Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Bor tillfälligt i lägenhet med mina hundar och i helgen kom en äldre man fram och sa jag måste få hälsa på dom har sett dom från... 2
Svar
28
· Visningar
4 223
Senast: Lyraolissy
·
Hundhälsa Vilken fil är bäst när man slipar klorna? Elektrisk fil är inte aktuellt utan men vanligt hederlig fil. Minn tycker att kloklippningen...
Svar
5
· Visningar
1 847
Senast: snorp
·
Övr. Hund Hur fungerar det med leverans? Måste man vara hemma? Levereras det utanför kontorstider? Får man veta i god tid (ett par dagar) innan... 2
Svar
24
· Visningar
1 438
Senast: clusia
·
Övr. Hund Hej jag tänkte höra mer er vad ni har för erfarenhet av lättljudad hund i lydnaden . I start eller i belöningsförväntan ..hur har ni...
Svar
13
· Visningar
3 311
Senast: Is
·
Övr. Hund Jag ska flytta inom en snar framtid och är för tillfället i budgivning om ett litet hus/stuga som jag verkligen vill ha. För tillfället...
Svar
15
· Visningar
3 306
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Jag VET att frågan varit uppe förut, men kanske har några nya, fantastiska idéer dykt upp hos er bukefalister ;) Problemet är det... 2
Svar
22
· Visningar
2 901
Senast: lambero
·
H
Hundavel & Ras Nu har det hänt igen. En hund av "kampras" har bitit ett litet barn. http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5111982 Då... 2 3
Svar
43
· Visningar
9 277
Hundavel & Ras Tänkte starta en (för mig) spännande tråd. Vill veta hur ni där ute valde ras? Hela historian. Slank ni kanske in på ett skal och det... 2 3
Svar
54
· Visningar
4 227
Övr. Hund Vår hund skäller, gnäller och ylar (högt!) på tv:n så fort det visas något djur eller djurliknande över huvud taget, tecknat som...
Svar
2
· Visningar
4 682
Övr. Hund Jag går en BAT-kurs med min ena hund och instruktören vill att alla ska köpa Metizoselar. Jag köper argumentet att använda sele istället...
Svar
13
· Visningar
2 826
Senast: Emuliiaa
·
Övr. Hund Vet att vi i olika trådar talat om hundfoto och liknande. Då jag letar efter ett nytt objektiv tänkte jag att det kunde vara spännande... 2
Svar
22
· Visningar
2 240
Senast: machafuko
·
Övr. Hund Inte 100% hundrelaterat (om än helt klart tangerande), och inte heller nytt (om än nytt för mig), men det här tyckte jag var intressant... 8 9 10
Svar
185
· Visningar
13 353
Senast: Monkie
·
Hundhälsa Vad klarar deras kroppar av egentligen? Jag tycker att Pilen far runt och slår i allt möjligt utan att reflektera det minsta över det... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
13 281
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Har ett tag (sådär en två veckor) försökt mig på hårda spår enligt SWDI (Spårhunden och lukterna). Inte gått så bra, Eski har mest varit...
Svar
6
· Visningar
1 964
Senast: Vastgota
·
Hundhälsa Våran hanrottis på 9veckor är över- eller underaktiverad på kvällarna. Vad kan detta bero på? Han är absolut inte alls jobbig, men man... 2
Svar
21
· Visningar
2 749
Senast: Buck
·
Övr. Hund Olika "hjälpmedel" inom hundsporten? Såsom att i ridsporten har man graman, halsförlängare osv som "hjälpmedel" men det måste ju finnas... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
10 262
Övr. Hund Hej! hur har ni lärt er hund att stå från att den sitter? Vill kunna visa med handen framför ansiktet och göra så att hunden står kvar...
Svar
6
· Visningar
953
Hundhälsa Vad gör amed en väldigt åksjuk valp. Har haft valpar innan, men aldrig någon som varit så åksjuk som denna lille killen ;( Han har fått...
Svar
15
· Visningar
7 431
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag undrar hur ni som inte kan ta med hunden på jobbet gör. Vilket alternativ valde ni till er hund och varför? Hur hittade och valde ni... 2
Svar
37
· Visningar
2 410
Senast: Kadi
·
Hundavel & Ras Kan man åka på MH som åskådare? Jag har blivit ombedd att genomföra ett MH med en annans hund, då jag har mer erfarenhet och intresse av... 2
Svar
26
· Visningar
1 948

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Brodd och skydd?
  • Stora shoppingtråden III
  • Atletix
Tillbaka