Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej alla! Jag undrar hur långa sträckor och hur ofta ni promenerar med era valpar...? Hur gammal är valpen och vilken ras är det?
Svar
1
· Visningar
646
Övr. Hund Ni som har hunden med er på jobbet, vad jobbar ni med? Hur funkar det för dig och för hunden?
2
Svar
23
· Visningar
8 589
Senast: Hogstorp
·
Hundhälsa Jag har blivit mer och mer sugen på att göra en längre vandring med mina två hundar, lederna jag funderar på är antingen 50km eller...
2
Svar
20
· Visningar
7 196
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Som pricken över iet har lilla hunddamen gått och blivit skendräktig. Har talat med veterinär och vi ska inte åtgärda medicinskt i...
Svar
9
· Visningar
999
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Hur lyckas man ens få in så många raser? :( Denna är ju också helt otrolig
2
Svar
26
· Visningar
5 663
Övr. Hund Hejsan! Jag har fått äran att ta över en fantastisk hund med fina meriter i bagaget. Dessvärre har jag inga meriter alls, varken som...
Svar
11
· Visningar
1 052
Senast: Mearas
·
Övr. Hund Inget problem, men jag blev nyfiken... Kort bakgrundsinfo: Aussie som snart blir 8 månader. Köpt för annan träning och tävling, jag...
Svar
3
· Visningar
1 255
Senast: Dandylinn
·
Övr. Hund Startar visst tråd efter tråd idag, men har haft en hektiskt period i mitt liv som nu lugnat ner sig. Tankarna kommer:) Jag har gått...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 522
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Jag har en spetskorsning med päls i stil med en Isländsk Fårhund ungefär, dvs inte långhårig á la Collie men med mängder av underull...
2 3
Svar
40
· Visningar
17 950
Övr. Hund Jag håller på att bli tokig! Har en schäfertik på ett år. När hon var valp fick hon följa med mig på jobbet under förutsättning att...
2
Svar
20
· Visningar
11 653
Senast: Kallebus
·
Övr. Hund Vad jag har förstått så behöver hunden pass och ska avmaskas mot dvärgbandmask innan avresa. Behöver den avmaskas innan man åker hem...
Svar
3
· Visningar
762
Senast: Kivina
·
Hundhälsa Har du något träningsschema veckovis/månadsvis till din hund? Eller har du annat sätt att bestämma vad "dagens" träning blir. Har tänkt...
Svar
7
· Visningar
1 449
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Jag har alltid haft hundar som är helgalna i vatten, nästan så man har fått gå i och dra upp dem. Nuvarande storhunden hoppar från...
Svar
14
· Visningar
1 374
Senast: Grana
·
Hundhälsa Har för 1½ år sedan tagit över en dvärgpincher som de förra ägarna inte klarade av längre.( har förstått att dem trott bara för att han...
Svar
4
· Visningar
981
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hej! Har följt hund här inne men inte varit så aktiv. Som ni kanske vet har jag köpt en blandrashund av värsta sort och tycker inte att...
14 15 16
Svar
303
· Visningar
25 092
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Jag skulle idag ut och promenera med min hund (av mindre modell). På andra sidan gatan ser jag en man med två hundar. Jag ser att han...
Svar
5
· Visningar
1 365
Övr. Hund Vet inte om det funnits en sådan här tidigare hos hundarna men det finns i alla fall ingen för tillfället! Så vad har ni köpt till era...
Svar
0
· Visningar
552
Hundavel & Ras Vill så gärna ha en stor hund(har en liten just nu). Funderar på Labrador eller Golden retriever. Vilken ras passar bäst till en aktiv...
Svar
8
· Visningar
3 932
Senast: Lazy Lady
·
Hundhälsa Då jag har kommit hela fem sidor in i min nyaste hundsport så är det som hittills stått ut mest är insändaren om att låta valparna vara...
Svar
11
· Visningar
3 897
Senast: Pigan
·
Hundhälsa Någon som har någon erfarenhet, av något slag ??.. Allt började såhär: I julas åkte vi in till veterinären pga att jag tyckte hunden...
Svar
11
· Visningar
5 344

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp