
Övr. Hund vad fasen ska jag ta mig till? håller på att bli tokig på min 2 åriga schäfer tik... hon e världens goaste å snällaste men hon är lite...
Svar
5
· Visningar
1 196
Senast: QuickStar
·
Övr. Hund Ett möjligt fruktansvärt problem har kanske uppstått, jag hoppas verkligen inte att det är så här... Min lilla terrier har efter... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 340
Senast: Svensson
·
Övr. Hund Vet inte om jag är på rätt forum men i alla fall. När man går in på forumet hästvård står det: "Om enklare vård av häst samt...
Svar
17
· Visningar
1 518
Senast: Mia_R
·
C
Övr. Hund När Du måste bort utan hund en dag/kväll/helg, vem får lov att ta hand om Din hund?? Jag har ett par stycken som jag litar på. Inte för...
Svar
14
· Visningar
1 209
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Hallå alla! Någon där ute som vet vart man kan hitta en bra kennel som föder upp Golden Retrivers? :confused: Tack! :banana:
Svar
1
· Visningar
977
Senast: HEXE
·
Övr. Hund Idag fick jag papper från Jordbruksverket gällande mina hundar. Någon mer som fått?
Svar
17
· Visningar
1 353
Senast: Guest
·
Övr. Hund Var finns de!? Förra året var jag på en drive-in med min tik och nu skulle jag bra gärna åka på några för att träna innan vi ska på en...
Svar
4
· Visningar
1 051
Senast: Jejjen
·
K
Övr. Hund Idag när jag var på väg hem från jobbet fick jag se en enorm G.D på trottoaren. Jag har sett och under kort tid bott ihop med en hel hög... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 555
Senast: Bebben
·
M
Övr. Hund Hur gör ni som har hund egentligen? Hur länge varje dag får hunden vara ensam? Det är väl nästintill oundvikligt att det blir så? Jag...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka