Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej vet inte hur jag ska ta detta men när jag och en skulle gå hem från affären så blev inte jag då som tur var men min vän anfallen av...
Svar
10
· Visningar
1 571
Senast: annie_cool
·
Hundhälsa Det här är ett så omdebatterat samtalsämne bland hundägare över lag att det förtjänar en egen tråd! :D Vad är era erfarenheter av...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
12 076
Övr. Hund Ja, som rubriken lyder. Hur lär ni in det här? Med min cavalier har jag aldrig behövt träna det, han bara kunde :D Men nu börjar han...
Svar
4
· Visningar
1 832
Senast: liasa
·
Hundhälsa Anticimex var hos mig tidigare idag och la ut gift för att ta kål på svartmyrorna i min hall. Jag har ställt en stor byrå för öppningen...
Svar
17
· Visningar
3 209
Hundhälsa Skitungen Diva har slitit av en klo kapsel. Jag har ingen aning om hur det gick till. Jag ar ute och reser och jag rastade henne i...
Svar
6
· Visningar
1 805
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Vi bor väldigt nära en hundrastgård som Bruce alltid har älskat :) Svansen går som en propeller så fort vi närmar oss rastgården och det...
Svar
13
· Visningar
1 133
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Min hund går just nu på MUSH Barf (vanliga korvarna) och har gått på det i ca 2 veckor (tidigare gått på Vaisto Starter i en månad så...
2
Svar
21
· Visningar
2 779
Senast: em-pirre
·
Hundträning Förstår inte riktigt hur folk har det ordnat i livet, eftersom alla hundkurser och träningar på vardagskvällar verkar börjar kl 18. Jag...
2
Svar
25
· Visningar
2 425
Senast: Raderad medlem 19815
·
Hundhälsa Vi hade en diskussion i skolan för ett tag sedan om hur långa klorna egentligen ska vara. Så jag tänkte fråga er hur ni tänker? Jag har...
2
Svar
23
· Visningar
8 499
Senast: linnsan
·
Hundträning Ja, jag är ju egentligen ingen "hundmänniska" utan hästmänniska. Nu är det dock så att jag måste sysselsätta mig med något för hästen är...
Svar
13
· Visningar
1 337
Senast: Sleepy
·
Hundavel & Ras Valpen jag vill köpa har visat sig bara ha fyra framtänder (valptänder) i underkäken. Vad är era erfarenheter när valptänder saknas...
Svar
4
· Visningar
1 567
Senast: Laa
·
Hundhälsa Jag blev kontaktad på FB av en tjej som trodde att hon hade ett syskon till Alice, vilket det visade sig att hon har! Vilket är...
Svar
13
· Visningar
2 348
Övr. Hund Jo, där är såhär att jag är himla sugen på att fasa över min JRT på färskfoder men har ett litet problem... Jag vet inte vilket foder...
Svar
11
· Visningar
912
Övr. Hund Reklam för hundmat, som blivit en viral succé. Första gången jag kollade på den tyckte jag också den var "göllig". Men nu har jag sett...
2
Svar
30
· Visningar
2 503
Hundhälsa Jag fick ras tidningen idag och blev väldigt överraskad över hur få det var som röntgade sina hundar, för mig har det varit något...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 474
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Det är dags att vaccinera Dafne, men nu läste jag i FASS att Atopica inte bör intas i samband med vaccination. Att göra ett uppehåll i...
Svar
15
· Visningar
1 782
Övr. Hund Hej alla erfarna bukefalister. Jag undrar hur ni tränat era hundar att uppföra sig under ridturen? Jag har aldrig ridit med hund men...
Svar
12
· Visningar
1 437
Senast: Freeride
·
Hundhälsa Är det någon som vet om det finns någon form av färskfoder i Portugal? Mina föräldrar letar nytt foder till sin hund men allt dom finns...
Svar
4
· Visningar
933
Övr. Hund Det är planen att göra i sommar. Utgångspunkten kommer att vara - tror jag - Storsätra som ligger 5 km från Norska gränsen. Det är ju...
Svar
9
· Visningar
3 574
Senast: Bliss
·
Övr. Hund Sambon och jag har nyss köpt hus, med en ganska stor tomt. Vi har en liten tanke om att bygga en hundgård. Inte för att hunden ska bo...
2
Svar
22
· Visningar
4 557
Senast: Lejonelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp