Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vi letar grindar till andrabilen också... Någon som ägt Volvos originalgrindar och vet om de passar i den äldsta modellen och mitt i...
Svar
1
· Visningar
423
Senast: RunaD
·
Hundhälsa Hej! Jag har en blandras tik på 5 år. På promenaderna så börjar hon alltid lägga sig platt på vägen och vägra röra sig. Jag har sökt...
Svar
14
· Visningar
1 030
Senast: Enny
·
Övr. Hund Jag söker en artikel jag läste för ett tag sedan men inte hittar igen. Det är en man som äger en blandrashund som han har lite problem...
Svar
1
· Visningar
614
Senast: Viva
·
Hundavel & Ras Funderar på att i framtiden köpa en hund som är lämplig att dra med, typ Malamute. Det är ju en drag hund men hur lär man dom att dra...
Svar
0
· Visningar
450
Senast: Joyride
·
Övr. Hund Alltså ursäkta, men jag måste bara få kräkas ur mig lite kärlek här. Vi har haft lilla Bruce sedan 16 december 2013 och jag är... 2
Svar
26
· Visningar
2 010
Senast: Singoalla
·
Hundhälsa Hej allihopa! Jag har länge väntat på att det här med drömmar/mardrömmar ska gå över på vår lilla tollartjej. Hon är nu drygt 4...
Svar
13
· Visningar
5 332
Senast: startpompe
·
Hundhälsa Det går bra nu! För 2,5 mån sen blev hunden attackerad av en annan hund och blev biten på buken och fram på bogen (om det nu heter så på...
Svar
15
· Visningar
3 662
Övr. Hund Blir vansinnig!!!!!!! Har en supersöt sheltiekille på fyra månader. Jag har honom 99% av tiden alltid lös pga vill att han ska följa mig...
Svar
16
· Visningar
1 878
Senast: Líf
·
Övr. Hund Hej hej! Zigge, en fransk bulldog (eller kanske "fransk bulldog", vi bor i Kina och det man köper kan mkt väl vara fejk :D) är första...
Svar
3
· Visningar
1 102
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Det har nu blivit så att jag ska skicka iväg försäkringspapperna. Men har lite svårt för att fatta vissa saker... Vad är min hunds...
Svar
6
· Visningar
1 105
Senast: pretsco
·
Övr. Hund Min numera 2½ år gamla WSS är normalt väldigt följsam och lätthanterlig, även om hennes jaktdrift är rätt stor, speciellt på fåglar. Hon...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: ch791022
·
Hundhälsa Upptäckte för uppskattningsvis 2 veckor sedan att ena hunden har en svullen lymfkörtel i ena bakbenet (den som sitter baksida lår). Har...
Svar
1
· Visningar
4 323
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Paniken när man inte hinner med, och ens älskade valp satt något i halsen. Jag har en 10 veckors valp, en chihuahuablandning. Hon åt...
Svar
4
· Visningar
1 319
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Står med problemet att vi har fått en "sista-minuten-frånvaro". Ska åka från Jönköping till Göteborg, och mitt vanliga pensionat har så... 2
Svar
27
· Visningar
2 147
Senast: ch791022
·
Övr. Hund Det finns ett äldre par i mitt område som har en rottweiler hane som dom har noll kontroll över. Hunden är väldigt aggressiv mot andra...
Svar
14
· Visningar
1 560
Senast: GotAsecret
·
Övr. Hund ... hur får man tyst på dem? Ni som har bjäbbiga hundraser, hur har ni gjort? Tänker både på hundar som vaktar, skäller vid...
Svar
7
· Visningar
1 099
Övr. Hund Hejsan! Jag o min familj har en tik på 5 år. Hon är blandning mellan Labrador, Border Collie och Golden retriever. (Lika mycket av...
Svar
18
· Visningar
1 654
Senast: Snuffsan
·
Övr. Hund Min heelerhane på 16 månader har nu kommit in i tonåren rejält. Han är riktigtuppstudsig och ska testa gränser så ofta han kan. ;) Men...
Svar
3
· Visningar
941
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag har anmält oss till tävlingslydnadskurs, då JAG vill lära mig hur jag skall träna in tävlingsmomenten så det blir rätt från början...
Svar
14
· Visningar
1 054
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Jag har nu de senaste dagarna funderat över om min tik har antingen hoppat över löpet, haft ett tyst löp (hur funkar det egentligen?)...
Svar
7
· Visningar
1 235
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31