Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min Mini har ju lagt på sig lite över ett halvkilo kortisonfetma och behöver gå ner det för att få lättare med sina taskiga lungor och...
2
Svar
26
· Visningar
1 706
Hundavel & Ras http://www.mynewsdesk.com/se/su/pressreleases/foerhistoriska-dna-avsloejar-hundens-ursprung-1164849 Intressant läsning.
Svar
4
· Visningar
863
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Min kompis har en tik som är grymt stark och när hon blir stressad eller uppspelt så drar hon. Eftersom hon drar sönder resårbanden på...
Svar
12
· Visningar
3 220
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Vi har en flathane som verkligen har det tufft i värme. På sommaren är det mest simning som gäller som motion, och övrig tid spenderar...
Svar
3
· Visningar
1 110
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Framfor allt den mentala biten du kampar emot. Vad gor du som gor det lattare att jobba med din hund's "arv"? Miss Mandy sa "vass" med...
Svar
9
· Visningar
1 135
Senast: Migo
·
Hundhälsa Nu tar jag ut problem i förväg ;) Min hund har haft en hel del problem med hetsätning, innan vi köpte honom (och ett ganska bra tag...
Svar
12
· Visningar
1 217
Hundhälsa Hej! Min westie-tik är mycket aktiv och ute på landet mycket. Jag har inte skaffat något fästinghalsband än i år; något som funkat...
Svar
4
· Visningar
1 238
Senast: Rouise
·
Övr. Hund En gripande och vacker film om en hunds sista jaktdag. En inblick i jaktlivet tillsammans med sin bästa vän. Jag tror att det är hög...
Svar
0
· Visningar
739
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Min hund är 2,5år gammal och är i det stora hela en okomplicerad familjemedlem. Hon är en Lhasa Apso som har bott hos mig sen hon var 8...
Svar
4
· Visningar
923
Senast: Sparkling
·
Övr. Hund Jag vill se bilder på era hundmatskålar :) Finns det plus/minus med upphöjda matbarer? Mira har två stora i plast och färgglada...
2
Svar
25
· Visningar
3 388
Senast: Lager
·
Övr. Hund http://www.op.se/blaljus/brott/lamnade-hundarna-ensamma-i-flera-dagar-atalas-for-djurplageri Hon är ju inte frisk på en fläck den där...
Svar
12
· Visningar
1 644
Senast: lillebill
·
Hundavel & Ras Jag har MYCKET ytliga bekanta som bestämt sig för att köpa sig varsin valp. En av dom vill ha Lagotto, den andra vill ha en Tollare. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
5 821
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ett lite märklig tråd kanske, men ett ack så jobbigt problem. Min hund är en cockblocker. Cockblock: A slang term for an action...
Svar
16
· Visningar
3 467
Senast: Dandylinn
·
Hundhälsa God kväll buke! Är lite bekymrad över vår Golden-kille. Upptäckte igår att han har som små sårskorpor på ryggen, börjar vid...
Svar
11
· Visningar
824
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Hej! Jag undrar om du kan tipsa/rekommendera någon av dessa bilburar? Vilken hundbur tycker du funkar bäst? Mina krav är: - Dubbelbur...
Svar
3
· Visningar
1 834
Övr. Hund Sitter här bredvid min lilla valp som sover så sött. Jag letade och funderade över en bra hund till mig under längre tid. Tillslut blev...
Svar
14
· Visningar
2 992
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Lite diskussion om utställningar och anmälningsavgifter. Eftersom jag tycker det är intressant att veta vad folk tycker. Förra året på...
Svar
19
· Visningar
2 078
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Vår hund blev halt för tre veckor sedan. Inte mycket, linkade till ett par steg o gick sedan normalt en stund igen. Fick vila några...
Svar
3
· Visningar
949
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Är det inte konstigt hur det har blivit - jag tänker på humanmedicin kontra veterinärmedicin. Exempel: om en människa får...
Svar
10
· Visningar
2 441
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Min hund hade en magkatarr (igen) för ca en månad sedan och har efter det gått på veterinärfodret Gastro Intestinal. Men det fodret kan...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 537
Senast: Nirvana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp