Haha, hur lyckas du med det? Smyger du dig fram till dem när de sover? Droger? Hypnos? :D

(Hunden går skapligt men katterna?! :eek: mest suddiga konturer!)
Jag har en lugn kattras :D Och när hon väl leker får man inte titta direkt på henne för då slutar hon så det är ganska svårfotograferat :angel:
 
Fick nyss hem min 50mm f/1.8G, testade bara lite snabbt inomhus och O_oVILKEN SKILLNAD från det kitobjektivet jag hade sedan innan. Blir att leka lite med objektivet på M och se vad jag kan göra med det. Är inte så bra på det här med fotografi ännu, men jag jobbar på det :angel::angel:
 

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 964
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 870
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 015
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
75 968
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp