Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Sorry för ännu en fodertråd :o Har en 2-årig Whippet-tik som alltid varit frisk men för några månader sedan fick akut pankreatit. Tack...
Svar
18
· Visningar
997
Övr. Hund Vilka vaccinationer ska man ha vid tävling? förutom grundvaccinationerna och 1 års vaccinationen (DHPPI) blev min bara vaccinerad mot...
Svar
2
· Visningar
515
  • Låst
Övr. Hund Den förra blev låst så fortsätter här :) Var egentligen ute för att fota småfåglar, men en stor kluns kom i vägen och jag blev... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
133 369
Senast: Aningsfull
·
Hundhälsa Hej! Jag var aktiv här på Buke för x antal år sen, har nu hittat tillbaka då jag fått problem med min hund, och undrar om någon har...
Svar
2
· Visningar
1 581
Senast: Undeniable
·
G
Övr. Hund Det här med att tillverka egna verkar ju vara kul. Tänkte att jag skulle försöka mig på det, men jag finner inga bra beskrivningar på... 2
Svar
22
· Visningar
2 327
Övr. Hund Min hund går på simning en gång i veckan och jag tänkte efter dagens lektion på att hon borde ha ett täcke på sig när vi åker hem. Vi...
Svar
14
· Visningar
986
Senast: Amha
·
Hundhälsa Min hund har kliat sig väldigt mycket och allergiutredning gav svaret nedan. P är allergi och BL är på gränsen till allergi. Köpte mat... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 870
Senast: Malinois
·
Övr. Hund Vi ska anordna familjedag med en förening jag är engagerad i och tänkte då ha en kombinerad poäng/aktivitetspromenad för hundar och...
Svar
5
· Visningar
2 340
Senast: Killaloe
·
Svar
29
· Visningar
2 855
Senast: Sporthorse
·
Hundhälsa Hane 1.5 år, har panosteit sedan ca ett halvår, beteendet pågåt ca 3 månader. Äter smärtstillande då det kommit ett nytt skov. Han gör... 2
Svar
29
· Visningar
3 147
Övr. Hund Hur tänker du kring hundens livskarriär om jag får kalla det så (oavsett om det nu är sport, utställning, championat, jakt, vallning... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 285
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa Hej hopp! Nu vill jag gärna ha lite inputs! Corgin Floke som snart är två år gammal är ute och hänger i stallet cirka 3-7 timmar varje... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 668
Senast: Joelina
·
Övr. Hund Har det blivit en modefluga`? Lite här och där ser jag folk tigga pengar till veterinärräkningar. Det sjukaste var en tjej som ville... 2
Svar
38
· Visningar
5 083
Senast: Lampan
·
Hundhälsa Har fått en fråga om att ta mig an en liten chihuahuatik som är 6 år. Problemet hos nuvarande ägare är att efter hon haft valpar för...
Svar
16
· Visningar
1 442
Senast: Korven
·
Hundhälsa Har idag noterat två knölar på min valp. De sitter under käken, symmetriskt på var sida av medellinjen. Verkar inte ömma, är likstora...
Svar
4
· Visningar
2 075
Övr. Hund Eeeevigheter sedan jag postade här. Men eftersom alla är väldigt engagerad och sitter med massor med kunskap och erfarenheter tänkte jag... 2
Svar
20
· Visningar
1 720
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Sedan i går har min hund betett sig ganska illa. Han är nio år gammal och har varit min i två år. Jag vet inte så mycket om hans...
Svar
7
· Visningar
3 984
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Jag vill börja springa med min hund, tanken är att hon då ska "dra" mig alltså springa framför. Det är en liten ras, ca 7 kg och vi...
Svar
1
· Visningar
632
Senast: Miao
·
Övr. Hund Hej! Jag har en fråga eller två - vår valp somnar vid 21 på kvällen. Vi lägger oss oftast kanske 22.30 på vardagar. Hittills har jag... 2
Svar
21
· Visningar
15 097
Senast: Pernilla79
·
  • Låst
Övr. Hund Det är typ fullt i den gamla, så vi fortsätter väl här då! :) 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
99 877
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka