Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har bekymmer med mina röda hundars tidigare svarta klor. De blir vitare och vitare (var snyggt randiga ett tag :) ), kvaliteten är...
Svar
4
· Visningar
6 235
Senast: Laa
·
Övr. Hund Läste i Hundsport att i Timrå finns en anläggning där de börjat göra BPH inomhus. Vad tycker du om detta? I mina ögon blir det...
Svar
4
· Visningar
1 284
Senast: soom
·
Hundavel & Ras Hej! Vi går i Frallatankar, då de verkar vara sköna hundar som kan hänga med på det mesta men ändå också softa. Så nu vill jag...
Svar
13
· Visningar
10 289
Senast: alenchik
·
Hundhälsa Nu är min Bullterrier hane på 17 månader halt igen.... Han var halt under flera månader, sedan hittade vi orsaken till det vilket var en...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 220
Senast: michber
·
Övr. Hund Är det ett problem hos er? Hur gör ni för att bli av med dem? Jag är innerligt trött på att plocka hundskit efter andras hundar + att de...
2
Svar
22
· Visningar
3 944
Senast: Milosari
·
Hundhälsa En liten ovetenskaplig undersökning bland verklighetens bukehundar. Ni som har änglahundar, hur gamla blev era hundar innan de dog...
2 3
Svar
53
· Visningar
11 000
Senast: Alfakrulls
·
Hundhälsa Vi har precis (för en knapp vecka sedan) parat vår tik för första gången och jag frågar nu er som är vana uppfödare eller veterinärer...
Svar
7
· Visningar
7 628
Senast: Laa
·
  • Låst
Övr. Hund Vet att vi haft någon liknande tråd för länge sedan men startar den här lite som spinn off på den nu aktuella tråden om hur man ska...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
33 152
Senast: Hundvalpar
·
Hundhälsa Rubriken är något missvisande, men jag kom inte på något bättre. Ni får väl läsa vidare. OBS!! Jag vet att ni inte kan ta detta...
Svar
11
· Visningar
5 751
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Hej! Min hund (min bebis) har, enligt mig själv och min sambo, börjat uppträda väldigt konstigt. Jag har vanligtvis världens coolaste...
Svar
8
· Visningar
1 271
Senast: ch791022
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp, har aldrig haft en gammal hund. Hon har nu blivit 12-år och jag känner inte igen henne. Hon var på senior kontroll...
Svar
2
· Visningar
979
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Min hund opererades på lucia med TTA-teknik då korsbandet gått av, och sedan dess har allt gått bra. Röntgen gjordes för två månader...
Svar
3
· Visningar
4 199
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Hur viktigt var det när ni valde hundras/hund att hunden (enligt er själva såklart) var söt/vacker (estetiskt tilltalande ;) ) ...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 228
Övr. Hund Hur funkar det på agilitytävling kan man bara anmäla till hoppklass eller måste man vara med i agilityklass också? :confused:
Svar
2
· Visningar
580
Senast: igbest
·
Hundhälsa Min älskade lilla rottis tjej har fått juvertumörer, hon opererades i förra veckan och jag fick provsvaret från patologen rätt snabbt...
Svar
2
· Visningar
3 412
Hundhälsa Hej! Jag tänkte att ni kanske kunde ge mig lite tips och råd här. Jag har en halvåret gammal goldenhanne som är osäker och rädd av sig...
Svar
11
· Visningar
2 164
Senast: Shark
·
Övr. Hund Vilka här kör freestyle? Jag har funderat på att börja med Ian men vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Helst vill jag gå en kurs...
Svar
2
· Visningar
669
Senast: Jenka
·
Övr. Hund En spinoff på Allergitråden. Hur mycket är normalt för en frisk hund att klia sig? Tex ggr per dag?
Svar
11
· Visningar
4 778
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Reggad: Amazing me Tilltalsnamn: Ailu (Ajjlo) Smeknamn: Bazinga, Zing, Ting, Lilleman, odåga :devil:, lilla bus Vad heter era...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 587
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Just nu är schäferhanen här hemma billig.. Han är 3,5år och har alltid varit en ängel med löptikar, har kunnat leka med höglöpande tikar...
2
Svar
25
· Visningar
4 319
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp