Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund 17 veckor gammal imorgon. Och nu är hon en border collie :love: Notera hur hon tänder till allt eftersom. Svansen börjar med en käck...
2
Svar
37
· Visningar
2 899
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag har hållit kurser i egen och i SBK:s regi i tio år, börjar känna mig rätt rutinerad. Jag får ofta bra eller väldig bra omdömen på...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 978
Senast: Wysiwyg
·
Övr. Hund Rallylydnadsfråga: Hur upplevde du steget mellan nybörjarklass och fortsättningsklass i rally? Gick det smidigt? Vad var den största...
Svar
5
· Visningar
500
Hundavel & Ras Hej Har ägt 3 Grand danois, en blev bara 6 mån pga medfört njurfel. Den andra blev hela 10 år vilket är ovanligt för rasen, snitt...
Svar
16
· Visningar
2 318
Senast: Lena_B
·
Övr. Hund Har hittills tänkt att jag ska ha bältessele till min blivande hund och låta den åka i sätet, för att slippa byta bil. Men efter att nu...
Svar
18
· Visningar
1 605
Senast: Silver Girl
·
Övr. Hund Eftersom jag enbart skrivit på hundforumet när det har varit problem (och det har varit mycket problem) med Loppan så tänkte jag att det...
Svar
5
· Visningar
1 193
Senast: TeamLundVer
·
Hundhälsa Har funderingar kring detta. Någon med erfarenhet om det? Fick höra att det är vanligt hos BC pga av deras rörelsemönster? Någon som vet...
Svar
5
· Visningar
1 380
Hundavel & Ras Hej! Nu har jag velat fram och tillbaka i flera års tid vad gäller rasval, så jag tänkte att det är dags att ta hjälp! Jag tycker att...
2
Svar
24
· Visningar
2 149
Senast: kladdkaka
·
Övr. Hund Hur tänker ni när ni planerar tävlingssäsongen inom den/de sport/er ni håller på med? Tänker ni ut allt i förväg? Kollar utbudet...
Svar
7
· Visningar
643
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Min syster har bekymmer med sin äldsta tik, hon har 2st Jack Russel tikar. 5 & 3 år om jag minns rätt. Den äldsta Lisa, är en jycke som...
Svar
6
· Visningar
905
Senast: Sablar22
·
Hundavel & Ras Nja, någon hund blir det väll inte än på ett tag. Men skulle kännas bra att få lite vägledning! :) Undrar vad folk menar när de säger...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 031
Senast: Eda
·
Hundhälsa Ja, vad har ni för lösningar för att hålla svalt för hunden i bilen? Kylfiltar, kylklampar, kyltäcke? Själv har jag en reflekterande...
2
Svar
39
· Visningar
7 097
Övr. Hund Känner mer och mer att jag gärna vill ha en ny hund, min gamla har varit borta nu ett tag och ensamheten och tomheten är ju enorm. Men...
Svar
10
· Visningar
1 573
Hundhälsa Har en hane på 1½ år som har blivit lite konstig. Häromdagen försökte han rida på mitt ben och när han träffar nya människor, vilket han...
Svar
1
· Visningar
501
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Så var Aysu rabiesvaccinerad och båtresa bokad. Nu sitter jag här och funderar på hur resten fungerar. Att jag ska avmaska hos veterinär...
Svar
16
· Visningar
2 280
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Hur funkar det där med uppflyttning? Många tävlingar blir fulltecknade och man måste anmäla i god tid, vad händer om man skulle råka bli...
Svar
8
· Visningar
1 646
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Ärligt talat, jag är ingen vidare sök-figge. Känner mig ofta tafatt och undrar om jag gör rätt när vi är ute med träningsgruppen. Alla...
2
Svar
36
· Visningar
2 560
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund http://www.expressen.se/tv/galna-klipp/den-har-jycken-hade-en-riktigt-dalig-ide-1/ :angel:
Svar
3
· Visningar
619
Senast: JeayL
·
Hundhälsa Någon som vet om man måste göra en hälsoundersökning på hunden för att få höja maxnivån på sin försäkring? Har folksam 50 000 och vill...
Svar
5
· Visningar
742
Senast: bollen__
·
Hundhälsa För att göra en lång historia kort, min ena hund (Goldenhane, 7 år) vårdas sedan i torsdags på ett djursjukhus. Anledningen till den...
Svar
1
· Visningar
6 618
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp