Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har nyss konstaterat hundlöss på våra två hundar, blä! :yuck: Vet hur jag ska behandla, men hur mycket måste vi sanera och hur...
Svar
2
· Visningar
650
Senast: aemaria
·
Hundavel & Ras Elvis ska göra MH, troligen nu under sommaren. Vi har ända sedan han var liten haft problem med att han gärna äger föremål och på "fel...
2
Svar
27
· Visningar
3 734
Senast: Fruentimber
·
Hundavel & Ras Som rubriken skriver så har jag just nu VÄLDIGT svårt att bestämma mig för vilken ras jag vill ha - detta för att jag är intresserad av...
2
Svar
36
· Visningar
3 368
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Ny fråga. Min vänninas hund biter sönder allt på 3 sekunder. Dummys av skinn nix det håller inte heller. Hon har ett extremt driv och...
Svar
7
· Visningar
757
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Har ni tips på vart jag får tag i ett halsband där hundens namn + mitt telefonnummer får rum? Vi flyttar in i hus i sommar och där...
Svar
12
· Visningar
2 894
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Min Mini har ju lagt på sig lite över ett halvkilo kortisonfetma och behöver gå ner det för att få lättare med sina taskiga lungor och...
2
Svar
26
· Visningar
1 710
Hundavel & Ras http://www.mynewsdesk.com/se/su/pressreleases/foerhistoriska-dna-avsloejar-hundens-ursprung-1164849 Intressant läsning.
Svar
4
· Visningar
869
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Min kompis har en tik som är grymt stark och när hon blir stressad eller uppspelt så drar hon. Eftersom hon drar sönder resårbanden på...
Svar
12
· Visningar
3 223
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Vi har en flathane som verkligen har det tufft i värme. På sommaren är det mest simning som gäller som motion, och övrig tid spenderar...
Svar
3
· Visningar
1 112
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Framfor allt den mentala biten du kampar emot. Vad gor du som gor det lattare att jobba med din hund's "arv"? Miss Mandy sa "vass" med...
Svar
9
· Visningar
1 140
Senast: Migo
·
Hundhälsa Nu tar jag ut problem i förväg ;) Min hund har haft en hel del problem med hetsätning, innan vi köpte honom (och ett ganska bra tag...
Svar
12
· Visningar
1 219
Hundhälsa Hej! Min westie-tik är mycket aktiv och ute på landet mycket. Jag har inte skaffat något fästinghalsband än i år; något som funkat...
Svar
4
· Visningar
1 244
Senast: Rouise
·
Övr. Hund En gripande och vacker film om en hunds sista jaktdag. En inblick i jaktlivet tillsammans med sin bästa vän. Jag tror att det är hög...
Svar
0
· Visningar
743
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Min hund är 2,5år gammal och är i det stora hela en okomplicerad familjemedlem. Hon är en Lhasa Apso som har bott hos mig sen hon var 8...
Svar
4
· Visningar
926
Senast: Sparkling
·
Övr. Hund Jag vill se bilder på era hundmatskålar :) Finns det plus/minus med upphöjda matbarer? Mira har två stora i plast och färgglada...
2
Svar
25
· Visningar
3 388
Senast: Lager
·
Övr. Hund http://www.op.se/blaljus/brott/lamnade-hundarna-ensamma-i-flera-dagar-atalas-for-djurplageri Hon är ju inte frisk på en fläck den där...
Svar
12
· Visningar
1 645
Senast: lillebill
·
Hundavel & Ras Jag har MYCKET ytliga bekanta som bestämt sig för att köpa sig varsin valp. En av dom vill ha Lagotto, den andra vill ha en Tollare. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
5 823
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ett lite märklig tråd kanske, men ett ack så jobbigt problem. Min hund är en cockblocker. Cockblock: A slang term for an action...
Svar
16
· Visningar
3 506
Senast: Dandylinn
·
Hundhälsa God kväll buke! Är lite bekymrad över vår Golden-kille. Upptäckte igår att han har som små sårskorpor på ryggen, börjar vid...
Svar
11
· Visningar
827
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Hej! Jag undrar om du kan tipsa/rekommendera någon av dessa bilburar? Vilken hundbur tycker du funkar bäst? Mina krav är: - Dubbelbur...
Svar
3
· Visningar
1 836

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp