Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu känner jag mig dum... Men så är det inte mina grenar heller. Är inne på SBKtävling och inser att det finns en bruksgren jag inte...
Svar
2
· Visningar
1 055
Senast: zackoboy
·
Övr. Hund Min lilla fralla ska få börja på dagis och jag står och väljer mellan 2 olika dagis här i stan men kan verkligen inte bestämma mig så nu...
Svar
18
· Visningar
2 124
Senast: spirulina
·
Hundavel & Ras Sett flera annonser om hybridhundar verkar vara nya ordet för blandrashundar :P Jag har blandrashundar och har inget emot dem men det är...
Svar
9
· Visningar
2 235
Senast: yennork
·
Hundhälsa Schäferprinsessan har fått juvertumörer:( Och det är dags att fatta ett beslut. Hon har tumörer i tre juverdelar, vilket veterinären...
Svar
13
· Visningar
2 005
Hundhälsa Hej! Jag undrar om någon kan säga mig om min hund har fått korrekta vaccineringar. Grund vacc. vid 8 och 12 veckor. DHPPIx2 Vid 1 års...
Svar
6
· Visningar
1 425
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Eftersom det finns såpass mycket folk här inne som säljer valpar, så blev jag lite nyfiken på vad ni har för rutiner när folk kommer och...
Svar
16
· Visningar
3 445
Senast: Lenis
·
Hundhälsa Min femmånaders valp drack precis fyra klunkar från städvatten med grönsåpa i. Tror ni detta är giftigt?
Svar
4
· Visningar
13 272
Senast: Narcissa
·
Övr. Hund Jag satte lunchen i fel strupe nyss när jag såg en annons på älghundar. Vad jag förstår har de tagit några priser/cert, så det är väl...
Svar
11
· Visningar
2 946
Hundträning Gör du det, funkar det bra? Jag är sedan sex månader tillbaka ägare till en Staby, planen är att han ska få göra det han är bra på... 2
Svar
34
· Visningar
5 769
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Min hund är bland annat misstänkt mjölkallergiker. Kan man ge honom ett foder som innehåller mjölksyrebildande bakterier? Hör de ihop...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Picky
·
Hundhälsa Jag har en chihuahua blandning på 6mån. Han har än inga pungkulor nere, ibland är bara den ena nere och ibland är båda nere, men de är...
Svar
16
· Visningar
7 369
Senast: Hellas
·
Övr. Hund Idag har en för mig okänd person på internet berättat att jag är en besserwisser för att jag ställer krav på säker utrustning när jag...
Svar
8
· Visningar
2 002
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Det slog mig nu att jag glömde be om intyg att Sigge hade båda kulona nere innan han kastrerades. Är det något som behövs? Han...
Svar
9
· Visningar
1 886
Senast: skrabbe
·
Övr. Hund Jag funderade idag när jag och hunden var ute i skogen och gick. Alla de där orden man använder, som man kanske aldrig tränat in som...
Svar
9
· Visningar
1 713
Övr. Hund Jag börjar blir gråhårig på min staffe... För att göra en lång historia kort så har han nu efter 3 år ålder utvecklat ett "icke... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
10 162
Övr. Hund Slänger upp en till tråd med tema belöning! Min staffe är helt galet tuggig, vilket blir en nöt för mig att knäcka i apporteringen...
Svar
16
· Visningar
1 669
Övr. Hund Jag har en supersnäll granne som går över till mina hundar dom gånger när jag och min man båda jobbar dagtid. Hon brukar gå över vid...
Svar
11
· Visningar
3 103
Senast: GotAsecret
·
Hundhälsa Min olycksfågel till hund måste äta antibiotika (tabletter) i tio dagar och det är han inte glad över! Redan dag 2 har han insett att... 2
Svar
24
· Visningar
5 419
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa I början av 2012 fick vår äldsta hund något som liknade ett epilepsianfall. Han togs till veterinär och dom hittade inget fel på honom...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Hej! Jag fick hem min löwchen-tik Bissi förra onsdagen, så det är idag 10 dagar sen. Och hennes löp började inom ett dygn! Så jag vet...
Svar
7
· Visningar
14 769
Senast: giowanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka