Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har en liten chihuahua som för ett par timmar sen fick ett stick av en geting eller liknande, gadden satt kvar och vi fick bort den. Han...
Svar
4
· Visningar
3 794
Senast: McFlurry
·
Hundavel & Ras Hur skulle ni definiera en enmanshund? Vilka raser skulle ni klassa har lättare än andra att utvecklas till enmanshundar?
Svar
15
· Visningar
9 999
Senast: Is
·
Hundträning Min lilla tik 14 mån. Hon är gör duktig på att gå fot i koppel. Hon fixar vändningar mm Men är hon lös så sackar hon efter. Vill ligga... 2
Svar
23
· Visningar
4 677
Senast: rahl
·
Övr. Hund Jag och min man har en stövare som jakthund och vi har en del problem med henne. Hon är super snäll så länge hon känner sig trygg men...
Svar
16
· Visningar
3 177
Senast: SannaMark
·
Övr. Hund I morse när jag skulle plocka upp Leon hos nattmatte så fanns där ingen hund. Jag gick runt hela hägnet, ingen hund. Han hade varit...
Svar
9
· Visningar
2 302
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min knasige omplacering äter varken rått kött eller råa ben, så märgben, grisknorrar, puts mm går helt bort. Han vill ha tillagad mat...
Svar
15
· Visningar
2 554
Senast: Lena_B
·
Hundhälsa Kortfattat: min hund spydde blod inatt, fick köra honom till mor tidigt som fick åka till vet då jag är på kurs i gävle from imorse-ons...
Svar
7
· Visningar
1 602
Senast: Fille
·
Övr. Hund Ni som kan ha med er hund på jobbet, vad jobbar ni med? :D 2
Svar
26
· Visningar
4 585
Senast: Korven
·
Övr. Hund Vi har lite problem med detta så tänkte höra om ni har några tips. De instruktörer jag i regel träffar är ofta ganska föremålsfokuserade...
Svar
4
· Visningar
1 285
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag blir tokig snart. Jag har under hela mitt liv haft hundar, och att få en hund rumsren har aldrig varit några problem. Tills nu...
Svar
7
· Visningar
1 217
·
Övr. Hund Jag har alldeles nyligen upptäckt det här med att vara fodervärd åt patrull/försvarsmaktshundar, blev minst sagt nyfiken och försöker nu...
Svar
9
· Visningar
2 496
Senast: Nenyah
·
Övr. Hund Har någon här en smart lösning på hur jag med enkla medel kan fixa tävlingsgodkända bomhållare? Min klubb behöver göra en insats för...
Svar
8
· Visningar
4 199
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Jag blir inte riktigt klok på ett beteende min hund har, så idag bad jag min kille filma medan jag bad min hund om några saker för att... 2
Svar
30
· Visningar
5 449
Senast: Banni
·
Övr. Hund Hej! Nu vänder jag mig till alla er som hänger här och hoppas ni kan hjälpa mig. Det är nämligen så att jag ska köpa en valp av en...
Svar
11
· Visningar
2 482
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Totte har fått en kal fläck under nosen, den ser lite svullen ut. Minns inte alls när den kom upp, men kanske nån vecka sen. Kan inte...
Svar
11
· Visningar
14 874
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Vi skall efter att vi varit tvungna att ta bort våran gamla jämthundstik köpa en Bordercollie valp, men efter som vi inte har så mycker...
Svar
14
· Visningar
3 678
Senast: wellanw
·
Hundhälsa I ett obevakat ögonblick var hunden uppe på bordet och tog ett muffinspapper och folie från en mazarin. Det mesta av foliet hittade jag... 2
Svar
23
· Visningar
26 220
Senast: TinyWiny
·
Hundträning Skulle vilja ha lite respons när det gäller skällande i träningssammanhang. Min pojke är duktig på att vänta, koppla av när han står...
Svar
5
· Visningar
1 181
·
Hundhälsa Hittade verkligen ingen bra rubrik, så bättre jag förklarar. Förra helgen var jag på ett arrangemang som heter "Hundens dag". Ett...
Svar
18
· Visningar
2 347
Övr. Hund Jag och min hund är dagligen i stallet där jag har min häst. Jag har alltid hunden kopplad eller i min box. Det finns andra som också... 7 8 9
Svar
168
· Visningar
16 914
Senast: zackoboy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka